< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger worden halverwege maart.......

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger worden halverwege maart.......
17/02/2005 @ 18:29
Evi

hallo iedereen,

Mijn grote wens is om halverwege maart zwanger te raken. Mijn ovulatie zou rond de 12e maart moeten zijn. Ik ben in november gestopt met de pil, maar heb nog even gewacht om mijn lichaam wat tot rust te laten komen. Had wel wat last van gevoelige borsten etc. tja hormonen, neem ik aan. Anyway kan niet wachten om te beginnen, lees veel, denk er veel aan en sta te popelen, nu maar hopen dat het snel raak is.... maar ja dat hopen we allemaal. Gaat er iemand ook rond deze tijd beginnen, en heeft iemand nog interessante tips?

Lijkt me leuk om ervaringen/ideeën/verwachtingen uit te wisselen.....

gr. evi

Link naar deze reactie
20/02/2005 @ 13:49
kimmie81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey evi,

Ik ben kim 23 jaar en ben vanaf oktober 2004 bezig om zwanger te raken...Ik hoop ook in Maart zwanger te zijn...

In het begin was ik er super veel mee bezig!!! Ik werd helemaal gek van mezelf!!! Nu we een paar maanden verder zijn kan ik het steeds meer los laten en heb ik een instelling van we zien wel...Tuurlijk hoop je elke maand dat die rot weg blijft maar het is dan niet steeds zo’n teleurstelling!!!

Heb nog wel en leuke tip voor je!!! Koop een maybebaby!!! Dat is een handig apparaatje waar je aan de hand van je speeksel kan zien of je vruchtbaar bent!!! Je kan hem kopen in de pre mom shop op www.babybrabbel.org

Mijn klusperiode komt er weer aan dus dat wordt klussen!!.

Hou je op de hoogte!!

Groetjes Kim Kijk ook eens op mijn profiel!

[Laatst gewijzigd door kimmie81 - 20/02/2005 @ 13:49] - Link naar deze reactie
21/02/2005 @ 21:49
Evi

Hee Kim,

thanks, voor je reactie en de tips! Ik zal er zeker even naar kijken. Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen. Is allemaal weer nieuw en ongelovelijk spannend. Nou maar hopen dat het snel raak is!

Hoop dat je veel succes heb in je volgende klusperiode

Evi

Link naar deze reactie
25/02/2005 @ 16:47
Senna

Online Status
Hoi,

ik hoop ook dat het deze keer voor mij ’raak’ zal zijn... Na een miskraam halverwege sept. en sindsdien erg onregelmatige regels hoop ik dat het deze keer lukt. heb rond 15 maar een eisprong (denk ik) Jullie heel veel succes en hou me op de hoogte.

Senna. x.

Link naar deze reactie
25/02/2005 @ 18:12
veroon

Online Status
hai hai allemaal

ook ik sluit me graag aan bij jullie! ik heb half oktober een miskraam gehad en wil nu heel graag deze maand zwanger raken!
had eigenlijk gehoopt dat het afgelopen maand raak zou zijn, maar nee dus! mijn regels zijn eergisteren gekomen!!
ik heb rond de 11 mijn eisprong, hoop ik, maar ik ga gewoon flink klussen!!!
groetjes Verona

Link naar deze reactie
25/02/2005 @ 18:14
veroon

Online Status
ik wil mijn banner aanpassen maar het lukt niet!! even testen

Link naar deze reactie
25/02/2005 @ 18:17
veroon

Online Status
even weer proberen hoor.

Link naar deze reactie
27/02/2005 @ 20:06
Evi

Hi hi,

wat leuk dat er al weer meer reacties zijn gekomen op mijn berichtje. Ik moet rond de 13e zwaar aan de slag. Can’t wait. Nou maar hopen dat we snel succes hebben. Bij weinig mensen is het in één keer raak, maar ja je weet nooit. Veroon wat erg van je miskraam, dat zal wel een verdrietige periode geweest zijn voor jullie. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken, en dat het deze keer allemaal goed zal gaan. Ik moet ook aan mijn banner gaan werken, heb me daar nog niet echt in verdiept dus heb geen flauw idee waar ik dat ergens moet doen, maar kom er wel achter. Tot gauw allemaal, gr. evi

Link naar deze reactie
27/02/2005 @ 20:13
evi

Online Status
ff checken of het gelukt is met die banner

Link naar deze reactie
27/02/2005 @ 20:14
evi

Online Status
niet dus ff verder kijken, pffff

Link naar deze reactie
28/02/2005 @ 11:47

hoi Evi,

Ik ben Chantal en ben 24 jaar en ben in februari gestopt met de pil. Ik hoop ook om halverwege maart zwanger te worden. Ik vind dit wel spannend. We zullen zien hoe snel het gaat.

Groetjes,
Chantal

Link naar deze reactie
01/03/2005 @ 17:16
veroon

Online Status Stuur bericht
nog even wachten tot we mogen klussen!!!!!!!!

Link naar deze reactie
01/03/2005 @ 20:20

Hey iedereen,

Net als iedereen hoop ik ook half maart zwanger te worden, dus dat wordt voor ons allemaal!

Bij mij is vorig jaar januari de Mirena verwijdert; het heeft bijna een half jaar geduurt voordat ik weer een normale cyclus had, helaas duurde dit maar een paar maanden. Net een cyclus van 3 maanden achter de rug; dan blijf je stiekem toch hopen......en blijkbaar mocht het dan toch niet zo zijn en was ik dus ergens ook wel weer blij dat vrijdag hetweer eens de kop op stak.
Dus nu hopen dat het lukt.......en anders volgende maand naar mijn afspraak met de gyni!

Groets,
Elmo

Link naar deze reactie
02/03/2005 @ 10:40
romy

haai, nou mijn vruchtbare dagen komen eraan, het is wel iets voor half maart maar ik hoop eind maart te weten of het deze maand moht lukken!
ik duim ook voor jullie!

groetjes romy

Link naar deze reactie
02/03/2005 @ 21:24
sandygirl

hoi alemaal
ik ben in feb gestopt met de pil en vindt het alemaal erg spannend

Link naar deze reactie
03/03/2005 @ 11:53
evi

Online Status
hee hee,

ja nog ffies een geduld hebben rond de 12e ga ik beginnen met ovulatietesten, heb ze gekocht via L10. Ik had geen zin om iedere keer 40 euro neer te leggen voor 5 testjes. Heb er nou via L10 10 en 2 zwangerschapstestjes voor 15,- mooi toch. Nou natuurlijk hopen dat het werkt. Ik ga natuurlijk gewoon klussen maar wel handig om af en toe even te checken wanneer het extra belangrijk is, if you know what I mean. Iedereen hoopt natuurlijk dat het gauw raak is en als ik jullie verhalen lees gaat dit niet altijd even makkelijk. Ik ben eind november gestopt met de pil maar nog ffies met condoom gevreeën. Ik had gelukkig wel meteen een regelmatige cyclus maar ja dat zegt natuurlijk nog niks.

Succes iedereen en tot gauw,

evi

Link naar deze reactie
29/03/2005 @ 10:58

Sorry dat ik zomaar even kom inbreken op jullie forum, maar ik wilde graag aandacht vragen voor het volgende:
Ik ben arts-onderzoeker in het UMC Utrecht, en voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar vrouwen die sinds kort of binnenkort willen proberen zwanger te worden.

Voor dit onderzoek zijn we bezig om een hele gevoelige zwangerschapstest te ontwikkelen, zodat een zwangerschap al in een heel vroeg stadium, kort na de innesteling, kan worden aangetoond. Om te testen hoe vroeg een zwangerschap precies kan worden vastgesteld ben ik op zoek naar vrijwilligsters.

Als je mee wilt doen met dit onderzoek, dan krijg je van mij een setje ovulatietesten en wat buizen. Vanaf een bepaalde dag begin je met testen in de urine, en als de test uitwijst dat het moment van de eisprong is genaderd, ga je vanaf de volgende dag beginnen met het dagelijks verzamelen van een buisje ochtendurine. Die buisjes bewaar je in de koelkast, en die kom ik elke maandag en donderdag ophalen. Je hoeft dan niet thuis te zijn, je kunt ze in een tasje aan de deur hangen of op een afgesproken plek neerleggen. Je blijft doorsparen tot je menstruatie of tot de 17e dag (je bent dan hoogst waarschijnlijk zwanger)
Woon jij in de omgeving van Utrecht (binnen een straal van ongeveer 40-50 km), en ben je net gestopt met anticonceptie, of ben je van plan om binnenkort te stoppen met anticonceptie, doe dan mee!!
Stuur mij een mail op M.vanHarten-Bouwman@azu.nl of bel op 030-2508373 (aangesloten op een antwoordapparaat) en dan stuur ik je het onderzoeksprotocol op en kan ik verdere vragen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Marieke van Harten, arts onderzoeker UMC Utrecht

Link naar deze reactie
29/03/2005 @ 11:07

Online Status Bekijk profiel
jammer marieke, ik woon tever weg, anders had ik zeker mee willen doen.

veel s6...

want ik weet zeker dat veel vrouwen staan te springen om een test die je heeeeel vroeg kunt gebruiken.

Link naar deze reactie
08/08/2005 @ 21:12
Kathy

Ook ik woon te ver, anders zou ik me ook wel kandidaat stellen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]