Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/12/2005 @ 09:36 ![]() | iedereen prettige Feestdagen en een fantastisch eindejaar. Veel geluk en een prachtbaby in 2006. Groetjes Veerle ![]() ![]() ![]() |
| 29/12/2005 @ 18:27 natje ![]() | test mene zwangerschaps banner is weg ![]() |
| 29/12/2005 @ 18:27 natje ![]() | hij is terug se ![]() |
| 16/01/2006 @ 22:01 Liesje | ik voel me toch meer thuis bij de grotegezinnen afd ben zwanger van ons zesde kind woensdag moet ik om een echo hiervoor is het misgegaan en daar kwam ik in het ziekenhuis achter liep dus al een week of 6 met een levenloos vruchtje rond 2 weken later ben ik schoongemaakt ik ben nu echt nerveus wat me te wachten staat het liefst ging ik alleen naar het ziekenhuis om het dan eerst zelf te verwerken verder nog tegen niemand vertelt de mensen zullen niet weten wat ze horen als ik aan mijn collegas denk trekt mijn maag........ nog 2nachtjes ![]() |
| 16/01/2006 @ 23:04 heidi ![]() | Liesje Alle duimpjes staan hier omhoog zenne. Hopelijk is alles goed en die collega's ............. so what het is toch jouw leven Groetjes Heidi |
| 17/01/2006 @ 21:25 | In het kader van ons thesisonderzoek over de opvoeding in hedendaagse grote gezinnen zijn wij nog steeds op zoek naar gezinnen met minstens 5 thuiswonende kinderen. Het oudste kind mag niet ouder dan 24 jaar zijn, het middelste kind mag niet jonger zijn dan 10 jaar. Het onderzoek zal bestaan uit het invullen van vragenlijsten. Voor meer informatie of toestemming tot deelname aan het onderzoek kan u terecht op grote_gezinnen@yahoo.com of op 0478/577139 Alvast heel erg bedankt, Miek, Karen en Marian |
| 31/01/2006 @ 08:16 didi | goedemorgen iedereen!! ben hier ook weer terug. amai mijnen frak, heb dus in het ziekenhuis gelegen en daarna 2 weken platte rust voorgeschreven geweest. reden; een cyste op mijn eierstok die ontstoken stond en die geweldig veel pijn deed in de streek van de appendix, dus iedereen dacht het zal appendix zijn en daardoor moest ik onder het mes. Nog een chance dat ze geopereerd hebben, nu is die cyste eruit (andere optie was met antibiotica, maar met grote kans op toch nog operatie) en ook mijn appendix, kan ik alvast geen problemen meer mee krijgen ![]() Ben ondertussen al 15 weken ver en mijn buikje begint te groeien, de baarmoeder is ook al goed voelbaar, toch curieus he, sta er nog iedere keer verwonderd over. Vorige week nog op controle geweest, maar konden geslacht helaas nog niet zien (misschien meer kans op meisje zo??????) stiekem hoop ik van wel, vooral voor mijn ander dochtertje, anders staat ze er alleen voor bij 4 jongens... vele groetjes didi |
| 13/02/2006 @ 08:30 didi | Hoi, Een vraag aan Natje; Weet jij het dan al dat het een jongen wordt?? Lekker vroeg hé, bij mijn vorige gynbezoek, wilde hij zich nog niet uitspreken, ik was dan 14 weken ver. Moet hier nog anderhalve week op hete kolen zitten, ik zou het toch zoooo graag weten. Hoe lossen jullie die slapeloze nachten op? Ik ben kapot momenteel, mijn jongste zoontje Jordi is nu zijn derde week ingegaan waarbij we constant moeten opstaan voor zijn tute; reden, eerst; hoesten, dan; keelpijn, nu heeft hij zo'n last van zijn neusje... Komt daar dan nog een klein meisje bij van 5 jaar die wakker kwam van de krampen vannacht.Ik durf bijna geen afspraken maken om in het weekend 's avonds nog ergens naartoe te gaan, omdat ik dan nog meer uren slaap ga tekort komen. Mijn ventje staat ook wel op hoor 's nachts, maar wakker ben ik toch, ongeloofelijk he. (ik ga wel nog altijd 4 dagen in de week gaan werken, dus een middagslaapje zit er niet in) groetjes heidi ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Grote gezinnen.

ons lindsay was er bij en vond het ook prachtig !!!
neuuuuuuuuuuuuuuu nog ff wachten se!!!! nog maar een 33 weken geduld ga je moeten hebben hihihi

en het laatste gyne bezoek twee weken geleden zagen we weer het zelfde geslacht!het word dus een jongen hihi
hier komt er elke nacht wel eentje wakker