< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » 3 keer gesext zonder condoom

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
3 keer gesext zonder condoom
07/05/2003 @ 19:32
Joyce

Ik heb nu 3 keer met m’n vriend gesext zonder condoom. Ik slik de pil ook niet. Ik voel me vet stom enzo.
Ik wilde ook nog helemaal niet sexen
Heb dat ook gezegd maar hij hield me vet hard vast en toen ik zei dat ik het niet wilde werd hij boos en zei hij dat hij even na moest denken over ons 2.
Waarschijnlijk omdat hij me te preuts vond.
Ik voel me ook stom dat ik het gedaan heb, ik had hem wel kunnen tegenhouden maar ik liet het later gewoon gebeuren zodat ik daar vanaf was
Later die avond wilde hij nog een x
en de volgende morgen weer!
Hij is dus 3 keer in me geweest, en 2 keer is hij zo klaargekomen.
Ik ben echt stom dat ik het heb laten gebeuren,
begrijp mezelf helemaal niet!!
Ik schaam me dood .
Maar m’n vriend is meestal echt lief en ik wil hem niet kwijt.
Hij heeft zelf niet door dat ik het echt niet wilde,
hij dacht dat nee zei omdat ik bang was en daarom zette hij steeds door, zeg alsjeblieft niet dat ik zo stom ben om het te doen. Ik heb er ook spijt van
Ik maak me zo’n zorgen. Weet iemand hoe groot de kans is dat ik zwanger ben? Dat is alles wat ik wil weten. Ik ben 15

Link naar deze reactie
07/05/2003 @ 19:39
wendy

Hoi joyce,

dat was inderdaad heel stom, zoals je het verteld heeft hij je gedwongen en kan je het bijna verkrachting noemen, maar dat achterwege latend, is de kans dat je zwanger bent natuurlijk aanwezig, het hangt er allemaal vanaf wanneer je ovulatie heeft plaats gevonden...

Zelf is mij ongeveer hetzelfde overkomen, ben ook zo stom geweest niet aan te dringen op het gebruik van een condoom, en het was meteen raak!

ik raad je aan om zo snel mogelijk met je huisarts te gaan praten, die zal je vast en zeker verder kunnen helpen, in ieder geval veel sterkte, en gezien je leeftijd hoop ik dat een kindje nog even op zich laat wachten...

Groetjes,
Wendy

Link naar deze reactie
07/05/2003 @ 19:49
Joyce

Bedankt voor je reactie!
Ehm..ik weet wel wat ovulatie is.
Toch dat je minder kans hebt om zwanger te worden?
Ik weet niet hoe ik kan uitrekenen wanneer ik dat had.
2 weken geleden werd ik ongesteld.
Precies een week daarna is m’n vriend 2 keer in me geweest.
Ik heb trouwens helemaal niet het gevoel dat ik verkracht ben ofzo, hij is m’n vriend en k vind hem leuk en lief.
Ik denk dat het echt z’n bedoeling niet was om me pijn te doen. Normaal is hij aardig. Maar als hij sex wil is hij ruig en maakt het hem denk ik niet veel meer uit wat ik voel. Hij heeft gezegd dat hij dacht dat ik bang was voor sex..ik weet niet wat ik moet doen en denken.

Link naar deze reactie
07/05/2003 @ 22:05
Stephanie

Online Status Bekijk profiel
Joyce, een lieve vriend die zijn wil aan jou oplegt is dus geen lieve vriend!!! Hij heeft jouw integriteit niet gerespecteerd. Ook al ben je nu waarschijnlijk niet zwanger geraakt van hem, je kunt ook ziekten van hem hebben gekregen. Laat je niet lijmen, maar bedenk wat je zelf wilt!! Dit zegt heel veel over hem!! Wil je met zo iemand door? Echte liefde is: de ander de ruimte geven, in ieder opzicht. Hij had jou de ruimte moeten geven toen jij aangaf dat jij er nog niet klaar voor was!!

Weet wat je doet als je doorgaat met hem.

