Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/06/2002 @ 11:58 Maya | Mies, ik Gaab, hoe was het bij de dokter?! Liefs, Maya ![]() |
| 21/06/2002 @ 12:02 Mies | thanx maya! dat doet me goed! ondertussen ploeter ik wat door op mijn werk, zal blij zijn als het 15.30 is en ik naar huis kan! |
| 23/06/2002 @ 16:15 Mies | ben ongi geworden en ben er blij mee! wil graag moeder worden maar dan wel als we verder in onze relatie zijn! iedereen bedankt voor het meeleven! |
| 24/06/2002 @ 11:26 Gaab | Nou Mies, dan is het toch wel een opluchting voor je? En dan kun je later bewust zwanger worden he. Gelukkig ben je van je onzekerheid af!Bij de dokter was het wel o.k., ik heb een beetje een slappe zak (sorry, hihi) als dokter. Ik moest hem alles vragen, niks komt er spontaan uit! Af en toe vraag ik me af of ie echt wel een dokter is! Hij zei dat het eigenlijk helemaal niet kan, zwanger worden met de pil. Jaja, nou ik ben het levende bewijs! Toen ik hem vertelde van mijn spastische darm en dat ik ergens gelezen had dat dat van invloed kon zijn op de werking van de pil, zei hij dat dat inderdaad kon.!!?? Nou ja. Komende donderdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een termijnecho...ik ben zo nieuwsschierig en zenuwachtig! Als alles maar goed is... Het is trouwens wel lastig als niemand nog weet dat je zwanger bent. Dit weekend kreeg ik allerlei lekkere biefstukken, wijntjes en andere slechte dingen voorgeschoteld door ouders/ schoonouders... tsja en hoe sla je dat subtiel af zonder argwaan te wekken, als je normaal gesproken dol bent van dit soort dingen! Gelukkig kan ik het nog een beetje op mijn darmen gooien, maar dat kan natuurlijk ook niet oneindig lang he, hihi.Nou als alles goed is komende donderdag, vertel ik het ze volgend weekend...spannend! Maya, heb jij het je omgeving eigenlijk al verteld? Liefs, Gaab |
| 25/06/2002 @ 17:30 belle | Ik heb plots het gekke gevoel dat ik zwanger ben, alhoewel ik pas vorige week ongesteld was. Ja, ik neem de pil, maar ben hem de eerste twee dagen na ongesteldheid vergeten nemen. Moet ik, om zekerheid te hebben, afwachten of ik volgende menstruatie mis, of kan ik dit reeds vroeger laten testen? |
| 25/06/2002 @ 17:38 Maya | Hallo! Wel mies, ik ben blij en opgelucht voor je dat je nu eindelijk zekerheid hebt! Ik wens je nog een zonnige toekomst met je vriend en later dan, nog gezonde kindjes! Belle, ik zou toch wachten tot je ongesteld moet worden. Het is nu nog wat te vroeg om al te testen en de uitslag van de test zou onbetrouwbaar zijn. Het is dus afwachten, maar het kan inderdaad hoor, want als je je pil te laat begint in te nemen, kan er zich een eisprong voordoen hé. Silvy, heel veel succes met de bevalling! Laat zeker iets weten hé! ![]() Gaab, bij mij weet enkel mijn moeder het al, maar volgende donderdag ben ik 12 weken ver en dan ga ik het aan de vrienden, mijn ’schoonouders’ en mijn vader ook vertellen. Mijn vriend zou liever nog wat langer wachten, maar ik vind het zo hartstikke moeilijk om te blijven zwijgen, vind je ook niet? Ik zal zeker aan je denken komende donderdag en laat iets weten hé! Bij mij duurt het nu tot 17 juli vooraleer ik terug een echo krijg, dat is wel heel lang en ik tel de dagen al af om onze ukkies nog eens te zien! Groetjes, Maya en de kapoentjes ![]() |
