Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/03/2007 @ 15:09 Eline | hey kimberly, Een dokter heeft mij gezegd, dat als je een lichte pil pakt, het kan zijn dat die te licht is voor je en dat je doorbraakbloedingen (tussentijdse bloedingen) kan krijgen. Ik ben zelf nog maar pas begonne met de pil en ik heb nu ook al 2 weken mijn regels. allesbehalve aangenaam. groetjes Eline |
| 25/03/2007 @ 18:12 | hey ik ben 16 en neem nu al 2jaar desorelle20. Ik heb altijd men menstruatie normaal gehad met mijn pil maar nu ben ik al 2dage over tijd terwijl ik dat altijd op dezelfde dag rond hetzelfde uur krijg. Kheb nog nooit met mijn vriend ofzo gevreeën, ik neem de pil gewoon omdat ik veel pijn had tijdens de menstruatie maar nu maak ik mij wel zorgen. Zwangerschap is zowiezo uitgesloten maar van wat komt het dan wel? Mn ma is net voor 3weken vertrokken op vakantie en ik weet nu even nie taan wie ik het moet vragen. kan iemand mij raad geven? groetjes shanake |
| 28/03/2007 @ 20:46 valerie | Heb ook een vraagje. Neem nu desorelle 30. Nam ze eigenlijk voornamelijk om pijn weg te nemen van de menstruatie en te gespannen borsten. Blijkt nu dat ik nu nogal tijd gespannen borsten heb, dat staat ook als 1 van de neveneffecten. Vraag me enkel af ofdit over gaat of als ik moet overschakelen van pil? Anders heb ik nergens last van, voorlopig toch, want zit nog maar halverwege mij eerste strip. Wel had ik vandaag een miniscuul beetje bloedverlies, maar zie hierboven dat dat normaal is de eerste maand? Wil dat enkel weten van men borsten, want wisselen van pil zat niet zo gemakkelijk zijn. Dank je |
| 24/04/2007 @ 20:34 | heb een week vroeger gestopt met de pil , na maandstonden ben ik de zaterdag opnieuw begonnen en heb zondag gevreen. was ik veilig of niet ? |
| 03/05/2007 @ 20:48 | Heej! Moet je voor dat je de pil begint te nemen eerst naar de huisarts? om te vragen welke pil persies? Is dit belangrijk? Is elke pil hetzelfde? kan iemand my meer info geven? Alvast bedankt! |
| 04/05/2007 @ 10:05 | Voor je eerste pil hoef je niet naar je dokter te gaan, je gaat best rechtstreeks naar de gynaecoloog (nou ja, dat is ook een dokter natuurlijk) ![]() Die zijn dat gewend dat er meisjes komen vragen naar een pil. Gewoon zeggen dat je een pil wil, echt veel meer is er niet aan. ik hoop dat het helpt. Dan heb ik zelf ook nog een vraagje. Onlangs ben ik overgeschakeld op een nieuwe pil en ik heb nog een overschotje (namelijk 4 ongebruite strips) van desorelle 20, ze blijven nog goed tot 04-2009. Wil iemand ze van mij overkopen? je kan reageren op joyce.stickske@gmail.com Alvast bedankt!! ![]() groetjes, Eva. |
| 12/05/2007 @ 22:23 | heej ik heb eens een vraagje, ik pak nu de eerste maand desorelle 20 en ik heb nu al 20 dagen bloedingen maar ik weet dat dat normaal is maar, ik moet morge de laatste pil van men strip ineme en dan een week wachten en dan gewoon trg beginnen he? is het dan wel veilig nu? groetjes shana ![]() |
| 07/06/2007 @ 10:06 xxx | ik ben pas begonne met desorelle20 8 dage om precies te zijn.. nog geen neveneffecten wanneer is deze eigenlijk veilig? dokter zei na de 1ste strip..ma wil n reactie wete van iem anders mercikes |
| 23/06/2007 @ 10:43 rabarber | ik neem al twee jaar desorelle 20 en geen enkele bijwerking, vanaf de eerste maand regelmatige cyclus. Als je een strip hebt uitgenomen, ben je veilig |
