< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?
16/02/2008 @ 10:20
Yana

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Ik lees nog wel mee, maar soms heb ik niet veel te schrijven :-)
Hier gaat alles immers vlotjes, woensdag krijg ik een volgende echo.

Soms denk ik wel eens iets te voelen ploppen of trekken, maar dan denk ik: Dat zullen mijn darmen wel zijn :-) want het is nog te vroeg voor "leven".

Ik ben alleszins deze morgen met het zonnetje in zo'n gelukzalige bui opgestaan, dat ik er heel hard van moest gaan wenen. Tja, hormonen zeker ;-)

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:09
Tess

Hallo dames,

Ik ben net naar de gynaeocoloog geweest na twee weken bloedverlies. Gelukkig was er niets bijzonders te zien. Hormonen zijn uit balans. Heeft met de leeftijd te maken. Als het aan blijft houden kan ik aan de pil. Hij vroeg of ik dat nu al wilde of nog steeds een kinderwens had. Mijn verstand zei ja, de pil, het zou een duidelijke manier zijn om het af te sluiten, iets waar we toch al erg mee bezig zijn. Maar mijn gevoel zei nee, na net op de echo een follikel te hebben gezien en in de map die opengeslagen op zijn buro lag, de echo van de laatste zwangerschap. Mijn mond zei dus: "nog even niet".

Ik heb de foto's meegevraagd van ons zoontje, net na de geboorte. Ik was vergeten hoe volmaakt een klein mensje het al was na 18 weken. Lief kopje, vredig. Ik voel gelijk weer de band, hoe hij bij mij hoort.

Mira, als je dit nog leest, ik merkte al een tijdje dat je afstand aan het nemen was. Het ga je goed en hopelijk krijgen we toch nog een keertje een bericht van je met heel goed nieuws!

Groetjes,
Tess

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:30

hallo iedereen

sorry dat ik niet veel langs kom.
maar ik heb het heel druk. veel problemen hier die me opslorpen.
vorige week 2 dagen zonder verwarming gezeten en warm water. onze bulex was kapot. ze zijn die dan vrijdag komen maken. het ene was net opgelost of et andere diende zich aan. ik kreeg vrijdagavond telefoon van mijn schoonbroer dat mijn zussen met mijn zwaar dementie mama via spoed binnen waren in de kliniek.
ik dan alles laten vallen wat ik vast had om bij mijn 71jarig vader te gaan.
mijn moeder zal niet meer terugkeren naar het ouderrlijke huis nu. ze zal in de kliniek verblijven tot ze naar een rusthuis kan.
mijn vader kan haar verzorging niet langer zelf doen.

sofie.

[Laatst gewijzigd door sofie - 18/02/2008 @ 13:32] - Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 21:53
joline

Online Status Stuur bericht
Tess, jouw verhaal lijkt verdacht veel op mij. Ik ben nu ook al 2 weken aan het "vloeien" (erg weinig maar toch) zit er ook aan te denken om naar de huisarts te gaan.

Sofie, dat zijn geen leuke berichten, sterkte.

Myrthe, fijn zo'n goede echo!! Geniet ervan meissie.

Yana, fijn dat jullie zoveel echo's krijgen, daar moet je in Ned. niet mee aankomen. 2 x geloof ik.

Stephanie, hoe gaat het met de tandjes doorkomen?? Nog veel last van??

Mira, knuffel voor jou. hoop dat het de volgende ronde wel goed gaat.

houdoe Joline

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 08:37

sofie, ik kan me inderdaad voorstellen dat al je energie opgeslorpt wordt.
Het moet hard aankomen als ene van je ouders niet meer voor zichzelf kan zorgen en de partner te oud geworden is... Gelukkig zijn daar ook wel oplossingen voor maar het is toch een stap achteruit hé. Veel sterke hiermee.

Yana, ik had ook dat plopjesgevoel al op 16 weken, geniet ervan!

Joline, die tandjes maken het hem best wel lastig hoor... ze zitten bijna door bovenaan
Ik denk nog een paar dagen... Hij vindt zijn onderste tandjes wel leuk, hij bijt op zijn speen en trekt er dan aan.

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:27
Elle

Hoi, ben ik weer eens, al lang geleden!

Sofie, wil je even heel veel sterkte wensen. Dat moet toch heel moeilijk zijn om mee te maken. Voor jullie allemaal.

Mira, ik hoop dat je inderdaad meteen door mag en dan met een goed resultaat. Ik zal voor je blijven duimen.

Yana en Myrthe, fijn dat het goed met jullie gaat!

En Tess en Joline.... ja misschien toch even naar de huisarts, misschien hoort het er allemaal een beetje bij. Maar vervelend is het zonder meer. Ik blijf ook voor jullie duimen. Als je niet probeert, komt er zeker niks van he....

En Stephanie, alweer "in de tandjes". Het wordt al een hele kerel zo te zien op de foto!!

Met mij gaat het wel goed. Even afstand genomen. Dat wil niet zeggen dat ik er niet meer mee bezig ben. Tuurlijk wel, bijna continu zelfs! Maar het is wel wat rustiger in mijn hoofd. Ik blijf wel eens af en toe binnen vallen. Ik ben toch benieuwd hoe het met jullie verder zal gaan!!

Liefs!

Elle

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:31

hoi elle,

ja ik ga ook niet zeggen dat nie af en toe es door mijn hoofd spookt want pasen is ier net weer voorbij. maar keb ook wel andere dingen aan mijn hoofd maar probeer zoveel mogelijk bezig te blijven want als ik stilval dan ga ik piekeren over mijn moeder. ondertussen ook al een paar nachten weinig geslapen...ja zit mee mijn gedachten bij mijn mama é.

heb je wel gemist hoor elle dat moet ik eerlijk toegeven.

sofie.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:21
Tess

Joline, zal het dan toch de leeftijd zijn? Slik. Ik ben benieuwd of er bij jou hetzelfde uitkomt als bij mij. Ik bedoel natuurlijk de doktersuitslag.

Aan iedereen: prettig weekend!
Tess

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:51
Myrthe

Tess durf (of kun) je er voor te gaan deze maand? Ik kan me je twijfel voorstellen.
Maar toch blijf ik stiekem hopen.

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 22/02/2008 @ 15:55] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:54

hier een grootte terugval.

nand was al 2maand proper en sederd vandaag wil ie nie op zijn potje gane en doet ie et iedere 30 minuten in zijn broek.
ken dus nog nie anders gedaan dan verse slipjes aangedaan vandage.

sofie.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 22:26
joline

Tess, ja bij mij kwam er hetzelfde uit... helaas. Maar na 2 dagen "droog" geweest te zijn weer begonnen of verder gegaan met vloeien elke dag een beetje.. pppffff ben het wel zat hoor. Kan je als je iets vloeit toch een eisprong krijgen?? Ben ik vergeten te vragen van de week, weet jij dat??

Elle, fijn weer iets van je te lezen en dat het goed met je gaat.

Sofie, nand voelt de stress van jou echt wel en laat het dan op deze manier merken, denk ik. niet echt leuk, maar hij kan het nog niet op een ander manier zeggen. succes
goed weekend allemaal.
houdoe Joline

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 23:01

nand ad deze namiddag 39 graden koorts.
we zijn er mee naar de huisarts geweest.
we moeten morgen en staaltje van zijn urine binnen doen.
als die iest ziet in zijn urine zullen we moeten en afspraak maken met een uroloog. maar dan zouden we er vroeg bijzijn en zou er nog niets aan zijn nieren zijn. hij eeft het al 2 keer meegemaakt bij zo een kleintjes. maar ie wil eerst voor alle zekerheid zijn urine kontroleren.

als die niets vind dan kan het ook gewoon iets zijn dat hij aan het broeden is. morgen voormiddag weten we meer of de huisarts iets ziet in zijn urine.

ik voel het gewoon altijd als der wat is...onze nand is anders zo een lieve knuffelbeer en vandaag was hij helemaal uit zijn doen en dat alleen maakt me dan al achterdochtig.

sofie.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 09:53
Tess

Joline, ik heb vorige maand wel gewoon een eisprong gehad. In het weekend ben ik echt ongesteld geweest en mijn temp is toen ook gedaald. Het vloeien is nu eigenlijk wel gestopt. Weet je waar je nu in je cyclus zit?

