< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
26/12/2007 @ 23:03
Marie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

Hier is't weer heel lang geleden, maar wou toch even iedereen een fijne kerst komen wensen en fantastisch nieuw jaar!
Dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen!

Debby, ik zie dat het bij jou spannende dagen zijn! Ik dat je gelijk had ivm die 5de ronde en dat je je ventje een superverjaardagscadeau kunt geven!

Marian, kop op meid. Waarschijnlijk heeft hij die dingen gezegd op een moment dat jullie ruzie hadden ofzo, dat is zo typisch. Dat is een soort van onmacht. Praat alles eens rustig uit en hopelijk draait hij bij. En troost je meid, iedereen heeft zo'n ups en downs in zijn relatie. Ik hoop dat bij jullie het nieuwe jaar wat minder werk meebrengt voor Wilfried!

Sandy, hoe is't in jullie nieuwe woonst? Alles op orde of nog volop bezig?

Cathy, hopelijk hebben jullie uiteindelijk nog een bericht gekregen van Electrabel met een terugbetaling ofzo, want ja, die kunnen doorrekenen hé. Het leven is toch verschrikkelijk duur ja, ze zeggen dikwijls, geld maakt ni gelukkig, ma ik zou toch gelukkig zijn met een beetje meer hoor.

Met ons gaat alles tiptop, Rayan is een gezonde peuter van 2 jaar en 3 maand nu, dus na de paasvakantie mag hij naar't school, als hij droog is natuurlijk, want daar heeft hij nog geen interesse in hoor, het potje staat er wel en hij heeft er al wel eens opgedaan, maar hij geeft het nog niet zelf aan. Ma ja, nog een goei 3 maand den tijd om het te leren. De sint en de kerstman hebben weer véél te veel cadeautjes gebracht, we kunnen hier weer ne speelgoedwinkel beginnen.

Hier is ook de beslissing gevallen om voor een brusje te gaan voor ons manneke. Maar we zien wel wanneer het komt, ik ben er niet echt mee bezig. Is't deze maand, dan is't héél leuk natuurlijk, maar of het nu pas binnen 6 maand zover is, dan is dat ook maar zo. Momenteel ook een beetje mijn werk afwachten, want er is vanalles aan't gebeuren binnen de firma... Ik werk er nu 5,5 jaar en het is 5 minuten met den auto van bij mij thuis, dus ideaal, maar het zal misschien nog maar maximum een jaartje zijn dak daar kan blijven... afwachten nog. Daarom is't voor de moment allemaal zo een beetje dubbel...

Verder alles oké hier, iedereen gezond, meer moet dat ni zijn hé.

Tot hoors
Marie en Rayan

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 22:13
Debby

Goeieavond meisjes.

Marie, ik wens je heel veel succes met het zwanger worden. Hopelijk mogen jullie heel snel een 2de wondertje verwelkomen.
Wat ziet Rayan er al stoer uit joh! En ja, stoere jongens plassen niet op potjes zeker hé.

Marian, ik hoop dat de winterblues snel verdwijnen en het met Wilfried ook wat beter gaat. Dikke knuffel.

Sandy, zijn jullie ondertussen al uit het stof?

Ik ben het kotsbeu om steeds met hetzelfde nieuws af te komen, maar ook deze keer is het niet gelukt. We gaan dus nu voor de allerlaatste inseminatie. Daarna nemen we even rust en gaan we bekijken wat we gaan doen. Ik heb altijd gezegd dat ik geen IVF wilde, maar de laatste maanden was dat gevoel helemaal omgeslagen en hebben we beslist om er tegen het einde van't schooljaar mee te beginnen. De voorbije week ben ik dan weer heel erg beginnen twijfelen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. We zitten echt in zak en as. En dat terwijl we zo gelukkig zijn met ons klein ventje.

Voor de rest gaat het allemaal veel beter nu ik niet meer ga werken. Ik ben zo blij dat ik weer alle tijd heb voor Ryan en zelf heeft hij het precies ook heel erg naar zijn zin, samen met de mama.
Hij begint ook steeds meer te babbelen en das zoooo grappig. Hij heeft er weer wat nieuwe bij: Mba (Bumba), uis (naar huis), teetie of tatie (tanti), ka (konijn) en Keej (tante Kelly).

Wij vertrekken morgen weer voor een weekje naar de Ardennen, maar ik heb er helemaal geen zin in. Gelukkig was het voor volgend jaar al allemaal volgeboekt, dus daar zijn we weer vanaf.

