< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/01/2005 @ 17:02
ikke

hallo mensen!

ik hoop dat iemand me kan helpen!
ik heb eind november geslachtsgemeenschap gehad zonder gebruik van een condoom.
Het was zoals men noemt een one night stand en daarna en daarvoor ben ik niet ’actief’ geweest op dit gebied.
Sinds die tijd heb ik last van lage buikpijn (niet mn darmen) ik ben best bang dat ik misschien zwanger ben.
Ik slik erg regelmatig de diane 35 en binnenkort ga ik overstappen naar de microgynon 30 ook vanwegen de klachten die ik heb.
Ik heb 22 dagen na de geslachtgemeenschap een test gedaan die was negatief en 3 weken daarna weer een test die was ook negatief.

Moet ik me nu nog zorgen maken?
en nog een test doen?
de huisarts zegt niet te kunnen vinden vandaar de nieuwe pil.

ik weet het echt niet meer!

Link naar deze reactie
23/01/2005 @ 21:45
mieppie

Hoi,
Als je tijdens je ’one night stand’ ook netjes je pil geslikt hebt dan zal er weinig aan de hand zijn, vooral als je testen aangeven dat je niet zwanger bent, die heb je namelijk lang genoeg na je ’stand’ gedaan (moet min 19 dagen na (onveilige) seks)... slik je al lang de diane? als dat niet zo is, is is misschien te zwaar voor je! of heb je ’m misschien doorgeslikt?
ik heb namelijk ook de diane een tijd geslikt en ik vond ’m zwaar, en had ook last van mijn buik, heb daarvoor en nu ook weer microgynon 30, en dat bevalt mij prima, geen last van buikpijn, alleen als ik ’m doorslik, maar dat is normaal schijnt. maar maak je maar geen zorgen, er is hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand

Link naar deze reactie
23/01/2005 @ 21:50
ikke

heey!
bedankt voor je reactie!
ik ben echt gewoon ziek van de pijn! pijnstillers helpen niet lang genoeg en kan ook niet de hele dag door blijven slikken!
ik weet soms echt niet meer waar ik het zoeken moet van de krampen!
ik slik de diane nu een jaar en ik moet nog 3 pillen dan stap ik meteen over op de microgynon (heb m al hier liggen moet dus alleen de strip nog afmaken)
ik hoop dat het snel minder wordt!

en als iemand anders dit ook heeft gehad of heeft zou ik dat graag willen weten!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]