[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/10/2001 @ 14:37 martine | Hallo iedereen, wij zijn sinds vorige maand aan een icsi-behandeling bezig. Dat is een vorm van ivf. Het is voor ons de 1e maal. Het spijtige dat ik hieraan vind is dat het zo duur is. Maar ja, eens de baby er is... Wij zijn op zoek naar mensen die ook met zo'n behandeling bezig zijn en die met ons eventueel willen mailen of via deze forum ons willen contacteren. Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor een pick-up en 2 ŕ 3 dagen later moet ik terug om de inplanting te laten gebeuren. Hier ben ik enorm zenuwachtig voor en eigenlijk, eerlijk gezegd, heb ik ook een beetje schrik dat het pijn gaat doen. Zijn er nog mensen die dit al hebben meegemaakt? Dit kan me misschien een beetje op mijn gemak stellen. Nu ben ik nog steeds bezig met een behandeling van Humegon-spuiten en een neusspray. Ik ben benieuwd wat dit allemaal gaat opleveren. Hopelijk zo snel mogelijk een baby !!! ![]() |
| 23/10/2001 @ 12:58 Mieke | Martine, Wij zijn begonnen met 2x IVF en de laatste keer was het ook ICSI. Ik kan je wel gerustellen, veel pijn doet het niet. Je wordt onder verdoving gebracht bij de pick-up en vanaf dat je wakker wordt voel je je goed. Allé ik had er toch weinig last van. De terugplaatsing na 2 a 3 dagen (bij ons hebben ze dat de laatste keer na 5 dagen gedaan, een nieuw experiment) dat voel je helemaal niet. Het is zelfs minder lastig of een gewoon onderzoek. Ik kan je maar 1 ding aanraden, denk aan het mogelijke resultaat. Na drie maal proberen heb ik nu twee prachtige dochters als resultaat. Veel succes ![]() |
| 23/10/2001 @ 14:13 Nathalie | Je moet helemaal niet zenuwachtig zijn, want dit houdt echt niet veel in. Belangrijk is het vertrouwen in je arts en in jezelf !!! Wij hebben 3 ICSI-pogingen gehad, waarbij de laatste succesvol met CO-Cultuur (terugplaatsing na 5 dagen). Onze baby wordt verwacht met nieuwjaar... Vraag eventueel wel bij een 3de poging (hopelijk heb je die niet nodig !!!) naar Puregon en cetrotide, want dit zijn spuiten die je zelf kan toedienen en de cetrotide zijn spuiten die die vervelende neusspray vervangen. Alvast veel succes, en als je vragen hebt, mail me dan maar Groetjes, Nathalie ![]() |
| 19/07/2004 @ 12:47 claudia | Martine Veel succes. Wij hebben alles nog voor de boeg. Bij het azu hebben ze nl.een wachttijd van 9 mnd. en bij jullie ? claudia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Een ICSI-behandeling