< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » gezocht vriendinnen omg hoofddorp

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
gezocht vriendinnen omg hoofddorp
05/10/2005 @ 12:25
Chris

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jaaa, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hihi, ik wist het wel,maar ja de kans was ook 50/50,hihi!
Ik had je bericht al gelezen,maar zat steeds met Joas op schoot,dat typt niet zo fijn!

Roepnaam is neem ik aan Frenck? Leuk zeg!! En Keith en Lance,is hij vernoemd naar iemand of zijn ze gewoon gekozen? Leuke namen hoor!!

Jeetje ruim 400 gram,dat is inderdaad een stevige kerel geweest,maar je was natuurlijk ook al flink overtijd. Hoop dat hij nu geen last meer heeft van z'n hoofdpijn.
Wel lekker dat jij meteen weer lekker in je vel zit en kleding weer aan kan. Ik moet daar nog even op wachten.

Kan me helemaal verplaatsen in dat verliefde gevoel hoor!! Heerlijk zo'n kleine!!! Het lijkt wel hoe meer werk het kost hoe heerlijker het wordt! Ook als hij soms niet makkelijk meer te troosten is en je bijna niet meer weet wat je moet doen. Als hij dan toch tevreden in slaap valt ben je de vermoeidheid van die dag meteen weer vergeten.Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen,dat heb je al 2 keer meegemaakt natuurlijk.
Zijn je meiden ook al helemaal dol met hun broertje?

Hier gaat het verder allemaal door,hebben nog steeds niet echt een ritme te pakken,maar hij groeit goed,is vaak tevreden en ik krijg het langzaam allemaal door.
Nog 1 maand en dan ga ik weer werken,ben weer aangenomen op m'n oude werk op een andere locatie en functie, het is voor 22 uur in de week. Wel raar hoor,het idee weer te moeten werken,maar dat went vast wel en ik heb nog een hele maand!!!! De tijd vliegt,hij is nu al weer 6 weken!!!!

Nou, hij lag ondertussen weer ongeduldig op een schone luier te wachten en nu wordt er om aandacht gevraagd vanuit de box,dus ik ga afronden...

Hoop dat inmiddels het ritme bij jullie wel gevonden is em dat alles goed gaat!!
Hoor het wel.

gr.
Mandy

Link naar deze reactie
13/10/2005 @ 23:28
miranda

hai mandy

blij te horen dat het allemaal goed gaat, bij jullie.
hier gaat het ook goed alleen meneer is wel vaak en lang wakker s,nachts daar word ik bekaf van maarja het ritme moet nog even gevonden worden, ik wil hem s,avonds een flesje kunstvoeding gaan geven, ik heb geen tepels meer over(auw)
hij is wel goed gegroeid ik schat hem zo,n 4500 gram en hij is nu 57cm...19 oktober voor het eerst naar het consultatie buro dus ben benieuwd.
ben jij al met joas heen geweest? en zo ja hoe was dat?
de meiden zijn inderdaad helemaal gek van Frenck dus dat is wel mooi, zijn hoofdpijn is over hoor dat was alleen in het begin gelukkig, ik moet nog 4 kilo afvallen en dan ben ik weer op mijn oude gewicht ik kan nog niet mijn oude kleren allemaal weer aan maarja dat komt wel?
ik wens jouw veel succes op je oude nieuwe baan dat zal wel even wennen zijn om weer heen te gaan.
ik wil 31 oktober weer starten ik verveel me een beetje thuis(niet met de kleine maar ik mis mensen), en heb wel zin om weer wat te doen ipv aldoor thuis zitten.
nou frenck zit nu bij me op schoot hij vindt het wel interessant om er bij te zijn de slimmerik hahaha..
Keith is van de rolling stones en lance van de wielrenner armstrong, zo zijn we op de namen gekomen en frenck gewoon bedacht en leuk.
nou heel veel plezier nog met je grote kleine man en we horen wel weer van elkaar ..
de dagen vliegen inderdaad voorbij....de nachten niet hihi
ik hoop dat het gelukt is om mijn banner te veranderen dat ding telt maar door, vaag...
ps we hebben wel een mooie nazomer dat is wel tof, lekker buiten lopen etc etc
geniet ze liefs miranda

