< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » nieuwe start symptonen zwanger of niet??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
nieuwe start symptonen zwanger of niet??
12/03/2008 @ 10:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lyn, super Ik zie het zo voor me gebeuren!!

Ben gisteren naar gynae geweest en alles goed... 7,3 cm en heeeeeel beweeglijk, amaai zo schoppen met de beentjes en constant afduwen, super gewoon... Nekplooitje perfect dus we zijn weer gerust

XXX

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 11:10

pendelen!!
hallo!!

ik heb even een vraagje is er hier iemand die voor mij wil pendelen???
(ben 15 dagen overtijd maar neagtief testen,, vrijdag naar de ha)
ik hoop het!!

gr

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 09:30

Waar is iedereen?????

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 09:39
lyn

Dat vroeg ik me ook al af...zo jammer dat er bijna niet meer gereageerd wordt
Voor een poosje terug liep het weer zo lekker...maar nu....

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:31
Angeleye's

Online Status Stuur bericht
I'm here! Maar heel druk omdat we aan het verhuizen zijn! Geef niet op, ik kom snel weer kletsen ;-)

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 21:43
Daantje32

Hey meiden,

Eindelijk, ik ben weer online en heb jullie weer gevonden,wederom via angeleyes....hihi, meid je bent mijn redder in nood......

Hier inmiddels weer ,vorige keer was het dus niet raak,deze maand gemiste kans wegens ziekte,eerst van mannetje en lig nu zelf geveld door de griep........

Wat is er hier gebeurt de afgelopen weken,het leek wel of er een vloek over onze apparaten, hoe schrijf je dat ook nog maar.....
Eerst ging ons navigatiesysteem stuk, gevolgd door de dvd recorder,virus in mijn laptop, computer boven liet de geest en nadat de laptop bij de laptopdokter was geweest,deed de adapter het niet meer,vewrschillende mensen hebben er naar gekeken er was geen hoop meer.......helemaal,op Michiel na computerloos.....aaaaarrrggghhhhh
Inmiddels is er een nieuwe laptop gekocht en ben ik weer online en hoop ik de komende tijd mijn schade weer in te halen,ga zo nog even terug lezen,maar las even vlug dat er weinig getikt wordt op het moment....

Angeleyes, verhuizen,succes meid, hoor het weer van je, stuur je de wijziging nog door...........,
ik ga even lezen, tot laterssssss

Daantje en Janine

Ohhhh jaaa, Janine LOOPT !!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 21:38
Vke

Wahaha Lyn, die Tygo zeg! Hihi ik zie het al voor me. Ja die peuterpubertijd...haha
Een troost...het gaat wel beteren hihi

Dagmar, fijn dat alles ok met je frummeltje is. Ondertussen al bijna 15 weken...dat gaat snel hé?

Hey Angel! Je gaat verhuizen of bent het al... Een nieuwe start. Het zal jullie goed doen hoop ik.

Daantje, volgende keer is 't raak en jippieeee Janine loopt! Is leuk hé? Nu is er niks meer veilig hihi

Wij zijn net terug van enkele dagen ziekenhuis met Joy...wéér geveld door het rotavirus. Pfff vorig jaar, zelfde tijd van 't jaar ook al.
Onze prinses is zo'n tenger ding dat als ze buikloop of hevig moet braken, ze enorm afvalt en verzwakt. Nu in dit geval met het rotavirus, was het erger...ze was volledig aan 't uitdrogen
Maar goed, ons poppemie is een sterk meisje en is wondersnel opgeknapt in het ziekenhuis en vandaag mochten we in de namiddag naar huis.
Met ons 2de in de buik gaat het goed. Ik voel het al duidelijk schoppen als ik mij hand op mijn buik leg. Nog 10 dagen en dan kan ik terug naar de gyn voor de 20weken echo.

Vrolijk pasen iedereen en veel eitjes rapen hé

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 15:55
Daantje32

Hey meiden,

Wat vervelend VKE,die kleintjes zo ziek is niks waard,gelukkig gaat het weer beter met Joy.

En ja, het is nu opletten.vangen,rennen enzzzzz.....maar wel heel leuk,iets makkelijker voor mij,ik laat haar nu stukjes lopen i.p.v. op de arm,ze loopt ook gelijk heel stevig en valt bijna niet.
We ontdekten net dat ze een blauw oor heeft,vast ergens tegenaan gestoten,ze stoot zo vaak haar hoofd en geeft dan geen kik,dus dit zal wel een gevolg er van zijn,haha

Iedereen fijne paashaasdagen en niet te veel eieren he???

