Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/02/2008 @ 15:51 Myrthe ![]() | Tess durf (of kun) je er voor te gaan deze maand? Ik kan me je twijfel voorstellen. Maar toch blijf ik stiekem hopen. ![]() Liefs, Myrthe ![]() |
23/02/2008 @ 10:23 ![]() | ze hebben niets gevonden in zijn urine. we moeten nu 48 uur afwachten en suppo geven voor de koorts. sofie. |
| 24/02/2008 @ 09:18 Elle ![]() | Hier na een licht positieve test toch weer ongesteld. Ik heb veel zin om het bijltje erbij neer te gooien en ermee te stoppen. |
| 24/02/2008 @ 12:14 | Kom op Elle volhouden!! Je bent er nu al twee keer zo dicht bij geweest!! Misschien is het de volgende keer wel raak!! Hier gaat het wat minder. Ik ben vreselijk moe. Ik heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen overreden ben. Het overviel me woensdagavond ineens. Ik heb een multi vitamine gehaald en probiotica. Ik neem meer rust, maar dat kost wat moeite. Mijn vriend zegt dat ik meer snurk. Daar wordt hij wakker van en dan maakt hij mij ook weer wakker. Ik slaap al licht en onrustig. En ik droom veel. Ik heb vanmorgen gelezen dat het snurken van de progesteron kan komen. Gisteren hebben we mijn vader geholpen met verhuizen. Ik heb wat kleine dingen gedaan. Hij gaat naar een appartement in zijn geboorteplaats verhuizen. Het is hardstikke goed dat hij het doet. Het appartement is mooi en hij wil het graag. Maar het huis dat hij achterlaat is het ouderlijk huis van mijn zusje en mij. En daar heb ik moeite mee. Joline ik vind het 'eng' klinken het medicijn om je baarmoeder schoon te maken. Het klinkt een beetje tegen natuurlijk. Ik vraag me dan af of het wel een goede uitwerking zou hebben op de vruchtbaarheid. Hoe kijk jij er tegen aan? Sofie sterkte met Nand. Liefs, Myrthe ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Maar het is wel wat rustiger in mijn hoofd. Ik blijf wel eens af en toe binnen vallen. Ik ben toch benieuwd hoe het met jullie verder zal gaan!!

Het overviel me woensdagavond ineens. Ik heb een multi vitamine gehaald en probiotica. Ik neem meer rust, maar dat kost wat moeite.