Link naar deze reactie
20/10/2005 @ 14:37
miranda

hoi mandy
nou afglopen keer toch nog niet gelukt met de banner hopelijk nu wel?
ben op consultatieburo geweest, en meneer weegt 4915 gram en is 57 cm gaat de goede kant op dus,over 4 weken zijn eerste inentingen halen(zielig)
hopelijk met jullie ook alles goed??
de nachten gaan hier beter sinds ik de wieg verzet heb en hijeen flesje krijgt s,avonds, lekker hoor!!!
tot mails groeten miranda

Link naar deze reactie
26/10/2005 @ 16:39
Chris

Hai Miranda,

Wilde alweer eerder schrijven,maar de site liep de laatste keer vast bij mij (of mijn internet).

De tijd gaat inderdaad enorm snel!
Frenck groeit erg goed zie ik!! Mooi! En de namen,ik dacht ook meteen aan Keith van de Rolling Stones en Lance Armstrong,dus was toch even nieuwsgierig!
Wanneer ga je voor het 2e bezoek naar het consultatiebureau? dan krijgt hij denk ik ook z'n prikje toch?

Hier gaat het allemaal prima,hij groeit echt snel en de borstvoeding gaat ook nog goed,maar ik ben ook al aan het oefenen met kunstvoeding voor als ik volgende week weer ga werken. Ik wil best kolven,maar heb echt geen zin om alle voedingen vooraf te kolven voor de oppas. Dus naast de borstvoeding gaat hij ook af en toe een fles krijgen en op vrije dagen probeer ik het zelf te doen,maar in ieder geval de avond en nachten ga ik door.
Hij slaapt op zich best goed 's nachts,nog niet hele nachten door. Overdag ging het een tijdje goed met slapen,maar de laatste week weer even wat minder. Nou,dat komt vanzelf weer goed denk ik. Blijven proberen.

Ik ben nu al 2 keer bij het consultatieburo geweest. Vorige week donderdag ook,toen kreeg hij z'n 1e prikje. Echt heel zielig,maar gelukkig heeft hij alleen bij het prikje zelf gehuild,daarna niet meer. De reactie viel mee,geen koorts gelukkig alleen de hele dag hangerig en huilerig. Heb hem bijna de hele dag bij me moeten dragen.
Hij woog vorige week (schrik niet!)ruim 6500 gram,was 60.5 cm. iedereen vind Joas een flinke baby en dat vonden ze daar ook dus. hij heeft nu echte spekbeentjes en armpjes,maar zolang hij niet overdreven vaak aangelegd wordt is het prima zo.

Jeetje, weet je zeker dat je alweer wilt gaan werken? Ik snap het wel hoor,dat je niet langer thuis wil zitten,maar zo snel al? Knap hoor!

Ik kan me nog niets voorstellen van weer gaan werken,maar dat zal vast snel weer wennen. En het is maar voor 3 dagen. Nog 1 week genieten. Zeker met dit weer!! Heerlijk zeg buiten!!!

Ik krijg trouwens die banner ook niet weg,stom ding. Blijf maar op verwijderen drukken,maar er gebeurt niets. Misschien de volgende keer dan.

Joas slaap nu even weer,dus ik moet deze tijd even gebruiken om wat dingen op te ruimen,dus ik sluit weer even af,maar kom snel weer langs.

Hoop dat het weer even zo blijft en dat bij jullie ook alles goed blijft gaan!

tot later,gr.
Mandy

Link naar deze reactie
26/10/2005 @ 16:41
Chris

Heeee, het is gelukt, mijn banner is weg!!!!
Klik op de banner,dan kom je weer bij je zwangerschapsberekening en daar onder kies je gegevens verwijderen. als je dan weer terug komt hier is die tekst weg.

