[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2003 @ 13:26 Lea | Hallo Ik ben een mama van 2 kindjes en na de 2e bevalling heb ik een gewoon spiraaltje laten plaatsen. Geen enkel probleem tot nu: sinds enkele dagen last aan maag, heel kleine tussentijdse bloeding gehad en nu ook af en toe spanning in borsten. Ik panikeer niet vlug,maar nu begin ik toch te twijfelen... Kindje zou heel welkom zijn,maar ’t is het spiraal dat me grote zorgen baart. Ik heb een cyclus van minstens 35 dagen, dus met nog een week geduld oefenen.Of kan ik toch nu reeds iets doen ? Heeft iemand zoiets meegemaakt of weet raad? groetjes |
| 07/09/2003 @ 10:41 Veerle | Van mijn 4de kindje ben ik ook zwanger geraakt met een spiraal en ik moest dan ook nog medicatie nemen omdat ik te veel last had van mijn hypofyse (nl de hormonenklier), deze bleef na de geboorte van het derde te groot en dit alles zou voor verdere problemen kunnen zorgen. Dit medicament zorgde ervoor dat mijn hormonen op een zeer laag pitje gingen werken en dan nog een spiraal, ja alles was anders : ik was in december 2000 terug zwanger, ik moest wel eventjes slikken, want dit was absoluut niet wat we ervan verwacht hadden, nu ja het verdict luidde : zeer vruchtbaar want op deze manier was het bijna onmogelijk om zwanger te zijn, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ja, hij is nu reeds 2 jaar en we zijn er zeeeeeer gelukkig mee. Hopelijk zie je het niet al te somber in en kan je de zwangerschap aanvaarden, om je gerust te stellen ben ik ook terug 4 maand zwanger van een 5de, eigenlijk ook niet direct gepland maar ben er wel blij mee, zeker nu ik de uitslag gekregen heb van een vruchtwaterpunctie die gebeurde ivm het syndroom van Down en alles is OK. Als je soms twijfelt mail me gerust. Nog veel groetjes en sterkte |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger met spiraal