| 16/07/2007 @ 13:03 Brien | hallo, ik neem nu ook al een hele tijd desorelle 20... de pil is veilig nadat je een eerste strip hebt utgenome ikzelf ben gwn een keertje naar de huisarts gegaan en heb haar toen gezegd da ik de pil wou, en hopla ik ging gwn buite met een voorschrift, normaal gaan er wel enkele onderzoeke aan vooraf (voor te kijken welke pil voor jou geschikt zou zijn, nu ja das dus ni gebeurd) zelf denk ik da deze pil veel te licht voor me is, heb de laatste maanden precies een tussentijdse bloeding (wat dan de hoeveelheid is van precies een klein wondje...) en ddan wanneer men regels zouden moete komen heb ik niks :s nu ook ben er op aant wachten, ondertussen zijn we al aan 4dagen te laat... voor de veiligheid toch een keertje testen en dan maar eens naar de huisarts en gyneacoloog! groetjes |
| 24/07/2007 @ 18:58 LittleGirl | Vandaag begonne mé de pil desorelle 20. Omdat ik vroeg moet beginne mé werke en vroeg ga slape kan ik ze ni inneme tege een uur of 21. Daarmee dak ze nu rond 18u neem, maar wanneer ik stop met werke zou ik het tog later wille doen, het is toch aangerade om ze savond in te nemen. Ik weet ook dat er nooit 12 uur tusse 2 pilletjes mag zijn, maar hoe los ik dat dan op? Elke dag paar minuutjes later of zo? Tot ik dan in feite aan 21u zit of zo? Is het dan nog wel betrouwbaar?? Mijn dokter zei dat het de eerste maand nog niet veilig is, wel, de pil wel maar je lichaam moet het nog "aanvaarde" in feite en is het nog niet helemaal klaar om bescherming te bieden tegen zwangerschap. Anyway, ik zou het veilig en voorzichtig doen: dubbel anti-conceptie! Ik ken maar een paar meisjes die deze pil hebben en echt veel bijwerkingen hebben die niet gehad. Mijn grootste zorg is dat mijn gewicht gaat toenemen, maar ach, het zoude maar een paar kilootjes zijn, nie waar? Ik heb het er dan wel voor over. Ik laat jullie nog weten of ik één van die nevenwerkingen ervaar. Bedankt voor een antwoord op voorhand. XxX |
| 26/07/2007 @ 19:18 meisje | Ik ben een week of 2 begonne mé desorelle 20. Het was de dinsdag. Dus mijn laatste pilletje is op maandag. Dan is er de stopweek van 7 dagen. Mijn vraag was of da 7 dage MOET zijn? Want er zijn er ook die zeggen dat je terug begint de eerste dag van je menstruatie. Maar als het niet zo is... Ik stop dan maandag en dan 7 dagen, moet ik dan maandag beginnen met een nieuwe strip of dinsdag zoals de eerste keer? Ik weet het echt ni meer ![]() ![]() |
| 14/11/2007 @ 01:48 Dee | Ik neem zelf al 2 a 3 jaar desorelle en werkt goed voor mij: niet bijgekomen geen extreme acne uitslagen, of toch niet meer dan ervoor ![]() De pijn tijdens de stopweek is allessinds niet te vergelijken met wat ik vroeger moest doorstaan (afzien!!) ![]() Ik merk wel dat ik soms wat gezwollen ben; klein buikje, zwaardere borsten, gespannen. Ook minder zin in sex ![]() Daarom ga ik eens met mijn huisarts praten over eventueel overschakelen op een andere pil. Maar ik kan absoluut niet zeggen dat deze pil slecht is! -x- |
| 18/11/2007 @ 11:41 charlotje | heloo, ik neem nu al 14 dagen desorelle, en ik heb sinds een week elke dag bloedingen is dit normaal? en ik zou ook willen wete vanaf wanneer je safe bent.. want ik ha gehoor al na 7dagen, klopt dit? xxx groetjes |
| 08/12/2007 @ 09:41 Cindyke | Ik neem nu ook zi'n 2 jaar dessorel 20 en moet zeggen dat ik er eigenlijk gene last mee heb. Wel hoofdpijn, maar dat had ik bij Marvalon ook. |
| 11/01/2008 @ 08:39 | hoi, ik heb een vraagje over desorelle 20, ik heb al eens op deze forum zitten kijken of er nog andere meisje last van hebben? mijn vriendin neemt desorelle 20 ma vanafzedeze pil neemt verminderd haar zin in vrijen , en nu heeft ze zelf geen zin meer zou dat door die pil kommen .ik hoop dat jullie mij kunnen helpen op dezen vraag mvg frank. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

desorelle