Link naar deze reactie
04/11/2005 @ 12:00
miranda

heee mandy
alles goed? ik zie dat Joas goed groeit lekker joh, jij hebt wel de naam van hem staan,maar geen gewicht , dat kreeg ik eerst ook niet voor elkaar maar uiteindelijk wel gelukt hoe? vraag me het niet.....succes ermee in ieder geval die banner weg ppfff.
ja ik ben 1 keer naar consultatieburo geweest en moet eind november weer, spannend Frenck groeit ook als kool hoor!
zielig hè? zo,n prikje bah daar zie ik wel tegen op maarja het moet.
Ik ben weer begonnen met werken in totaal 13 uur per week en dat is meer dan genoeg hoor wel zwaar maar ook wel weer lekker er even tussen uit en gelukkig hoef ik niet de hele dag weg.
Hoe hebben jullie dat geregeld met oppas? Peter doet het drie morgens en mijn dochter 1 middag paar uurtjes.
S,nachts slaapt frenck ongeveer 4 uur en dan krijgt hij borstvoeding en dan heb ik hem binnen een half uur weer in bed en slaapt ie weer 3 uurtjes volgens mij kunnen ze ook niet langer slapen hoor dat duurt wel even voordat ze doorslapen, 3 maanden ofzo is normaal maar wel vermoeiend inderdaad.
frenck krijgt 2 kunstvoedingen per dag s,ochtends en s,avonds maar niet de hele hoeveelheid die hij hebben mag, en ik kolf af en toe wel even af gewoon om wat te hebben in huis(gaat heel goed)en om hem te wennen aan een fles dat gaat ook goed hoor!!!(hij moet alleen dan wel veel boeren)
Weet je eigenlijk zou je dat boek moeten kopen van oei ik groei daar staan hele handige dingen in, en dan kun je precies zien wanneer je kind een sprong maakt en waarom en wanneer?en hoe hij dan doet en reageert! en wat jezelf kunt doen om daar op in te spelen... heel handig al zeg ik het zelf en het klopt ook nog (prenatal verkoopt het)frenck doet overdag ook hazeslaapjes maarja ze worden groter en slapen al minder(handenbindertje).
Hopelijk is het werk goed bevallen en ging het goed met de oppas?
prettig weekend en we mailen weer ik ga zo de deur uit frenck ligt in zijn cosy te maffen hahaha
doei doei Miranda

Link naar deze reactie
04/11/2005 @ 12:05
miranda

nou ik heb op verwijderen gedrukt even checken of het gelukt is?
tot horens groeten mirandaxxx

Link naar deze reactie
03/12/2005 @ 19:37
Chris

Hai Miran,

Nou dat heeft weer even geduurd. Ben benieuwd hoe je 2e bezoek op het consultatiebureau ging! Wat gaat het snel zeg allemaal!
Fijn dat je het met de oppas fijn hebt kunnen regelen. Hoe gaat het nu met jullie? Heb je het nog naar je zin met werken?

Joas is nu alweer ruim 3 maanden en vorige week woog hij 7830 gram!!! Hij gaat vreselijk snel!! Maar het is een goed teken,dan blijft de BV in ieder geval goed op gang ondanks dat ik ben gaan werken. Dat gaat ook allemaal lekker. Wel moeilijk hoor om hem achter te laten. Gelukkig hebben we de opppas alsnog goed kunnen regelen. Vond hem echt veeeel te klein voor een vreemde oppas,dus op maandag is m'n man thuis (werk nu part-time i.v.m. ouderschapsverlof 1 jaar lang),op dinsdag m'n schoonmoeder in Heemstede,ik begin dan om 10.30 dus heb tijd om hem rustig te brengen en op donderdag mijn moeder,die komt dan naar ons. Het werkt allemaal prima,m'n moeder komt nu op woensdagavond en blijft slapen,want er staan teveel files in de ochtend.

Ik heb dat oei ik groei boek niet maar iemand anders met een baby van 3 maanden wel en houdt me op de hoogte of er een sprongetje aankomt. Echt handig. Hij krijgt dinsdag z'n 2e prikje,kon vorige week niet omdat wij thuis erg ziek waren en ik wilde geen risico nemen met Joas,die was ook licht verkouden.

Doorslapen...tja dat gebeurt hier nog niet,hij slaapt wel goed 's nachts maar wil echt af en toe nog 1 of 2 keer een voeding,maar in de ochtend slaapt hij welleens langer uit. Overdag wisselt het best wel eens. Meestal slaapt hij dan niet of korte slaapjes.