| 28/06/2002 @ 13:22 Gaab | Hallo!! Oh ik ben zo blij! Gisteren heb ik de echo gehad in het ziekenhuis, en dat was zo mooi! Ik was van te voren enorm zenuwachtig, want je weet helemaal niet wat je kunt verwachten...of het allemaal wel o.k. is enzo..Je maakt je toch erge zorgen van te voren. Ik kreeg een inwendige echo, aangezien ik nog zo vroeg in de zwangerschap zit. Nou...dan gaat ze met zo’n apparaat bij je naar binnen, is wel even een raar gevoel. Maar al snel vergat ik het want na enkele seconden zagen we in de verte al de contouren van de vruchtzak...yes!! Die zit er in ieder geval! Zwanger ben ik! Maar wat we even later zagen...wow...dat was echt boven al mijn verwachtingen. Daar zagen we ons kindje! Compleet met hoofdje, armpjes en beentjes, en kloppend hartje, zweven in mijn baarmoeder! En helemaal mooi was het toen het even later heftig begon te spartelen, alsof het wist dat we naar hem/haar keken! Dit was zo’n mooi moment...mijn vriend was er ook helemaal stil en had een enorme smile op zijn gezicht. Tot dat moment was het allemaal heel onwerkelijk, mijn zwangerschap maar op dat moment werd het zo echt! En ook natuurlijk omdat het allemaal goed gaat met ons kindje. Volgens de gyneacologe komt de grootte van ons kindje overeen met een vruchtje van 10 weken oud en als we dan kijken naar mijn laatste ’normale’ menstruatie dan is dat 10 weken en 2 dagen...Dus het groeit ook nog eens volgens de statistieken! Ik ben zo blij!! We gaan het ook dit weekend tegen mijn en zijn familie vertellen, we kunnen het niet langer voor ons houden. Het is inderdaad moeilijk om te zwijgen he Maya. Ook omdat ik me zo in alle bochten moet wringen met eten enzo. hihi. Hehe...nou ik ben dus enorm opgelucht en blij..ik voel me echt heerlijk! De klachten (misselijkheid) beginnen ook af te nemen dus ik voel me ook stukken beter! We hebben gelijk voor over 2,5e week een volgende echo gepland, want dan gaan we de nekplooi-meting doen. Om te kijken hoe groot de kans is dat we een kindje met het syndroom van Down krijgen. Dit is vooral omdat mijn vriend het graag wil, maar ik zou het ook wel graag willen weten. Wordt dus ook weer een spannend moment. En dan kunnen we gelijk zien of het goed groeit! Nou, heel veel liefs en groetjes! Gaab |
| 29/06/2002 @ 14:23 Maya | Nou Gaab, fantastisch hé zeg!!! Geniet er maar met volle teugen van!! Hoe gaat het met M??? Groetjes, Maya ![]() |
| 04/07/2002 @ 14:33 Maya | Waar is iedereen???? Op vakantie??? Nou met mij en mijn twee baby’s in mijn buik gaat alles prima hoor! Ben intussen alweer 15 weken zwanger. Ik kom later vandaag nog wel eens terug, de groetjes! Maya ![]() |
| 05/07/2002 @ 14:45 Gaab | Nou het is inderdaad erg stil...zal inderdaad de vakantie wel zijn. Maya, wordt je buikje al goed zichtbaar met die 2 kindjes in je buik? Ik kan haast niet wachten tot er bij wat te zien is, ik ben nog erg ’plat’. Op die opgezwollen darmen van me na dan ![]() We hebben het afgelopen weekend trouwens tegen de familie verteld en die reageerden allemaal heel leuk. Mijn moeder sprong een gat in de lucht en belde gelijk haar vriendinnen om te zeggen dat ze oma wordt! Verder krijg ik heel veel reacties van"ja zie je wel, dat dacht ik wel!", omdat ik natuurlijk in het begin ziek was. Dus als je vrouw bent, misselijk bent en buikpijn hebt...ben je volgens iedereen dus zwanger! Klopte dit keer ook, maar toch... Prettig weekend iedereen! groetjes, Gaab 11 weken 2 dagen (nog een paar dagen en dan zitten de eerste 12 erop!!) ![]() |
| 09/07/2002 @ 14:39 Gaab | Iedereen op vakantie? T is hier zo stil! groetjes, Gaab |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Zwanger ondanks de pil???

Gelukkig ben je van je onzekerheid af!
tsja en hoe sla je dat subtiel af zonder argwaan te wekken, als je normaal gesproken dol bent van dit soort dingen! Gelukkig kan ik het nog een beetje op mijn darmen gooien, maar dat kan natuurlijk ook niet oneindig lang he, hihi.