hoi,
hier heeft het lot ondertussen beslist hoe t zit voor onze reis deze zomer. mijn man heeft deze week een aanbod gekregen voor een job dat hij echt niet kan weigeren en nu is t zo dat het verlof meegaat met de bouw en dus van de 2e week van juli tot de 1e van augustus.
hij moet dan verlof nemen en kan geen krijgen in sempteber.
dus mijn schoonbroer en schoonzus kunnen niet mee aangezien zij geen verlof hebben in de zomer maar wel in september.
t zier er naar uit dat we met ons 3tjes gaan zijn en dan is een hotel de beste optie want een vakantiehuisje komt veeeeel te duur uit als je maar alleen bent.
ben gisteren gaan boeken, een klein gezellig hoteltje (30 kamers) aan t gardameer

zie t helemaal zitten, t is ook een heel stuk minder ver rijden dan naar waar dat vakantiehuisje staat en met een

in de wagen is dat geen overbodige luxe als je er op een paar uur minder al staat.
L, geen opvang dan voor een nachtje voor de kids? wat stom dat de grootouders nu niet echt willen

ok t is niet zo makkelijk met 2

en de nacht moeten opstaan maar voor die ene keer zouden ze er wel niet van doodgaan hé!
en zijn zowel jou ouders als je ventje zijn ouders zo moeilijk erover?
en kan je niet terecht bij de dooppeter en doopmeter?
lotte, fijn een vakantie onder de meisjes

enja t aftellen kan nu echt gaan beginnen
cindy, hoe heeft jochten t gesteld in de creche? is hij t alweer gewoon? is normaal hoor dat je hem terug met een klein hartje hebt weggedaan. zou hier ook zo zijn, als ik nog maar denk aan de dag dat ik mijn

moet achterlaten

ik ben een beetje bang dat ze me een slechte mama zal vinden als ik ze ergens achterlaat
erika, oei dus nog een zware periode voor de boeg met die examens
zie je t wat zitten?
groetjes