Verder gaat het allemaal supersnel,hij kletst al flink,heeft het gillen voor de lol ontdekt en heeft z'n handjes goed door,dus hij kan echt heel lang zoet zijn met speelgoed!Echt lief. Wij staan echt versteld over hoe hard dat kan gaan,elke week weer iets nieuws!

Frenck is ook alweer 2 maanden!! Ben jij alweer helemaal hersteld?

Joas slaapt bij wijze van uitzondering eens een keertje vroeg,dus ik heb nu ff tijd om wat dingen te doen,ik ga er snel eens aan beginnen....

Hoop dat alles nog steeds goed gaat bij jullie!

Tot later en groetjes,
Mandy

Link naar deze reactie
28/12/2005 @ 18:10
miranda

heeee mandy
het is weer een tijdje geleden maar alles gaat goed hoor!!!
ik zit naar het gewicht van Joas te kijken klopt dat wel?
Frenck is nu 14 weken en die is 63 cm en 6380 gram, gaat lekker, hij heeft zijn 2de prikje gehad en meneer hield zich heel goed was alleen een beetje hangerig na die tijd.
Hij slaapt door van half 11 s,avonds tot 7uur s,morgens lekker hoor!!!!
Ik ben gestopt met de borstvoeding, ik bleek bij nacontrole een zwaar gekneusde rug en verzwikt bekken te hebben....alles is/was ontstoken dus ik kreeg medicijnen die niet samen gaan met borstvoeding nou ik was toch al aan het afbouwen dus maar gekapt ermee.
werken valt af en toe wat zwaar maar wel leuke afleiding hoor...
jij boft met de oppassen zeg!! maar wij regelen het met z,n 3en dat komt wel goed..
Frenck heeft ook het gillen ontdekt en terug babbelen leuk`hè?
Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad? gezellig een persoontje erbij toch?
nou goed oud en nieuw en we mailen wel weer
groeten Miranda
ps ik krijg die banner niet weg om gek van te worden maarja ik neem aan dat iedereen begrijpt dat ik niet 55 weken zwanger ben? hihihi doeixxxxx

Link naar deze reactie
28/12/2005 @ 18:16
miranda

ps mijn banner is weg he he, hopelijk is bij jullie ook alles goed? geniet er maar lekker van samen doeidoeixxxx

Link naar deze reactie
13/01/2006 @ 19:25
Chris

Hai Miranda!!!

Jeetje 55 weken zwanger!! Moet er niet aan denken zeg!!!!!
Nee, hoor natuurlijk snapte ik hem wel!

Ik begin gewoon met je een fijn 2006 te wensen!!!
Wij hebben fijne feestdagen gehad. Lekker in de buurt van het huis gebleven en ouders uitgenodigd voor oud en nieuw (was ook mijn verjaardag.

Ach,wat een verhaal zeg..gekneusde rug, verzwikte bekken!! Dat moet vast pijn gedaan hebben, of voelde je het niet?
Kan me voorstellen dat de BV dan echt een enorme opgave moet zijn! Goed dat je het zo lang nog hebt kunnen doen hoor!!!
Ik zie dat Frenck erg goed gaat!! Fijn hoor!
En heb je het nog steeds naar je zin in deze buurt? Of speelt teruggaan naar Groningen nog steeds? Fijn dat het 2e prikje ook meeviel! De 18e krijgen wij de 3e.
Werken is hier inderdaad af en toe ook erg zwaar,maar wel leuk. Jij hebt daarnaast ook je meiden nog,dus dat zal ook de nodige inspanning kosten. Pubers zulen vast net zoveel werk zijn als een baby. Of avlt dat mee bij jullie?

