< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Vanaf maart ’05 bezig met klussen
20/02/2008 @ 20:23

Online Status Bekijk profiel
hoihoi,

Silly, ja we gaan er nu echt voor! Dat wil zeggen, ben nu van de pil af en we zien wel hoe het loopt. Ik wil er niet zo mee bezig zijn als toen met Nikée, en vind het ook prima als ik niet direct zwanger zou zijn.

Wat fijn dat je nu zo'n regelmaat hebt thuis! Dat blijkt toch altijd wel het beste.. Lekker alles op de rit dus, mooi hoor!

Bianca, spannend zeg! Alweer aan het einde, nou hopen dat de kleine snel komt!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 13:13
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat leuk dat jullie er weer voor gaan Marianne.
En dat je er minder mee bezig wilt zijn snap ik wel. Maar je zal merken dat je er toch meer mee bezig bent dan je vooraf ging bedenken,haha.
Hopelijk ben je snel zwanger! Oh, en dan gaan we weer meeleven met je. En buikfoto's kijken en in spanning zitten voor de bevalling.Ik sla geloof ik een beetje door, maar vind zwnager zijn ook zoiets bijzonders en ik ben zo blij voor je.

Bianca, spannend hoor! Succes met de laatste loodjes. Voel je je nog goed? En laat je het weten als je bevallen bent? (met uitgebreid bevallingsverslag natuurlijk)

Hier alles goed, ben wel erg moe enzo. 2 Kindjes zijn wel druk hoor. Heb weinig tijd voor mezelf en dan ook nog werken erbij. Veel ups en downs. Dan kan ik er weer tegen en dan ben ik weer zo moe. Achja, het komt wel goed. Blijven lachen zeg ik altijd maar.

kus voor jullie

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 07:13
groupy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Silly, nog proficiat met Iris haar 2de verjaardag, en Bé, met Jo-Lynn haar 4de verjaardag! Beetje laat, maar beter dan nooit hé.

Anne is ondertussen dus ook 2, gaat zo snel hé Ze besefte het nog niet écht, maar vond het wel leuk al dat volk over de vloer en al die cadeautjes!

Bianca, wow, nog even en het is zo ver, spannend! Hier heb je zo lang op gewacht!

MaryAnn, allé, veel succes met klussen. Ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!

Hier niet veel nieuws, nog altijd hetzelfde eigenlijk. Ben nog altijd thuis, nog altijd misselijk en overgeven. Nu -6 kg. Ben ook ziek, ondertussen 2de dosis antibiotica én moet kiné doen voor de rug. Dus écht genieten van de zw zit er hier nog niet in hé

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina