[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2005 @ 19:05 puremorning | zit met het volgende probleem: 3 maanden geleden ben ik naar bed gegaan met een jongen, die niet is klaargekomen. 2 weken geleden ben ik naar bed geweest met mijn vriend nu, hij is wel in mij klaargekomen. ik slik al een paar jaar de pil, en ik ben de afgelopen paar keer gewoon ongesteld geworden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zwanger kan zijn, al is de kans klein van alleen voorvocht, maar de kans is er. afgelopen zaterdag werd ik ongesteld maar het is maar heel weinig en bruin inplaats van rood, terwijl ik normaal veel bloed verlies. Nu vraag ik me af of ik zwanger kan zijn en hoe groot de kans is dat dat van 3 maanden geleden is. Al lijkt het me logischer dat het dan van 2 weken geleden is. ik weet dat het verhaal nogal gecompliceerd is maar ik hoop dat iemand me antwoord kan geven, iig proberen. Morgen ga ik zowieso naar de dokter, maar ik zit er zo mee dat ik het fijn zou vinden nu al reactie te krijgen, ![]() |
| 10/01/2005 @ 15:46 Miek22 | hallo Het lijkt me toch wel uitgesloten moest je zwanger zijn van die jongen van 3 maand geleden. De pil is toch wel veilig te noemen en dit in combinatie met coïtis interruptus zou ik mij niet teveel zorgen maken. Moest je al zwanger zijn, dan zal het wel van je huidige vriend zijn. Laat je weten hoe het bij de dokter is geweest? Groetjes Miek |
| 12/01/2005 @ 01:19 puremorning | Ik had zelf ook wel bedacht dat dat idd vergezocht zou zijn, maar je leest tegenwoordig zoveel rare verhalen dat je je toch dingen begint af te vragen.. Maar ik moet natuurlijk niet te paranoide worden. Ik kan donderdag naar de dokter dus als ik meer weet laat ik het zeker weten. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks maar ik wil natuurlijk zekerheid. Heel erg bedankt voor je reactie, ben weer meer gerustgesteld ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

3 maanden?2 weken? of niks?