[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/01/2005 @ 17:48 | Wie is er net als wij ook al een jaar bezig met zwanger worden? Ben benieuwd of diegene ook naar gyn gaan. |
| 06/01/2005 @ 23:05 Patricia | Hallo Linda, ik ben in Maart een jaar bezig maar mijn hormonen zijn de weg kwijt!!!Ik ben sindsdien niet meer ongi geworden en volgens mijn HA is dit maar normaal!!!!Ik vind van niet,ik moet nu eerst weer 2 maanden gaan temperaturen voordat ze me doorstuurt naar de gyn. ik ga morgen zelf naar het ziekenhuis bellen voor meer info.Ik weet niet of je in Nederland woont maar bij de buren(Belgie)verwijzen ze je een stuk sneller!!!Ik zal je op de hoogte houden veel succes.Dikke kus Patricia |
| 06/01/2005 @ 23:15 ikke | Hallo linda, maak je geen zorgen, je bent niet de enige die na een jaar nog niet zwanger is. Ik ben vorig jaar in februari met mijn pil gestopt, na een routine onderzoek bij de gyncoloog, maar tot op heden nog geen !In september had ik wel een enorm lange cyclus (41dagen), een bloedonderzoek wees aan dat ik niet zwanger was, maar dat mijn hormonen wel aan de lage kant staan, ik mocht na nieuwjaar eens terugbellen, om dan "een ruggesteuntje" te geven om zwanger te worden, en morgen is het zover,ik ga bellen voor een afspraak, want het begint echt veel te lang te duren,ik werk in een kinderdagverblijf, en dat doet er echt niet veel goeds aan! Ik hoop echt dat 2005 een heeeel vruchtbaar jaar wordt voor iedereen!!! groetjes Ikke ![]() |
| 06/01/2005 @ 23:17 ikke | ps: patricia, laat je daar niet afschepen in het ziekenhuis! dat je niet ongi word is echt niet normaal!! Hier in belgië ga je naar de gynecoloog alsof je naar de tandarts gaat!! veel succes! |
| 11/01/2005 @ 14:24 | Hoi meiden, Vorig jaar februari ben ik gestopt met de pil. In augustus heb ik een test gedaan. En... ZWANGER!!! Helaas is dit na een 6 weken misgegaan. Nu zijn we weer een aantal maanden verder, maar nog steeds niets. Dit weekend zou ik ongesteld moeten worden, dus spannend. Maar mijn gevoel zegt me van niet. Heel veel succes voor iedereen en laat wat van je horen als je zwanger bent!! |
| 11/01/2005 @ 14:30 | Ik zie dat mijn banner niet goed is. Helaas klopt het niet meer. Hopelijk kan ik he snel veranderen.(’k weet niet meer hoe!) veel liefs, JaLo |
| 02/02/2005 @ 14:17 jessie ![]() | flower ben jij nu al zwanger of niet??? |
| 04/02/2005 @ 15:41 ukkie ![]() | Ik ben in februari 2004 gestopt met de pil, en dus nu ook een jaar bezig, en zonder zwangerschap.... Onze eerste afspraak met de gynecoloog is 17 februarie.... groetjes ukkie |
| 02/03/2005 @ 20:14 | Hey allemaal, Wij zijn nu ruim een jaar bezig, vorig jaar januari is de Mirena verwijderd. Van mei tot november een regelmatige cyclus en vervolgens niets meer.....tot afgelopen weekend, maar dat was ook maar een van 1 dag. Beetje hopeloos wordt je hier wel van, kan je ook niet echt handig je klusdagen bepalen. Bij de gyni kan ik pas begin mei terecht . Dus nu maar hopen dat de natuur daarvoor nog maar gewoon zijn werk gaat doen.Kan ons alleen maar allemaal succes wensen! Groets, Elmootje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

wie is er ook al bijna een jaar bezig?

ik ga morgen zelf naar het ziekenhuis bellen voor meer info.Ik weet niet of je in Nederland woont maar bij de buren(Belgie)verwijzen ze je een stuk sneller!!!Ik zal je op de hoogte houden veel succes.
!

van 1 dag. Beetje hopeloos wordt je hier wel van, kan je ook niet echt handig je klusdagen bepalen. Bij de gyni kan ik pas begin mei terecht
. Dus nu maar hopen dat de natuur daarvoor nog maar gewoon zijn werk gaat doen.