Prettig eindejaar allemaal en dat 2008 maar heel erg mag spetteren voor ons allemaal.

Dikke kus,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 27/12/2007 @ 22:14] - Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 00:55
logan

Online Status Bekijk profiel
hoi

hier ben ik weer !!!!

ben al een hele tijd depri
heb een periode afgesloten er komt geen kindje meer
van vorige week is de park of box weg had nog een wiegje staan ook weg alles naar de kelder nu siens die dag stop ik niet met wenen heb nog een groot kinder wens wil er nog een
maar mijn nam niet
het is goed zo vind hij !weet het niet meer hoor!

groetjes wendy X

PS PRETTIGE FEESTDAGEN

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 00:55
logan

Online Status Bekijk profiel
hoi

hier ben ik weer !!!!

ben al een hele tijd depri
heb een periode afgesloten er komt geen kindje meer
van vorige week is de park of box weg had nog een wiegje staan ook weg alles naar de kelder nu siens die dag stop ik niet met wenen heb nog een groot kinder wens wil er nog een
maar mijn nam niet
het is goed zo vind hij !weet het niet meer hoor!

groetjes wendy X

PS PRETTIGE FEESTDAGEN

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 11:10
Cathy137

Hey dames,

De beste wensen voor 2008!!

Ik heb de indruk dat iedereen er een beetje door zit. Zou het door de donkere dagen komen?

Debby, ik blijf duimen voor jou hoor. Hoe was het in de Ardennen?

Logan, zo somber meid. Ja, als je nog een kindje wil moet je inderdaad moet 2 achter staan. Misschien verandert hij nog wel van gedacht.

Marie, heel veel succes met het zwanger worden.

Marian, hoe zit het daar bij jou? Gaat het al wat beter?

Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Morgen het laatste nieuwsjaarsfeestje van dit jaar en we zijn er weer vanaf. Jonas (of liever mama) mag morgen de nieuwjaarsbrief voorlezen. Ik heb 'm zelf gemaakt en ben er heel fier op :-)

Ik zou dolgraag nog een 2de hebben, maar langs de andere kant is het goed hoe het is.
De praktische nadelen:
* We hebben een gezond ventje en stel u voor dat er iets mis is bij het 2de.
* ik heb een tijdelijk contract, stel dat ik zwanger ben en ze dan beslissen om mijn contract niet te verlengen door mijn zwangerschap
* we hebben maar 2 slaapkamers en in Jonas zijn kamer is er geen plaats voor een 2de bedje

De voordelen:
* ik geniet zo van het mama zijn
* heb nog liefde te over
* ik wil het dolgraag en robin ook

HELP!!!

Volgende week ga ik naar de gyné op controle en horen of we bij een volgend direct clomid mogen nemen, want heb geen zin weer eerst een tijdje zo te proberen omdat ik al weet dat het zo niet lukt (door geen goeie eisprong).

Oh ja, heb nog een foto toegevoegd, is getrokken na de eerste kappersbeurt van Jonas.

Groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 21:59
Cathy137

wat een stilte hier
Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? Het is hier zo stil.

groetjes

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 22:10
Cathy137

Hallo,

Nog even iets te vertellen, voor de geïnteresseerden. Op 29 januari sta ik met mijn allerliefste zoon in de Flair . We zijn gefotografeerd voor de reportage "de kus". Dus wie interesse heeft om ons eens te zien, de Flair kopen dus.

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 23:07
Debby

Koop ik elke week Cathy. Ik zou je zo wel herkend hebben.

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 00:00
marian

Ik koop hem ook bijna elke week! Moet er gewoon goed op letten dat ik net die week niet oversla natuurlijk!

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 16:01
marian

Hoi allemaal,

Zo, nu heb ik eindelijk nog eens de tijd (en fut) om fatsoenlijk te reageren. De afgelopen weken was daar niet veel kans toe, eerst met de feestdagen en daarna met alle zieken en zo. Op dit moment is gelukkig alleen Wilfried nog ziek, maar ja, die telt wel voor 10! Hij is al 2 weken thuis (na eerst 2 weken verlof gehad te hebben), dus ik word stillekesaan wel helemaal gek van hem. Blijkt dat hij dus toch serieuze problemen heeft: een heel erg ijzertekort en daarbij toxoplasmose. Ik wist niet eens dat mannen dat ook konden krijgen, dacht dat het iets was voor zwangere vrouwen, haha. Maar het is eigenlijk helemaal niet om mee te lachen. Mijn ventje is doodmoe: hij slaapt elke dag tot tegen de middag, ligt de rest van de dag op de zetel voor de tv, en is 's avonds nog even moe als daarvoor. Het vervelende voor mij is dat hij daar zelf ambetant van wordt en helemaal niks kan verdragen van mij of de kinderen. Ik begin nu toch echt wel te hopen dat hij maandag terug kan gaan werken, want ik krijg niks gedaan met hem thuis.