Over het gewicht van Joas....NEE, het is geen typfout!
23 november is hij voor het laatst gewogen en toen sloeg de meter echt op tilt! 7830 gram klopt helemaal!! Ze stonden er ook met grote ogen naar te kijken!!
Volgende week moet ik weer,ben erg benieuwd! Ik heb wel het idee dat het nu niet zo hard meer is gegaan. Al vanaf z'n geboorte gaat hij vreselijk snel en blijft op de bovenlijn zitten. Dit is nu gewoon zijn groeicurve, als je hoog opstart blijf je die lijn volgen. Wij zijn beide niet erg groot of dik,dus uiteindelijk zal hij echt minder hard gaan,maar ik schijn als baby ook flink geweest te zijn.
Ik geef nu dus nog steeds BV en alleen als ik niet genoeg heb kunnen kolven dan krijgt hij een flesje Nutrilon. Bijvoeden met fruit,pap of groente daar wachten we nog even mee om verschillende redenen. Bijvoorbeeld allergieen in de familie,maar ook omdat hij het zelf nog niet echt nodig heeft zoals je ziet. Tenzij volgende week blijkt dat hij stilstaat in groei. Dan kijken we wel verder.
BV en werken valt best zwaar,maar voor nu lukt het allemaal nog. Wordt wel steeds moeilijker.

Verder gaat meneer ook met sprongen vooruit. Sinds vorige week is hij in het bezit van 2 tanden!! Die zag ik niet aankomen. Van de eerste had hij best veel last,maar de 2e ging wat soepeler. Hij zit nu wel nog steeds veel aan z'n mond en af en toe kauwt hij best agressief dus er zal wel snel nog meer volgen.
Verder is het gillen nu meer overgegaan in veel brabbelen,hardop lachen en gieren. Geweldig hoor!
Soms gat het allemaal een beetje te snel,maar dat zal er wel bijhoren!

Ik moet even verder, heb nog wat dingen te doen en heb nu even tijd.

Hoe gaan je meiden met hun broertje om? Zijn het al geboren mama's?
Wel handig hoor,inwonende oppas!!

Spreek je later weer!!!!

xx Mandy

Link naar deze reactie
05/03/2006 @ 11:01
miranda

hee mandy
nou sorry van de late reactie maar het is echt een speurtocht om onze correspondentie terug te vinden...we zijn gewoon verwijderd uit de streek lot genoten vaag.ik ben ook een tijdje niet achter de pc geweest omdat er virussen waren, ik het te druk had en dan vergeet ik het sorry..
Gaat alles goed? wat een grote bink hebben jullie zeg en al die tanden zo vroeg, dan is het gelijk baby af vind je niet?
Frenck is op dit moment 7,5 kilo en 68 cm, hou me te goede het kan iets meer zijn maar we hoeven pas 27 maart weer bij het consultatie buro te komen, de prikken heeft hij allemaal gehad nu en daar is hij goed door heen gelopen.
och jee de beste wensen is wat laat, maar toch gegund voor jullie hoor.
Ik ben gestopt met de borstvoeding en de overgang naar de fles ging perfect af en toe een fruithapje en groente wil hij wel hebben. mijn rug blijft toch wel een zwak puntje, maar dat heeft tijd nodig..
Het is echt een vrolijk mannetje die amper huilt en lekker doorslaapt van 10 tot 8 niet verkeerd, tanden heeft hij nog niet maar dat scheelt poetsen haha.
Het is winter dus we zijn niet zoveel buiten geweest eigenlijk, maar de buurt lijkt me ok hier hoor, groningen en of verhuizen daar ben ik nog wel mee bezig maar is niet meer de eerste prioriteit.
De meiden vinden het geweldig zo,n klein broertje en het zijn echt moeders in de dop, lekker heb ik af en toe mijn handen vrij heerlijk.maar het zijn ook pubers die ik af en toe achter het behang wil plakken grr.
zeg ik laat hierbij mijn hotmail adres achter zodat je me kunt mailen ok? want als ik weer een uur moet zoeken naar onze verhalen word ik een beetje flauw er van jij niet?
deze site is voor zwangeren en dat ben ik niet! haha
geniet van jullie mannetje....zit er al een tweede in de maak?
misschien kunnen we een keer koffie drinken ofzo in haarlem? we wonen zo dicht bij..kijk maar wat je wilt.ik hoor je wel weer, tenminste als jij dit weer kunt vinden?
mgjspreij@hotmail.com laat eens wat van je horen gezellig
liefs Miranda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina