< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Bezig sinds augustus en nog niets...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Bezig sinds augustus en nog niets...
16/07/2005 @ 00:04
debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey sofie,
t is weeral een tijdje geleden dat ik nog eens langsgeweest ben maar had het heel druk op mijn werk. Had ook steeds toen ik enkele uren aant werken was buikpijn. Ben uiteindelijk donderdag naar de dokter geweest en die vond dat ik onmiddelijk moest thuisblijven en rusten. Hij zei dat ik moest luisteren naar mijn lichaam.Dus nu zit ik thuis , in ziekekas en hoop dat die buikpijn snel zal verdwijnen. Als ik zit heb ik er geen last van maar als ik even met onze hond buitenga voel ik het toch terug opkomen zene. dus ga ik van mijn vrije dagen genieten en me eens goed laten verwennen se.
Hoe gaat het met jou? alles goed? En met dante?
Oh ja, ik voel ons boeleke nu duidelijk bewegen zene. Vooral s avonds als ik stil zit en meestal als ik op de pc zit .voila het is weeral bezig. ik voel het wel steeds onderaan mijn buik.heb jij dat ook?
allee kzal eens gaan slapen se.
groetjes debby

Link naar deze reactie
16/07/2005 @ 10:28

hallo debby

ja ik ben ook een tijdje niet langs geweest. ook druk druk druk. ja onze baby gaat ook wild te keer in de buik. met dante is alles goed. ik heb wel veel last van mijn benen...mijn ene been zit veel dik en zit helemaal in rode vlekjes. maandag moet ik langs de gyne en ga hem ff aan spreken over dat been...denk dat het water is dat ik ophou in mijn benen. ff kijken wat de gyne er maandag van zegt. ben nog steeds nog maar 1 kilo bijgekomen en dat op 24 weken van het einde.
ik voel het kleintje ook veel als ik in de zetel zit of aan de pc.
we zijn ier sedert gisteren begonnen met de schilder werken...allé mijne man want als je zwanger bent is dat niet zo gezond é al die evrf geurtjes maar ik weet ook wel wat gedaan hoor.

zo dat was het momenteel voor hier...rust maar veel en geniet maar van de zwangerschap en doe het rustig aan...eigenlijk zou ik dat ook moeten doen met al een kleine in huis is dat niet zo vanzelfsprekend meer hé.

de groetjes van sofie.

Link naar deze reactie
08/08/2005 @ 10:09

hallokes

het is alweer een tijdje geleden dat ik nog es langskwam maar ik ben blijbaar niet de enige die geen tijd vind om wat te schrijven hier. we hebben het dan enorm druk die verlof periode...we moeten hier vanalles doen in en om het huis. daarbij kwam nog es dat dante in de kliniek is beland met zeer hoge koorts(41,2) 14 dagen geleden...bleek hij een virus in zijn buik te hebben. gelukkig is hij maar 2 dagen moeten blijven. nu is alles terug in orde.

met mij verder alles oke...je ziet het nu al goed dat ik zwanger ben maar in kilo's ben ik nog niets bijgekomen...komt vast van het veel rondlopen en en achter dante aan te rennen. Vind wel dat het weer deze zomer enorm tegenvalt...had toh gehoopt op wat meer mooi weer...zijn nog maar zelden op uitstap kunnen gaan de laatste weken...al maar die wind en regen het begint wat tegen te steken...ondertussen is het mijn man zijn laatste week verlof dinsdag 16 augustus moet hij terug beginnen werken...zijn eerste werkdag volgende week dinsdag is al vergaderen over zijn nieuwe job. Nog een goeie 12weken te gaan hier en dan is der een kleintje bij en denk da het nog 12 drukke wekene gaan worden want mijne man moet nog opleiding volgen voor zijn nieuwe job dus ik zal der nog regelmatig alleen voor staan met dante.

zo dat was het van hier hopelijk is met jullie ook alles in orde.

de groetjes van sofie.

Link naar deze reactie
08/08/2005 @ 19:31
debby

hey sofie,
t is inderdaad al even geleden dat ook ik nog eens ben langsgeweest maar het is ook zo druk he. Dante weeral ziek? ocharme, gelukkig dat hij niet te lang heeft moeten blijven he. De zomer stelt inderdaad nie veel voor maar dat vind ik eerlijkgezegd dit jaar niet zo erg. Als het te warm is heb ik er toch alleen maar last van.Maar het zal wel beteren zeker.
Heb blijkbaar alle kwaaltjes die een zwangere vrouw kn hebben: zure oprispingen, buikpijn, rugpijn, dikkere benen, bd dalingen,.... wel grappig. Zolang het daarbij blijft is het nog niet zo erg he.
Ben vandaag ook naar gyne geweest en alles is dik in orde. Ons boeleke weegt nu 900 gr en wes hevig aant bewegen tijdens echo, zaaalig.
Allee kga nog wat tv kijken , groetjes debby xxx

Link naar deze reactie
25/08/2005 @ 07:38

hallo meiden

ben inderdaad alweer een tijdje niet geweest. maar ik voel me een beetje rot vandaag. gisteren te horen gekregen van onze buurman dat zijn vrouw vandaag naar de kliniek moet om haar babytje te laten weghalen ze was uitgerekend voor maart en net zoals hun eerste zoontje en dante zouden de kindje nu maar 6maanden verschillen in leeftijd. ik ben der een beetje kapot van sederd ik het weet. ik vind het zo erg en het brengt je wel ff weer met beide voeten op de grond natuurlijk dat het soms niet lang moetduren voor het mis kan gaan. ik schaam me langs de ene kant ook een beetje...wij zijn zo vrolijk en blij en ik loop hier rond met mijn dikke buik terwijl zij nu in de put zitten...en straks als de baby is geboren over 10 weken dan moet ik hen een kaartje sturen terwijl zij waarschijnlijk nog volop hun verlies aan het verwerken zijn.

anders alles goed hier...druk druk druk eigenlijk.
ze hebben nog steeds onze kinderkamer niet kunnen leveren en ze beginnen het nu wel vreselijk ambetant te vinden in de meubelenwinkel ook dat de firma vanwaar ze moet komen hun belofte niet heeft nageleeft. dus zo staat de voorbereiding hier een beetje vast momenteel en ons geduld wordt danig op de proef gesteld.

de baby woog vorige week bij de gyne al 1kg499 en zit daarmee precies op schema...het hoofd ligt nu al onderaan.
alhoewel dat niet echt van belang zal zijn voor ons aangezien we weer een keizersnee zullen hebben hier.
zelf nog steeds nog maar 1 kg bijgekomen dus dat valt goed mee.

de groetjes van sofie.

Link naar deze reactie
25/08/2005 @ 14:20

hallo meiden

ik heb net ff onze laatste 3d echo op mijn profiel gezet. mss hebben jullie wel zin om die eens te bekijken. was ook al een tijdje geleden dat ik daar nog es wat ging veranderen.

de groetjes van sofie.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina