< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger proberen te worden in maart

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger proberen te worden in maart
07/03/2005 @ 18:59
sandygirl

ja heb ook sinds een uurtje enorme buikpijn
voel er normaal niks van als ik ongi wordt maar kan natuurlijk ook komen omdat ik gestopt ben met de pil vkj ik duim voor je

Link naar deze reactie
07/03/2005 @ 19:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
joehoe 2e pagina

Link naar deze reactie
07/03/2005 @ 20:32
sandygirl

jippie eindelijk ja miertje want het is hier toch rustig

Link naar deze reactie
07/03/2005 @ 20:44

ja jammer he ach beppen we hier met zijn 2tjes hihi

Link naar deze reactie
08/03/2005 @ 12:32
sandygirl

nog geen te bekenen
heb wel buikpijn en gevoelige borsten vanmorgen wederom test gedaan negatief
ga misschien vanavond clearblue doen

Link naar deze reactie
08/03/2005 @ 12:53

o jeetje spannend

Link naar deze reactie
08/03/2005 @ 18:53
sandygirl

hoi meiden
en alemaal in onze spannend dagen???
moeten maar blijven

Link naar deze reactie
09/03/2005 @ 21:10
sandygirl

nog altijd geen

Link naar deze reactie
11/03/2005 @ 14:30
Jule

hoi sandy,

een zwangerschapstest doe je het best s’morgens, en dit vanaf de eerste dag je overtijd bent, als het je eerste keer is dat je je ongi pilvrij verwacht pak je gewoon 28 dagen, is de test negatief, afwachten tot ze der toch doorkomen, ofwel enkele dagen later nog een testen
en die steken dat je 14 dagen na je vorige ongi voelde is heel waarschijnlijk je eisprong geweest
veel succes ermee

Link naar deze reactie
11/03/2005 @ 15:55
sandygirl

tanks jule maar ongi is al gekomen en ga er nu weer met frisse moed tegen aan

Link naar deze reactie
11/03/2005 @ 16:14
lieveke

Online Status
hoi iedereen,
ben nieuw hier maar ik en me vriend proberen al van vorig jaar juni zwanger te worden wat tot nu toe nog niet gelukt is,
nou we geven zeker de moed niet op hoor!

aan al de rest nog veel geluk

groetjes

[Laatst gewijzigd door lieveke - 11/03/2005 @ 16:15] - Link naar deze reactie
24/03/2005 @ 12:15
Wieske

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen,

ik heb nogal lange cyclussen variërend van 43 tot 57 dagen. Eerste dag laatste menstruatie was 22 januari.
Sinds vorige donderdag 17/3:
van licht roze afscheiding naar iets meer roze afscheiding naar rossig-roze afscheiding.
Gisteren test gedaan: negatief.
Mijn buik voelt niet aan alsof ik ongi moet worden.
Zal maar afwachten zeker.

Groetjes

Link naar deze reactie
29/03/2005 @ 10:48

Sorry dat ik zomaar even kom inbreken op jullie forum, maar ik wilde graag aandacht vragen voor het volgende:
Ik ben arts-onderzoeker in het UMC Utrecht, en voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar vrouwen die sinds kort of binnenkort willen proberen zwanger te worden.

Voor dit onderzoek zijn we bezig om een hele gevoelige zwangerschapstest te ontwikkelen, zodat een zwangerschap al in een heel vroeg stadium, kort na de innesteling, kan worden aangetoond. Om te testen hoe vroeg een zwangerschap precies kan worden vastgesteld ben ik op zoek naar vrijwilligsters.

Als je mee wilt doen met dit onderzoek, dan krijg je van mij een setje ovulatietesten en wat buizen. Vanaf een bepaalde dag begin je met testen in de urine, en als de test uitwijst dat het moment van de eisprong is genaderd, ga je vanaf de volgende dag beginnen met het dagelijks verzamelen van een buisje ochtendurine. Die buisjes bewaar je in de koelkast, en die kom ik elke maandag en donderdag ophalen. Je hoeft dan niet thuis te zijn, je kunt ze in een tasje aan de deur hangen of op een afgesproken plek neerleggen. Je blijft doorsparen tot je menstruatie of tot de 17e dag (je bent dan hoogst waarschijnlijk zwanger)
Woon jij in de omgeving van Utrecht (binnen een straal van ongeveer 40-50 km), en ben je net gestopt met anticonceptie, of ben je van plan om binnenkort te stoppen met anticonceptie, doe dan mee!!
Stuur mij een mail op M.vanHarten-Bouwman@azu.nl of bel op 030-2508373 (aangesloten op een antwoordapparaat) en dan stuur ik je het onderzoeksprotocol op en kan ik verdere vragen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Marieke van Harten, arts onderzoeker UMC Utrecht

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina