Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/03/2005 @ 18:59 sandygirl | ja heb ook sinds een uurtje enorme buikpijn voel er normaal niks van als ik ongi wordt maar kan natuurlijk ook komen omdat ik gestopt ben met de pil vkj ik duim voor je |
07/03/2005 @ 19:20 ![]() | joehoe 2e pagina ![]() |
| 07/03/2005 @ 20:32 sandygirl ![]() | jippie eindelijk ja miertje want het is hier toch rustig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
07/03/2005 @ 20:44 ![]() | ja jammer he ach beppen we hier met zijn 2tjes hihi ![]() |
| 08/03/2005 @ 12:32 sandygirl ![]() | nog geen te bekenen heb wel buikpijn en gevoelige borsten vanmorgen wederom test gedaan negatief ga misschien vanavond clearblue doen ![]() |
08/03/2005 @ 12:53 ![]() | o jeetje spannend |
| 08/03/2005 @ 18:53 sandygirl ![]() | hoi meiden en alemaal in onze spannend dagen??? moeten maar blijven |
| 09/03/2005 @ 21:10 sandygirl ![]() | nog altijd geen ![]() |
| 11/03/2005 @ 14:30 Jule | hoi sandy, een zwangerschapstest doe je het best s’morgens, en dit vanaf de eerste dag je overtijd bent, als het je eerste keer is dat je je ongi pilvrij verwacht pak je gewoon 28 dagen, is de test negatief, afwachten tot ze der toch doorkomen, ofwel enkele dagen later nog een testen en die steken dat je 14 dagen na je vorige ongi voelde is heel waarschijnlijk je eisprong geweest veel succes ermee |
| 11/03/2005 @ 15:55 sandygirl ![]() | tanks jule maar ongi is al gekomen en ga er nu weer met frisse moed tegen aan |
| 11/03/2005 @ 16:14 lieveke | hoi iedereen, ben nieuw hier maar ik en me vriend proberen al van vorig jaar juni zwanger te worden wat tot nu toe nog niet gelukt is, nou we geven zeker de moed niet op hoor! aan al de rest nog veel geluk groetjes |
| 29/03/2005 @ 10:48 | Sorry dat ik zomaar even kom inbreken op jullie forum, maar ik wilde graag aandacht vragen voor het volgende: Ik ben arts-onderzoeker in het UMC Utrecht, en voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar vrouwen die sinds kort of binnenkort willen proberen zwanger te worden. Voor dit onderzoek zijn we bezig om een hele gevoelige zwangerschapstest te ontwikkelen, zodat een zwangerschap al in een heel vroeg stadium, kort na de innesteling, kan worden aangetoond. Om te testen hoe vroeg een zwangerschap precies kan worden vastgesteld ben ik op zoek naar vrijwilligsters. Als je mee wilt doen met dit onderzoek, dan krijg je van mij een setje ovulatietesten en wat buizen. Vanaf een bepaalde dag begin je met testen in de urine, en als de test uitwijst dat het moment van de eisprong is genaderd, ga je vanaf de volgende dag beginnen met het dagelijks verzamelen van een buisje ochtendurine. Die buisjes bewaar je in de koelkast, en die kom ik elke maandag en donderdag ophalen. Je hoeft dan niet thuis te zijn, je kunt ze in een tasje aan de deur hangen of op een afgesproken plek neerleggen. Je blijft doorsparen tot je menstruatie of tot de 17e dag (je bent dan hoogst waarschijnlijk zwanger) Woon jij in de omgeving van Utrecht (binnen een straal van ongeveer 40-50 km), en ben je net gestopt met anticonceptie, of ben je van plan om binnenkort te stoppen met anticonceptie, doe dan mee!! Stuur mij een mail op M.vanHarten-Bouwman@azu.nl of bel op 030-2508373 (aangesloten op een antwoordapparaat) en dan stuur ik je het onderzoeksprotocol op en kan ik verdere vragen beantwoorden. Met vriendelijke groet, Marieke van Harten, arts onderzoeker UMC Utrecht |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwanger proberen te worden in maart

te bekenen