Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/11/2005 @ 12:05 miranda ![]() | nou ik heb op verwijderen gedrukt even checken of het gelukt is? tot horens groeten mirandaxxx |
| 28/12/2005 @ 18:16 miranda ![]() | ps mijn banner is weg he he, hopelijk is bij jullie ook alles goed? geniet er maar lekker van samen doeidoeixxxx |
| 05/03/2006 @ 11:01 miranda ![]() | hee mandy nou sorry van de late reactie maar het is echt een speurtocht om onze correspondentie terug te vinden...we zijn gewoon verwijderd uit de streek lot genoten vaag.ik ben ook een tijdje niet achter de pc geweest omdat er virussen waren, ik het te druk had en dan vergeet ik het sorry.. Gaat alles goed? wat een grote bink hebben jullie zeg en al die tanden zo vroeg, dan is het gelijk baby af vind je niet? Frenck is op dit moment 7,5 kilo en 68 cm, hou me te goede het kan iets meer zijn maar we hoeven pas 27 maart weer bij het consultatie buro te komen, de prikken heeft hij allemaal gehad nu en daar is hij goed door heen gelopen. och jee de beste wensen is wat laat, maar toch gegund voor jullie hoor. Ik ben gestopt met de borstvoeding en de overgang naar de fles ging perfect af en toe een fruithapje en groente wil hij wel hebben. mijn rug blijft toch wel een zwak puntje, maar dat heeft tijd nodig.. Het is echt een vrolijk mannetje die amper huilt en lekker doorslaapt van 10 tot 8 niet verkeerd, tanden heeft hij nog niet maar dat scheelt poetsen haha. Het is winter dus we zijn niet zoveel buiten geweest eigenlijk, maar de buurt lijkt me ok hier hoor, groningen en of verhuizen daar ben ik nog wel mee bezig maar is niet meer de eerste prioriteit. De meiden vinden het geweldig zo,n klein broertje en het zijn echt moeders in de dop, lekker heb ik af en toe mijn handen vrij heerlijk.maar het zijn ook pubers die ik af en toe achter het behang wil plakken grr. zeg ik laat hierbij mijn hotmail adres achter zodat je me kunt mailen ok? want als ik weer een uur moet zoeken naar onze verhalen word ik een beetje flauw er van jij niet? deze site is voor zwangeren en dat ben ik niet! haha geniet van jullie mannetje....zit er al een tweede in de maak? misschien kunnen we een keer koffie drinken ofzo in haarlem? we wonen zo dicht bij..kijk maar wat je wilt.ik hoor je wel weer, tenminste als jij dit weer kunt vinden? mgjspreij@hotmail.com laat eens wat van je horen gezellig liefs Miranda |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

gezocht vriendinnen omg hoofddorp