Verder begint alles terug een beetje in de plooi te vallen. Ik ben zelf zo goed als genezen, Dries slaapt eindelijk weer lekker 's nachts (na een paar weken rondgespookt te hebben van 23u tot 7) en Mare, tja, die rolt overal doorheen zonder al te veel problemen qua ziek zijn.
Ik heb het vaak nog wel moeilijk met het overlijden van mijn oma, maar durf er eigenlijk niet goed over praten. Mijn mama en zussen zeggen er uit zichzelf nooit iets over, en met Wilfried durf ik zoiets al helemaal niet te bespreken. Die is een paar jaar geleden allebei zijn ouders kwijtgeraakt, en dan lijkt het zo stom om te beginnen over een grootmoeder... Pfff, ik heb eigenlijk vooral spijt van het feit dat haar huis verkocht is. Ik heb altijd gezegd daar zelf te willen wonen, maar we hebben destijds niet eens een bod gedaan. Rationeel weet ik wel dat we daar nooit hadden kunnen wonen omdat het gewoon te ver van Wilfried zijn werk is, maar emotioneel weegt het wel op me.

Maar zoals al eerder gezegd, verder gaat het goed hoor. Mare is intussen 2 jaar en dat zullen we geweten hebben. Een echte koppige peuter! Maar ze kan ook zo lief zijn... Ze wil de hele tijd 'kluffelen', heeft een eigen kledingsstijl ontwikkeld (ze wil alleen roze aan) en kan sinds een paar weken met 2 voeten 'los' springen, wat ze dan ook de hele dag door doet. Ze zal intussen zo'n 13kg wegen, en is dus zwaarder dan Dries. Afdankertjes van hem kan ze bijna niet meer aan. Ze draagt nu broeken maat 86 en die passen nog nét, maar rokjes, kleedjes en sommige broeken moet ze echt wel 92 hebben. T-shirtjes en truien koop ik nu standaard in maat 92, en zelfs dat vind ik soms al smal. Dries draagt nog steeds maatje 92, qua lengte van broeken zal hij nu wel snel naar 98 moeten.

Wat ik me afvraag eigenlijk: wanneer moeten onze kindjes terug naar Kind en Gezin? Ons Mare is de laatste keer geweest toen ze 15 maanden oud was, voor de laatste poliovaccinatie, maar daarna niet meer. Dries moest destijds teruggaan rond zijn 2de verjaardag, maar ik heb nog steeds niks gehoord van wanneer ik met Mare terug zou moeten gaan. Ik heb intussen geen idee meer hoe groot ze is, en haar gewicht gok ik zomaar eigenlijk. Ik weet dat Dries zo'n 12,5kg weegt, en Mare voelt toch duidelijk zwaarder aan... Tja, en een weegschaal hebben we niet (heb ik jaren geleden uit frustratie laten verdwijnen, hihi). Dus hebben jullie een idee wanneer we ons aan een uitnodiging kunnen verwachten?

Debby, hoe is het met jou intussen? En met Ryan? Proficiat trouwens met zijn 2de verjaardag, dat moet nu toch ook ergens zijn! Ik weet het niet meer precies, en ik kan niet terugkijken, maar ik weet wel dat we op een paar dagen na samen uitgerekend waren.

Cathy, wat zei de gyn? Ik hoop voor je dat je dan direct, of toch heel snel met Clomid mag beginnen. Als je geen eisprong hebt anders, is het wel stom om zo lang te moeten wachten he.
En over de vraag of je nu aan een tweede 'moet' beginnen of niet, tja... Als jullie het allebei graag willen, zou ik me niet laten tegenhouden door een tijdelijk contract. In het slechtste geval moeten jullie het een tijd met één inkomen doen, maar dat is best te doen meestal. Het is gewoon een afweging die jullie zelf moeten maken helaas.

Wendy, ik zou ook echt dolgraag nog een derde kindje willen, maar Wilfried neigt steeds meer naar 'nee'. Dus ik ben ook stilletjesaan al afscheid aan het nemen van het idee van nog een baby, maar het is nog heel moeilijk. Verkopen doe ik nog niks, maar vermits mijn zusje al een tijd aan het proberen is, zal ik mijn materiaal ook zo wel kwijtgeraken.

Marie, hoe staat het nu met zindelijk worden bij Rayan? Bij Dries ben ik daan zó lang mee beziggeweest, die WILDE gewoon niet. Met Mare ben ik nog helemaal niet begonnen, ik dacht te wachten tot in de paasvakantie.
En een brusje, fijn! Hopelijk lukt het heel snel, en heb je een model-zwangerschap.

Zo, ik ga maar eens doordoen. Manlief ligt hier alweer/nog steeds uitgeteld in de zetel, en er zou toch écht een gepoetst moeten worden. We hebben zelfs de kerstboom nog niet afgebroken, dus dat zegt wel iets. Ach ja, vorig jaar heb ik alle kerstdingen opgeruimd op Valentijnsdag, hihi. Ik wilde het toen al een paar weken eerder doen, maar toen lag Dries in het ziekenhuis met rota. Dus ik heb nog effe tijd tot mijn 'deadline'.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 18:12
sandy

Hoi dames,

ff voor het eten,moet ik nog aan beginnen.
Hier zijn we uit het stof en normaal kunnen we in het weekend of begin volgende week in onze slaapkamer en kunnen we de rest uitpakken.
Robbe en Zoey raken het stilletjesaan gewoon en slapen zelfs heel goed.Maar ook hier de nodige zieken.Zoey en Robbe de ene verkoudheid na de andere en dan keelonstekingen en ik heb zoan aan mijn oog gehad.
Moet nog een keer op controle en hopelijk is het dan volledig weg.Hier is kerst volledig opgeruimd,heb ik vorig weekend gedaan.
Marian,ken dat zieke mannen.
Leuk dat het met de kids beter gaat,normaal moet ik rond 18m terug een afspraak maken,zal is op mijn kaartje kijken hoe het zit bin k&g.
Mare is een flinke,Robbe heeft nu al wel een 86-92 maar ik heb dan ook stevige en grote kindjes he.Zoey heeft al een 116-122 en weegt rond de 18 kg en Robbe zit op 11kg 500.
Cathy,zal volgende week de flair nog is kopen,bij mij wisselt dat de ene keer wel en dan niet.
wat je keuze voor een 2de betreft,kindjes komen altijd op het verkeerde moment,er zijn altijd redenen om het niet te doen,maar als je gevoel zegt ja en je man ook ga er dan voor,voor het te laat is.
Dmaes,veel plezier met kids en voor iedereen dat aan het oefenen is marian kom nog zeggen als ik weet vank&g.
Moet nu eten maken,zitten te wachten.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 18:12
sandy

Hoi dames,

ff voor het eten,moet ik nog aan beginnen.
Hier zijn we uit het stof en normaal kunnen we in het weekend of begin volgende week in onze slaapkamer en kunnen we de rest uitpakken.
Robbe en Zoey raken het stilletjesaan gewoon en slapen zelfs heel goed.Maar ook hier de nodige zieken.Zoey en Robbe de ene verkoudheid na de andere en dan keelonstekingen en ik heb zoan aan mijn oog gehad.
Moet nog een keer op controle en hopelijk is het dan volledig weg.Hier is kerst volledig opgeruimd,heb ik vorig weekend gedaan.
Marian,ken dat zieke mannen.
Leuk dat het met de kids beter gaat,normaal moet ik rond 18m terug een afspraak maken,zal is op mijn kaartje kijken hoe het zit bin k&g.
Mare is een flinke,Robbe heeft nu al wel een 86-92 maar ik heb dan ook stevige en grote kindjes he.Zoey heeft al een 116-122 en weegt rond de 18 kg en Robbe zit op 11kg 500.
Cathy,zal volgende week de flair nog is kopen,bij mij wisselt dat de ene keer wel en dan niet.
wat je keuze voor een 2de betreft,kindjes komen altijd op het verkeerde moment,er zijn altijd redenen om het niet te doen,maar als je gevoel zegt ja en je man ook ga er dan voor,voor het te laat is.
Dmaes,veel plezier met kids en voor iedereen dat aan het oefenen is marian kom nog zeggen als ik weet vank&g.
Moet nu eten maken,zitten te wachten.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina