Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/01/2008 @ 19:37 | baby hallo Ik ben fatiha Ik ben zwanger van de vijfde ![]() ik ben 32 jaar oud. ik had de eerste kind op m'n 18de Ik heb een zoon & dochter die al op de middelbare school zitten. mijn oudste zoon in de tweede en oudste dochter in de eerste. mijn jongste dochter zit in groep acht. en mijn jongste zoontje van 4 in groep 1. wij hebben een druk gezinnnetje maar heel gezellig ![]() wij wachten nu op de vijfde!!... ik ben nu in de tiende week maar ik wacht op de echo. ik ben benieuwd. Ik verwacht het zelf ergens in augustus. Op nieuwjaars dag heb ik een beetje bloed gekregen en gisteravond ook! Is hier iemand die het zelfde probleem heeft gehad. Ik wacht tot maandag ,dan bel ik de dokter en dan maak ik een afspraak voor een echo. ![]() Ik heb het gevoel dat alles goed zal aflopen. maar het blijft altijd heel spannend. succes met julie zwangerschapstijd en bevalling.....!!!! ![]() groetjes fatiha! ps:waarneer beginnen julie met het klaar maken van de kamer voor de baby!! ![]() ![]() Wij hebben de zolder zelf verbouwd daar slapen mijn twee dochters. en mij zoontjes slapen samen. en er is nog een kamer die nog leeg is.! ![]() ![]() |
| 04/01/2008 @ 12:44 mimi1701 ![]() | hai, @ Fatiha -> 30/12/2007 -> 23:00: Enkele namen: ![]() :Amina & Alim ![]() :Zahra & Mina ![]() :Samir & Younes ![]() ![]() |
| 15/01/2008 @ 16:30 fatiha | miskraam hallo met fatiha. Ik ben vorige week dinsdag naar de ziekenhuis geweest. Omdat ik steeds bloed verloor. Ik heb een echo gemaakt , toen bleek dat ik zwanger was met een lege zakje dus er zat geen baby in .ik was gisteren naar de ziekenhuis geweest ik had daar tebletten gekregen. en toen kreeg ik heel veel bloed ik ben dus 11 weken voor niks zwanger geweest........!!!! sssssssssssaaaaaaaaiiiiii!!!!!!!!!!! tot de volgende zwangerschap groetjes fatiha |
| 29/01/2008 @ 09:53 hadja | Ik ben ook opzoek naar leuke namen. ![]() |
| 07/02/2008 @ 18:51 | jongen hamza is mooi ![]() |
| 08/02/2008 @ 22:10 Iris ![]() | Meisjes: Zehra Meryem Jongens: Issam Ismail Soufian Nourdin Ridouan |
| 11/02/2008 @ 11:17 Nuria ![]() | voor een meisje... Nuria , Mina, voor een jongen... Yunes |
| 13/02/2008 @ 10:09 | hey wat vinden jullie van deze namen voor een ![]() esma romaysa annissa en voor een ![]() riad redouan farhan groetjes ![]() |
| 21/02/2008 @ 17:53 | bayby namen mijn moeder iszwanger wij weten geen naamen |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Belgische - Marokkaanse/Arabische namen