< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Al 12 jaar aan de pil....

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Al 12 jaar aan de pil....
07/01/2005 @ 11:52
Babygirl

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nu 24 jaar en na de zomer wil ik graag stoppen met de pil... Ik ben denk ik al zo’n 12 jaar aan de pil en hoorde van een aantal mensen dat het dan heel moeilijk wordt om zwanger te raken....

Kan iemand mij misschien vertellen of dit inderdaad zo is...

Liefs BabyGirl...

Link naar deze reactie
07/01/2005 @ 13:42
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik ben zo’n dikke 10 jaar aan de pil geweest en was na de 4de cyclus al zwanger.
Bij mijn gyn ligt een keileuk boekje met weetjes over de pil en daarin staat zelfs dat vrouwen die langere tijd aan de pil zijn geweest, sneller zwanger zouden geraken dan andere.

Alles hangt natuurlijk van je eigen bioritme af natuurlijk.
Enkele tips: niet te veel op hopen, zonder stress gaat het beter en je niet laten gek maken door wat je lichaam je allemaal probeert wijs te maken...
Niet verschieten wat het stoppen met de pil allemaal met je lichaam doet...

Groetjes en heel veel succes,
Sofie

Link naar deze reactie
07/01/2005 @ 15:11

Hey Babygirl,

Ik ben ook een dikke 10j aan de pil geweest en was na de 5de cyclus zwanger. Ik had wel heel onregelmatig mijn ongi en met de pil was dit niet zo dus bij mij zat de schrik er toen ook wel in. Mij werd er wel aangeraden om mijn pilstrip uit te nemen en niet zomaar halverwege de strip te stoppen. En je kan best ook bij de apotheek Foliumzuur gaan halen, maar dat wist je zeker al wel. Voor de rest wens ik je veel plezier toe met het stoppen van de pil. En zoals Sofie ook al zei zonder stress gaat het beter en laat je niet gek maken!!

Greetz en veel succes
Nina

Link naar deze reactie
10/01/2005 @ 12:25
Pascale De Langhe

Online Status Stuur bericht
Hey babygirl,
Ik heb zo een 20 jaar de pil genomen. Gestopt in augustus en van de eerste moment zwanger. Ik heb deze vraag ook gesteld aan de gyneacoloog en die zei me rechtuit allemaal verhaaltjes. Als moeder natuur wil dat je zwanger geraakt, dan zal dit wel gebeuren. Je moet er gewoon niet teveel aan denken.
En ik ben al 36, dussss, no panic

Veel succes

[Laatst gewijzigd door Pascale De Langhe - 10/01/2005 @ 12:26] - Link naar deze reactie
10/01/2005 @ 16:23
Dino

Online Status
Hoi ,

Ik ben net 32 geworden en neem al sinds mijn 11e de pil ! Ik ben 30 oktober 2003 bevallen van een gezonde zoon en ik was dirrect de 1e maand dat we probeerde al zwanger . Voor ik zwanger van hem was nam ik zelfs de pil al 2 jaar door op dokters advies ! Ik heb ook de indruk dat vrouwen sneller zwanger zijn na lang pil gebruik . Toen mijn zoontje 3 maand was hebben we besloten om voor een 2e te gaan ... en tot vandaag ben ik helaas nog altijd niet zwanger !

Groetjes Dino

Link naar deze reactie
11/01/2005 @ 11:38
Anja De Wever

Online Status
Hey ,
Toen ik wilde zwanger worden van de eerste was ik al 9 jaar aan de pil.
Ben ermee gestopt en onmiddelijk zwanger geworden.

Link naar deze reactie
14/01/2005 @ 15:10

Ik nam men pil 7 jaar en na maand zwanger Het heeft er niet zo mee te maken hoelang je uw pil neemt, het is uw vruchtbaarheid die verschilt van persoon tot persoon,Gewoon niet teveel mee bezig zijn om zwanger te geraken want dat doet er ook veel aan, dat het niet meteen zou lukken.

Groetjes.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]