Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2007 @ 16:51 Debby ![]() | Lieveke, hoe is de operatie van Yoran eigenlijk geweest? Alles goed verlopen? |
| 15/10/2007 @ 10:57 Lieveke | hey debby, met mij begint alles weer op ze plooien te komen.Yoran is 4 september geopereerd.Operatie is goed verlopen,maar de andere kant moet ook nog gebeuren. Vorige week heeft yoran dan weer 2 dagen op het ziekenhuis gelegen,want zijn teelbal waar hij geopereerd is,was volledig ontstoken door de verkeerde draadjes te hebben gebruikt bij de operatie. Ondertussen zijn ik en de papa van yoran ook al 5 weken uit elkaar.Het klikte niet meer,dus een 2de baby zit er nu effe niet meer in. Toch blijf ik duimen voor jou en zie ik regelmatig na of het al raak is, liefs wendy |
| 11/12/2007 @ 11:38 Lijntje | long time no euhm write Hey! Ik lees hier zoveel jammers! Debby, ik duim dat je tweede wensenkindje er snel mag komen en Lieveke, je kleine ventje die onder het mes moet, heel akelig en dan nog alles alleen moeten verwerken, is pijnlijk... Met Leander gaat het prima, slim, lief ventje dat al aardig wat pasjes zet (is 15 november een jaar geworden) en al vanalles zegt (papa, mama, boeboe (beer), bal) Voor de rest heeft hij wat zelfgevonden woordjes en natuurlijk dada enzo. Begin september moest ik terug naar de gyn voor een naonderzoek nog, vroeg of ik m'n regels gehad had, zeg: ja, 15 juli. Oh, da's al effe geleden, dan doen we een zwangerschapstest. Ik zeg: neenee, da's niet nodig (zou het toch wel voelen?), zal dat evt thuis wel doen. Maar ze stond erop, dus bloedtest gedaan. 's Middags moest ik bellen. De verpleegster aan de lijn vond de uitslag niet zo snel, waar ging het over? Zwangerschap. Oh ja. Duidelijk positief. Wablieft? Ja, u bent zwanger, proficiat. Euhm????? De week erna zijn we op vakantie vertrokken en toen we terugkwamen was ik nog altijd vol ongeloof en verwondering. Heel gek. Zo snel had ik het zeker niet verwacht. Tuurlijk wilden we een tweede, ik heb borstvoeding gegeven (9mnd) en de laatste maand moet ik dan zwanger geworden zijn. Leandertje zal net anderhalf zijn, want de baby wordt 9 mei verwacht. Fijn kort bijeen en tegelijk, hoe ga ik dat toch maar allemaal doen? De baby voel ik al 4 weken bewegen en stampen, zijn nu 19 weken ver, dus al bijna aan de helft. Hoop dat het goed gaat met jullie! Groetjes, Lijntje |
| 05/01/2008 @ 14:47 Lijntje | Hallo, Zolang er hoop is... De moed niet verliezen. Makkelijk gezegd hè. Ik weet heel goed hoe het is om zo te verlangen naar een kindje, is een moeilijke tijd. Denk dat ik zo'n 6w ver was toen ik naar het ziekenhuis belde voor de uitslag. Dus nog niet lang zwanger, dat niet. Was toen heel erg moe, we vertrokken de dag erna op vakantie en gelukkig is m'n moeder meegegaan, dus had ik wat tijd om te rusten. Voel me goed, zoals bij Leander. Dit kindje is rustiger, in de buik toch ;o) Kan begrijpen dat je het moeilijk hebt met je schoonzusje. Voor hun zal het ook wel wat dubbel zijn. Zij die zich zo verheugen op hun kindje en weten dat jij ook graag zwanger zou zijn... Wens jullie een heel gelukkig nieuw jaar, vol mooie dingen en vol verwondering... Groetjes, Lijntje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Maar blijven hopen zeker?