< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Zwanger?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/01/2005 @ 17:02
Anoniem

Hoi, ik heb een vraagje of er een mogelijkheid is dat ik zwanger ben.
Ik slik de pil, en zit nu in mijn 3e week. Maar ook slik ik nu antibiotica waardoor de werking van de pil minder vertrouwbaar is.
Toen ik afgelopen week mijn vriend heb afgetrokken is er misschien voorvocht of sperma van zijn hand tegen mijn vagina gekomen.
Is er een kans dat ik zwanger ben?
Misschien komt het een beetje vaag over, maar ik best een beetje gestresst hierdoor, ik weet niet of het mogelijk zou zijn.

Link naar deze reactie
25/01/2005 @ 17:06
Hilke

Ik denk dat de kans heel klein is dat je zwanger bent. Wacht gewoon je menstruatie af zou ik zeggen en doe daarna toch een test als je erg onzeker blijft. Dan weet je het zeker.

Komt goed! Echt!

Groetjes,
Hilke

Link naar deze reactie
26/01/2005 @ 11:22
loitje

Hoi,
Ik denk ook dat de kans heel klein is, ik weet niet of je mijn bericht eerder gelezen hebt over zwanger en antibiotica, ik had ook zo’n vraag een paar dagen terug, ik heb namelijk tijdens mijn laatste strip ook antibiotica geslikt die de werking van de pil minderd maar daar kwam ik pas te laat achter (maar niet alle antibiotica verminderen de werking, misschien die van jou ook niet). Ik heb wel gewoon ’onveilige’ seks gehad, en had ook het vermoeden dat ik misschien zwanger was omdat ik zo’n pijn aan mijn buik had, maar uiteindelijk werd ik in mijn stopweek gewoon ’ongesteld’ en het normaal aantal dagen, ook heb ik geen last meer van mijn buik, dus ik ben hoogstwaarschijnlijk niet zwanger... dus ik denk dat bij jou de kans nog kleiner is... kan mij voorstellen dat je schrikt, deed ik ook.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]