< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/02/2008 @ 10:53
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal,

Lotte, hoe komt het dat je vriend ni mee op verlof gaat? Kzou da precies ni goe durven met zo'n kleintje naar zover land. Als ge bv geeft ist idd wel minder sleuren in de valies!

Cindy ik geef Myrthe ook nooit graag af. Ben er nu constant mee thuis en ze is zoooo aanhankelijk bij mij hé.

L. breng je kids maar naar mij! ik zal wel eens babysitten dan! verdekke seg, kunnen ze nu ni 1 nachtje eens ni babysitten? Nee jullie eronder door, ziek, stress, zenuwen, ... Wat meer steun van je familie zou idd mogen, maar ja je kan dat niet zo vlakaf zeggen he.

kga maar eens naar de bakker ... straks weer school ... bah ik heb in april 4 examens en de lat ligt zo hoog ... Wat een dagstudenten krijgen van vakken doen ze 2 academiejaren over, wij 3uur!!!!

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 15:30
Lotte

goh, het is eigenlijk eens een weekske vakantie onder vrouwen

Mijn ma wou heel graag eens op reis met mij en de kindjes en zij ziet zo gans diene verhuis met kleine kindjes ook wel beter zitten dan mijn vriend. Hij is daar allemaal niet zo voor.
En ik denk dat hij het ook wel plezant zal vinden van eens een week op zijn gemak te zitten en waarschijnlijk véél uit te gaan.

Hij zegt dat hij er evenveel deugd van heeft om een weekske thuis in zijnen hof te zitten dus ja...

Ben ook wel es benieuwd wat het gaat geven om met zo 2 kleine kadees op reis te gaan.
Maar mijn ma is daar wel een goeie voor, die zal mij wel goed helpen met vanalles en nog wat!

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 20:06
L.

Hey
bedankt voor de steun he
t is nu niet dat de omas helemaal niet willen hoor, maar als we t vragen zijn ze niet happig, ze zeggen niet direct toe enz...
dus ik vraag het dan gewoon geen twee keer.. daarvoor ben ik dan zelf ook te koppig en te trots he!
och ja, we kunnen t wel alleen zeker!!
t gaat wel al een pak beter nu ze een nachtje hebben doorgeslapen!
dus nu duimen voor weer een goeie nacht he!!

cindy
kan me voorstellend dat t piekte he, jochen weer afzettenè

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 11:00
M.

hoi,

hier heeft het lot ondertussen beslist hoe t zit voor onze reis deze zomer. mijn man heeft deze week een aanbod gekregen voor een job dat hij echt niet kan weigeren en nu is t zo dat het verlof meegaat met de bouw en dus van de 2e week van juli tot de 1e van augustus.
hij moet dan verlof nemen en kan geen krijgen in sempteber.
dus mijn schoonbroer en schoonzus kunnen niet mee aangezien zij geen verlof hebben in de zomer maar wel in september.
t zier er naar uit dat we met ons 3tjes gaan zijn en dan is een hotel de beste optie want een vakantiehuisje komt veeeeel te duur uit als je maar alleen bent.
ben gisteren gaan boeken, een klein gezellig hoteltje (30 kamers) aan t gardameer zie t helemaal zitten, t is ook een heel stuk minder ver rijden dan naar waar dat vakantiehuisje staat en met een in de wagen is dat geen overbodige luxe als je er op een paar uur minder al staat.

L, geen opvang dan voor een nachtje voor de kids? wat stom dat de grootouders nu niet echt willen
ok t is niet zo makkelijk met 2 en de nacht moeten opstaan maar voor die ene keer zouden ze er wel niet van doodgaan hé!
en zijn zowel jou ouders als je ventje zijn ouders zo moeilijk erover?
en kan je niet terecht bij de dooppeter en doopmeter?

lotte, fijn een vakantie onder de meisjes
enja t aftellen kan nu echt gaan beginnen

cindy, hoe heeft jochten t gesteld in de creche? is hij t alweer gewoon? is normaal hoor dat je hem terug met een klein hartje hebt weggedaan. zou hier ook zo zijn, als ik nog maar denk aan de dag dat ik mijn moet achterlaten
ik ben een beetje bang dat ze me een slechte mama zal vinden als ik ze ergens achterlaat

erika, oei dus nog een zware periode voor de boeg met die examens
zie je t wat zitten?

groetjes

[Laatst gewijzigd door M. - 01/03/2008 @ 11:02] - Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 13:17
cindy

Hey,

L, ik zou het ook geen 2 keer vragen hoor. Daar ben ik ook veel te trots voor.

Jochen heeft het wel goed gedaan in de creche, daar twijfel ik ook niet aan, maar ik voel me alle keren zo schuldig erover. Juist zoals M, voel ik me soms een slechte mama dan omdat ik mijn zoontje daar zet, maar ik weet ook wel dat dat niet waar is, maar ja.

M, spijtig dat je niet met je vrienden op reis kunt, maar een weekje alleen met je drietjes lijkt me ook leuk. Persoonlijk ga ik het liefst onder ons drietjes op reis. Je moet zowieso rekening houden met het ander koppel als je samen gaat en als ik op reis ben, wil ik volledig rust en vrijheid.

Ik heb vandaag eens mogen uitslapen van mijn ventje Tom was opgestaan voor Jochen en had mij laten liggen. Heerlijk, alleen spijtig dat ik op het einde niet meer weet hoe ik moet liggen van de rugpijn. Ik ga mij opnieuw zo'n zwangerschapskussen kopen, het vorige heeft onze poes tussen gehad. Dan vind ik mijn gemak misschien terug.
Het heeft hier wel lelijk gewaaid deze nacht Ik lag toch maar met een klein hartje in bed. Een lawaai dat dat maakte. Ik was blij toen het over was.

Lieke, nog een weekje!!

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 18:40
L.

hier ook wakker van de wind deze nacht
en één heel harde donderslag, niet te doen!!
kids wakker natuurlijk, om vijf uur
och ja...
en vandaag is C gaan werkne, dusk zit alleen met de drie kids en ze hebben deze middag niet genoeg gegeten... dus heel lastig!
pfft

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina