Hey,
Kristina net zoals jij zegt dat kantalen helpt in het begin,maar dat lukt bij mij al heel lang niet meer zene!!!
maakt niets meer uit, gelijk wat... zal blij zijn dat de zware maanden gedaan zijn zene!! Hoo me nog zegen als ik 4maand was dat ik het gevoel head dat ik om mijn einde liep!!!
Cato zal goed moeten wennen he... zonde he. Maar toe, tis eens doorbijten en dan zal het beter gaan. Alleen heel gemakkelijk gezegt!
Want kweet nog bij Noah... maar bij abel had ik wat meer haar op mijn tanden, meschien ook door er lessen uit te trekken.
Els, nele ballet? Leuk zeg, echt voor een meisje he zeg

En ik kan dat dus niet he in de zetel liggen als de jongens hier zijn!! Die laten me niet gerust en hebben toch nog wat hulp ndoig bij hun spel zene

.
Kan je gyn dan zeggen wanneer je zou bevallen mechien of wat bedoel je?
Of krijg je keizersnede of inleiding?
Marijke ik ben iedere maand gegaan naar de gyn en ga nu al een paar wkn naar hem omdat ik moest voor het vruchtwater gaden te slagen he...
En nu mag je 4 verschillende zw hebben, kan allemaal anders zijn he...
Alheowel bij noah had ik complicatie's... niet met de baby , maar telkens bij mij.. Abel zijn zw ook en deze ook.
Gelukkig nooit met hen

.
alleen al ivm met het vruchtwater.. heb nu nog veel, maar tis te doen. Tis nu eenmaal iets bij mij...

. tja meschien beter te veel dan te weinig!
De stoet was heel leuk!!! ben wel blij dat mijn papa gebleven is om te hlepen daarna met de jongens. Want twas vermoeid, ook al wat het een half uurtje. Twas echt wel de moeite!!
Noah is dus meegegaan... en heeft flink meegedaan. Hij liep er gewoon tussen, maar hij wou het en deed het.
Abel die liep samen met de directrice

ze had aan ieder hand een kindje... ik zocht abel al maar vond hem niet echt, daarna zag ik zijn pluimkes

naast haar en zo flink dat hij was... niet wenen en flink mee gedaan. (noah dat was wat anders zene verleden jaar). Daarna was het nog gedans op de koer... samen met de ouders... en tuurlijk werd er gejumpt

. Noah ook zelfs... ben ik niet gewoon van hem dat hij dat onder veel vlok doet. Abel daartegen die deed het rustig aan allemaal afkijken

. Dat terwijl je zou verawchten dat hij de springer is.
Mijn papa schrok om abel zo te zien, omdat abel echt wel een hevge is... en op school dus niet dat bleek nu. Tis niet dat hij verdrietig is of zo.. maar tis precies een heilig poppeke

. De kastaar!
Nu lopen ze hier met un bumba hoed op en hun hartje... tzal hier heel het weekend caranaval zijn, tja tis dna ook hier in hamme carnaval he...
Noah precies terug wat door. had deze middag wat koorts 38,6°! En heeft liggen zweten en vroeten in zijn bedje.. en heeft nu wat kleuttje.
Marijke hij neemt AB ja dus ben er vrij zekers van dat het griepje is bij de ooronsteking zene!!
Nu gewoon uitzieken he
Verzorg jij je maar goed hoor met wat kleine middeltjes meschien... dat het niet te erg wordt!!! dat je niet in het ziekenhuis beland

.