Groetjes

Daan en Janine

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 16:00
Daantje32

Ik lees net het taart verhaal, was jij dat Lyn, het heeft hier de krant gehaald, KIND LOSGESLAGEN,GRAAIT IN TAART !!!!!

Hahaha,ik snap je gevoel,maar ik moest erg lachen

Af en toe heb ik het idee, dat Janine nu al begint te pubberen,haha

groetjes Daan en Janine

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 15:39
Daantje32

Komt er hier niemand meer??

Ik weet dat angeleyes aan het verhuizen is,maar waar is de rest????

Meiden kom weer kletsen,ik ben net zo blij dat ik er weer ben....

Groetjes

Daantje

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 16:18
Gittieminnie

hoi hoi, ben er ook weer effe tussendoor. Werk nu maar 4/5 maar heb wel al het werk van 5 dagen...dus niet veeltijd om te piepen, en 's avonds moe, verbouwing verder regelen....
Maar alles ok, misselijkheid lijkt eindelijk te verdwijne!! Jiehaa!!
Nu zorgen dat die kilo's er niet bijvliegen....
Maar was nog maar 2 kilo boven mijn normaal gewicht dus dat valt goe mee!

En 98% terug een meisje!! Ik ben blij! en mijn ventje ook! maar we houden natuurlijk rekening met 2% jongen....je weet nooit!

Voor de rest hoop ik dat alles goed gaat met jullie!
tot snel.
dikke kussen

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 20:31
Vke

Terug een meid! Keitof Gittie
Wij willen het geslacht niet kennen...wat ik mezelf toch allemaal aandoe haha...ik ben zééééééééér nieuwsgierig van aard eigenlijk. Maar...ik ga echt mijn best doen.

Hier alles zijn gewone gangetje. Morgen verjaart Joy...2 jaar al zeg!
Ben dan ook heel de dag bezig geweest om alles voor het feestje van morgen in orde te brengen.
Wat worden die bengels snel groot hé?

Hoe is het met de rest?

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 12:34

VKe,

Gefeliciteerd met de 2e verjaardag van JOY.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 20:35
Daantje32

Joy,

GEFELICITEED met je verjaardag meissie......

Ook een dikke kus voor je pappa en mamma

Liefs

Daantje en Janine

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 22:28

hoe gaat het met jullie?

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 13:41
Gittieminnie

gelukkige verjaardag joy!!
xxx

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 16:27

Gelukkige verjaardag Joy!!! Al een hele meid! 2 jaar, wat vliegt de tijd toch...

Gittie, opnieuw een meid in huis... je ventje zal het onderspit moeten delven Ik hoop het volgende week dinsdag te weten!!

Hier voor de rest alles goed en niet veel nieuw... Mijn buik is op een paar dagen tijd uitgeplopt, niet te doen... Vorige week kreeg ik nog van geen enkele klant reactie maar nu...

Oh ja, Arthur heeft zijn eerste hoofdwonde... Hij was zondag met zijn nichtje aan het spelen en al een paar keer gezegd dat ze iets rustiger moesten zijn maar ja, dat is het ene oor in en het andere uit... Opeens een bonk en zacht gesnikt dus ik ga kijken en pak hem op de schoot... Ik voel dan opeens iets tussen mijn borsten lopen, één en al bloed!!! Ik snel naar de keuken op met een natte doek te kijken en een kleine gabbe... Naar de dokter en alles dikgeplakt! Het viel uiteindelijk reuze mee maar ja, een hoofdwonde bloed meteen serieus... Hij heeft er zelf niets van last van want begon weer meteen te spelen en zot te doen... Alleen als hij iets moet doen waar hij geen zin in heeft dan is't opeens "mama, hoofdje pijn gedaan, arthur pijn!" Ja, 't is nu al een comediant want 2 sec en hij weet weer van niets meer...

Tot de volgende keer!!
Dikke zoen

[Laatst gewijzigd door Dagmar - 01/04/2008 @ 16:28] - Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:58

hallo meiden,

ik wil jullie vragen of jullie voor kayleigh willen stemmen voor baby van de maand.
o ja, ik heb nieuwe foto's van kayleigh op mijn profiel gezet!!!

haha wat leuk.
ik zou er wel mee moeten lachen als kayleigh zoiets zei.
laat je ons wel iets weten wat het wordt of hou je het geheim?

XXX dawy & kayleigh

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina