Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/06/2005 @ 08:47 ![]() | hallo dames , Hoe gaat het hier met iedereen ? Het is hier precies stilgevallen he ![]() Groetjes ![]() |
| 18/06/2005 @ 16:51 nele | Hallo iedereen, Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen, maar mijn computer deed het niet meer goed, vandaar... Gisteren mocht ik voor een 3D echo langsgaan bij Dr Vandeginste. De eerste echo is min of meer een beetje gelukt, maar dan was ons kindje het beu en heeft het zich op de knietjes gezet met zijn hoofdje vlak tegen de grond. Het was dus gedaan met kijken. Maar ja, ik was al blij dat alles goed was. Jessy, Ik moet nu net als jij zo'n suikertest laten doen. De reden is omdat ik in 2 maanden tijd rond de 8 kg ben aangekomen en omdat ik nogal veel vruchtwater heb. Dit zou kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Heb jij het resultaat van jouw test al gekregen. Ik moet deze test nu laten doen tegen 14 juli, omdat ik dan opnieuw op controle moet. Ik ben benieuwd. Hoe gaat het anders nog met jullie? Niet te veel last van de warmte. Het beloven "lastige"" dagen te worden. Prettig weekend Nele |
| 25/06/2005 @ 18:27 | hallo,ik ben 8 maand geleden bevallen van een zoontje branko ik wil jullie dan ook allemaal goede moed inspreken voor jullie bevalling.het is het mooiste wat er is.en denk nie te veel aan die onderzoeken ik heb die ook allemaal moeten doen groetjes kelly |
| 25/06/2005 @ 18:49 | hoi sophie proficiat met je zoontje ik ben bevallen op 19 10 2004 hij woog 3kilo560 en 50 cm ook van een zoontje ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwangere vrouwen rond Aalst

ik kan het nog altijd niet geloven dat hij weg is , en dat hij nooit ons vierde kindje zal zien .