Stephanie

Link naar deze reactie
07/05/2003 @ 22:44
naamgenoot

Lieve Joyce

Of je zwanger bent hangt van je eisprong af.
Tijdens je eisprong ben je vruchtbaar. Wanneer je eisprong hebt hangt af van hoe lang je cyclus is. Je telt het aantal dagen van de eerste dag van je menstruatie tot de volgende eerste dag van je menstruatie. Je eisprong van plaats 12 tot 14 dagen voor je volgende eerste dag van je menstruatie. Snap je het nog? Bv: je cyclus is 28 dagen, trek daar 12 tot 14 dagen vanaf,dan is je eisprong op dag 14, 15 of 16 van je cyclus geweest.
Ik begrijp van jou dat je sex hebt gehad een week nadat je ongesteld bent geweest, ik weet niet of je rekent vanaf het moment dat je ongesteldheid over was of vanaf de eerste dag dat je ongesteld werd. Neem die eerste dag en tel dan het aantal dagen erbij totdat je sex hebt gehad. Zaadcellen kunnen 3 dagen overleven in je baarmoeder.
Wacht je volgende menstruatie af, komt di eniet ga dan spoedig naar je huisarts.
Als ik mijn mening mag geven vind ik het nogal respectloos van je ’ vriend’ Het gaat nu over sex, wat al erg genoeg is, maar klaarblijkelijk respecteert hij jouw grenzen niet. Dat kan gevaarlijk zijn. Pas op met deze jongen, ook al heeft hij zijn lieve momenten. Veelsterkte,
Liefs van een naamgenoot.

Link naar deze reactie
08/05/2003 @ 08:06

Online Status Bekijk profiel
Hallo Joyce

Ik ben het eens met de dames die eerder gereageerd hebben
Jou vriend is flink de fout ingegaan.
Allereerst had hij jou nooit mogen dwingen, en ten tweede had hij een condoom moeten gebruiken.
Als hij de lusten wil moet hij ook de lasten nemen ( condoom gebruiken )
Hij heeft jou bewust aan diverse risico’s blootgesteld

Wat als je nu zwanger bent, zal hij er dan voor je zijn ?

Ik zou echt voorzichtig zijn met die vent.

Link naar deze reactie
08/05/2003 @ 09:55
wendy

Hoi Joyce!

Nog ff over de ovulatie, dat is dus niet(!) dat je minder kans hebt om zwanger te raken! dat si dus je eisprong, en die hele berekening is allemaal leuk en wel, maar bij mij klopte het voor geen meter, ik moest 5 dagen later ongi worden, en bleek toch zwanger te zijn....ik raad je aan om gewoon nu meteen naar de dokter te gaan, en de situatie uit te leggen, je huisarts zal je dan adviseren en verder helpen...

Lieve schat, je bent pas 15 jaar, toen je nee zei had je vriend op moeten houden, en ik ben het helemaal eens met de rest, zo’n lieve vriend kan hij niet zijn, als hij doorgaat wanneer je nee zegt! Hoe oud is hij eigenlijk?

Probeer alles op een rijtje te zetten, en er met een goede vriendin over te praten...heel veel sterkte!

Liefs,
Wendy

Link naar deze reactie
08/05/2003 @ 10:47
kaat

Hallo Wendy,
ik begrijp dat je heel erg veel van je vriend houdt en dat je heel veel voor hem overhebt en dat je hem dus ook niet wil verliezen. Maar ik vraag me af of je vriend wel evenveel voor jou overheeft! Blijkbaar niet, als hij nu al geen rekening houdt met je gevoelens als hij sex met je heeft, dan is het toch duidelijk dat hij heel egoïstisch is! Sex moet steeds met de goedkeuring van beide partijen gebeuren en je moet er ook beiden van genieten. Sex hoort iets heel speciaals te zijn, het heet dan ook ’de liefde met elkaar bedrijven’. Denk eens goed na, als je echt had geweigerd, had hij dat dan aanvaard? Of zou hij je dan eventueel laten vallen? Zo ja, dan heeft hij echt geen rescpect voor jou en dan is hij jou echt niet waard. Ik weet dat het heel hard klinkt, maar blijf niet bij hem alleen omdat jij hem zo graag ziet. Het moet echt van twee kanten komen anders loopt het op den duur toch fout.
Ik hoop echt van harte voor jou dat je niet zwanger bent en ik wens je heel veel sterkte. Onthoud goed, in een relatie gaat het vooral om ’geven’, als je sex hebt is het de bedoeling dat je elkaar zoveel mogelijk laat genieten.
Ik weet dat je je nu heel onzeker voelt en dat je denkt dat ze je als ’preuts’ of een ’trutteke’ zullen beschouwen als je nog geen sex wilt, maar geloof me, later zul je erg blij zijn dat je die keuze gemaakt heb.
Laat je niet doen!
Liefs, Kaat.

Link naar deze reactie
08/05/2003 @ 16:08
Joyce

thanx voor al jullie berichten. Ze hebben me wel geholpen.
Misschien was het ook niet goed van hem..maar ik vind het echt moeilijk om het met hem uit te maken.
Ik ben veel bij hem en hij kan echt lief zijn.
Ik denk eigenlijk dat ik niet zonder hem kan
En Frank: ik heb geen idee of hij bij me zal blijven als ik zwanger blijk te zijn,
ik hoop van wel, maar wil niet te veel over al die dingen nadenken eigenlijk..vind ik best eng :S
Ik vind het moeilijk om naar de huisarts te gaan en heb er ook niet met m’n ouders over gepraat, ook zou ik hem niet weg laten halen. Ik zou me er heel schuldig over voelen denk ik. Het is toch een babietje dat er in m’n buik groeit dan. Mijn vriend is trouwens 19 Wendy.
Alleen hij is in Angola geboren, en daar hebben ze hele andere ideeen. Weet iemand dan misschien of het aan de cultuur kan liggen?
Kaat: ik weet niet of hij het aanvaard zou hebben. Ik voel me ook superstom dat ik het gedaan heb alleen omdat ik hem niet kwijt wilde. Hij werd er chagrijnig van dat ik het niet met hem wou doen en dat soort dingen..heeft me wel een beetje pijn gedaan dat hij het tegen m’n zin wou doen. Maar na die sex was hij juist weer superlief.
Ik moet steeds lachen als ik hem zie, alles is verder leuk aan hem..
Ik wil ook nog zeggen dat ik jullie reacties echt goed heb gelezen en na ben gaan denken over m’n vriend..Vind het lief dat jullie me helpen of steunen.
Er is niemand die echt weet wat er gebeurd is en ik wil er graag over praten. Ben dus blij dat jullie ook reageren.
Ik zal er serieus over denken om met hem te stoppen of gewoon heel goed met hem te praten maar vind het toch moeilijk
Veel liefs van Joyce

Link naar deze reactie
08/05/2003 @ 16:55
sarah

hoi,

je zegt wel dat je vriend lief enz... voor je is,waarom respecteert hij jou gevoelens dat niet?! hij had moeten wachten tot jij er klaar voor was. ik begrijp dat je hem graag ziet maar als hij jou ook zo graag ziet dan moet hij begrijpen dat nee ook daadwerkelijk nee betekent!
als jij niet wou en dat hem dat ergerde sorry,maar dan is hij jou niet waard!
laat geen misbruik van je maken! cultuur heeft daar helemaal niets mee te maken hoor!
laat je aub niet doen!
als hij je echt graag ziet dan zal hij ondanks alles bij je blijven. maar laat je niets opdwingen!
het klinkt mischien hard maar als je gevoel nee zegt volg dan jou gevoel en doe het niet omdat hij het wil! 3x? terwijl je nee zei? sorry hij is echt verkeerd bezig maar als je hem altijd zijn zin blijft geven dan zal hij misbruik van je maken!
probeer de volgende keer eens gewoon nee te zeggen word hij kwaad? sorry maar dan is hij je echt niet waard!

groetjes

Link naar deze reactie
12/05/2003 @ 11:48
naamgenoot

Hoi Joyce

Cultuur kan er wel mee te maken hebben om even te reageren op mijn voorganger.
Het kan zijn dat hij vanuit zijn cultuur geleerd heeft om anders om te gaan met vrouwen dan mannen vanuit de westerse cultuur. Dit kan dus wel een probleem zijn en ermee te maken hebben. Het feit dat hij weer lief doet na de seks is juist zo gevaarlijk. Mannen die hun vrouw mishandelen betuigen ook daarna hun spijt steeds weer en beloven je gouden bergen en alle goede dingen, maar de keer daarop doen ze het gewoon weer.
Joyce, je kan zonder hem, echt waar...je leeft je leven voor jezelf, en mensen die je pijn doen horen daar niet bij, daar kan je beter afscheid van nemen, ook al lijkt dat heel moeilijk. Tuurlijk zal je hem missen.
Ik vind dat een jongen van 19 een meisje van 15 NIET mag dwingen om seks te hebben. Zeker niet als je zelf het idee hebt daar nog niet aan toe te zijn.
Bescherm jezelf en maak een keuze...ook al hou je van ’m, dit verdien je niet, geloof me, er bestaan echt mannen die een vrouw respecteren en waar je een fijne relatie mee op kunt bouwen. Ik wil je nergens toe dwingen, maar zo denk ik erover. Veel sterkte,
Liefs, je naamgenoot

Link naar deze reactie
20/05/2003 @ 18:41
Marina

Als ik het moet zeggen zou ik er snel een einde aanmaken aan die relatie. Ik spreek ook uit ervaring toen ik 17 was had ik ook een vriend die vaak tegen mijn wil in sex wou hebben en hem maakte het ook niet uit wat ik voelde en daarbij werd ik ook nog eens afgeslagen. En ik zal je zeggen ik ben nu 33 en ik heb daar nu nog moeite mee. Hij heeft me mijn zelfvertouwen afgenomen ik ben bij een maatschappelijkwerkster en alles geweest om weer te leren houden van me zelf en gelukkig heb ik sinds 10 jaar een goede relatie waarvan 4 jaar getrouwd en dat is iemand die me wel met respect behandeld. En vaak kom je er telaat achter maar ik hoop dat je mijn raad opvolgd maak het uit. Nu ben je nog jong en maak er nog wat van en ik hoop dat je niet zwanger bent want wat moet een kind nou met een kind.
Groetjes en succes verder.

Link naar deze reactie
03/06/2003 @ 20:13
Joyce

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest..
Dus ben bang dat ik toch zwanger ben
Ik begrijp wel wat jullie zeggen over m’n vriend, het is idd niet goed wat hij deed, maar normaal was hij lief.
Ik voelde me ook echt niet goed toen hij me vastpakte en sex wilde, omdat ik het nooit van hem verwachtte!
Jullie moeten wel geloven dat hij altijd lief is geweest, anders had ik hem nooit als vriend gewild!
Ik heb het er vorige week met hem over gehad dat ik dacht dat ik zwanger ben omdat ik een beetje overtijd was en ik wilde met hem een zwangerschapstest kopen.
Hij zei dat het niet erg was en zei dat hij de baby wilde voelen enz..
Maar toen ik die avond weer naar mijn eigen huis was gegaan heb k hem nog een aantal keer gesmst en geprobeerd te bellen maar hij laat niks van zich horen. Deze week ook niet. Ik maak me echt zorgen

Link naar deze reactie
03/06/2003 @ 21:08
sarah

hoi,

ik wilde effe reageren ivm cultuur! dat heeft er helemaal niks mee te maken! ja,mischien in sommige culturen tussen man en vrouw,dat de vrouw gewillig moet zijn heb ik ook al ergens gelezen maar zeker niet met geweld en nee is nee!
laat staan een vriendin,nee daar heeft cultuur niets mee te maken dus laat je maar niks wijsmaken en doe wat jij wil en niet wat hij wil anders zal hij nog vaak misbruik van je maken!

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2003 @ 21:12
sarah

hoi,

ik was al aan het denken dat je wel eens zwanger kon zijn omdat je zei dat het 14d geleden was dat je ongi geworden was en dan zou dit wel eens je vruchtbare periode geweest zijn! bij een cyclus van 28d ben je vruchtbaar vanaf de 14de dag.

ik hoop dat alles goed komt en dat je de juiste beslissing gaat nemen,laat je aub niet beinvloeden door die vriend van jou,hij laat je nu zomaar achter?

ik hoop dat je steun bij iemand vind!

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2003 @ 21:58
Joyce

Ik weet niet of hij me achter heeft gelaten.
Toen ik net had gezegd dat ik zo’n zwangertest wilde kopen zei hij dat het niet erg zou zijn als ik zwanger was. En hij voelde met z’n hand over m’n buik.
Maar daarna heeft hij niks van zich laten horen terwijl ik hem echt vaak gebeld en gesmst heb.
Ik weet niet zeker of ik precies 14 dagen geleden ongesteld had moeten zijn. De laatste dag was wel rond 25 april..
Bedankt voor jullie reacties. Ben blij dat ik het zo toch nog een beetje kwijt kan :$
Groetjes Joyce

Link naar deze reactie
03/06/2003 @ 23:48
wendy

Hoi Joyce,

Ik raad je aan om zo snel mogelijk die test te doen, zodat je in ieder geval zekerheid hebt, volgens mij heeft je vriend nu echt spijt als haren op zijn hoofd! hij reageert net zoals de vader van mijn kleine reageerde, vanaf het moment dat ik hem zei dat ik zwanger was, was hij niet meer te bereiken, en heb sindsdien ook nooit meer iets van hem gehoord! ik hoop echt dat hij het met je meent, want je zal zijn steun wel nodig hebben, zo niet, dan ben je beter af!

Doe alsjeblieft snel een test, desnoods samen met een vriendin, of bij de huisarts, of praat met je ouders, maar ga niet zitten afwachten, je weet maar nooit...

Groetjes,
Wendy

Link naar deze reactie
04/06/2003 @ 09:26
Griet

Zorg inderdaad voor zo’n test... Hij kost niet veel, en is vrij te verkrijgen. Daarbij zijn de tests van de GB zo goed als die van de apotheek !!! Misschien blijven je maandstonden nu zelfs wel uit vanwege de zenuwen !!! Blijf zo niet rondlopen, da’s echt niet goed voor je. En denk rustig over de situatie na. Als jouw vriend niet meer van zich laat horen, wat wil JIJ dan ? Het gaat hier wel om jou in de eerste plaats hoor. Enfin, we zijn er hier om te luisteren he meid ! Kop op

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]