Raadde jouw arts ook een tijdje de pil aan om je cyclus weer in normale banen te leiden? Ik heb bij de vitamine store iets gehaald om mijn cyclus weer goed te krijgen.

Sofie heel veel sterkte!

Myrthe, we gaan er niet actief meer voor maar het echt tegenhouden doen we ook niet. Rond mijn ongesteldheid denk ik: we stoppen er mee, rond mijn ovulatie wil ik het toch weer een klein kansje geven... Leuk om te lezen dat je toch nog hoop houdt.

Groetjes, Tess

[Laatst gewijzigd door Tess - 23/02/2008 @ 12:06] - Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 10:23

ze hebben niets gevonden in zijn urine.

we moeten nu 48 uur afwachten en suppo geven voor de koorts.

sofie.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 21:25
joline

Tess,
de arts had het over evt. een medicinale curetage. Dan krijg je 10 dagen medicijnen en daarna stroomt je baarmoeder leeg. Dit doe je dan 3 maanden achtereen zodat je baarmoeder weer goed schoon is.
welke medicijnen neem je om je cyclus weer "normaal te krijgen"?

houdoe en fijne zondag allemaal.
Joline

[Laatst gewijzigd door joline - 23/02/2008 @ 21:26] - Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 09:18
Elle

Hier na een licht positieve test toch weer ongesteld. Ik heb veel zin om het bijltje erbij neer te gooien en ermee te stoppen.

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 12:14

Kom op Elle volhouden!! Je bent er nu al twee keer zo dicht bij geweest!! Misschien is het de volgende keer wel raak!!

Hier gaat het wat minder. Ik ben vreselijk moe. Ik heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen overreden ben. Het overviel me woensdagavond ineens. Ik heb een multi vitamine gehaald en probiotica. Ik neem meer rust, maar dat kost wat moeite. Mijn vriend zegt dat ik meer snurk. Daar wordt hij wakker van en dan maakt hij mij ook weer wakker. Ik slaap al licht en onrustig. En ik droom veel. Ik heb vanmorgen gelezen dat het snurken van de progesteron kan komen.

Gisteren hebben we mijn vader geholpen met verhuizen. Ik heb wat kleine dingen gedaan. Hij gaat naar een appartement in zijn geboorteplaats verhuizen. Het is hardstikke goed dat hij het doet. Het appartement is mooi en hij wil het graag. Maar het huis dat hij achterlaat is het ouderlijk huis van mijn zusje en mij. En daar heb ik moeite mee.

Joline ik vind het 'eng' klinken het medicijn om je baarmoeder schoon te maken. Het klinkt een beetje tegen natuurlijk. Ik vraag me dan af of het wel een goede uitwerking zou hebben op de vruchtbaarheid. Hoe kijk jij er tegen aan?

Sofie sterkte met Nand.

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 14:15
Tess

Elle, wat een terleurstelling weer! Zeker na zo'n licht positieve test.

Myrthe rust maar lekker uit en snurk ze. Je vriend moet maar op de bank gaan slapen als hij er last van heeft!

Jeetje Joline, wat een drastisch voorstel van die medicijnen en baarmoeder leeg laten lopen. Ga je dat doen? Ik heb van mijn gyne begrepen dat er niets mis is met mijn baarmoeder en wat daarin gebeurt maar dat er in het cirquit tussen hersenen en cyclus wat verkeerd gaat, dus dat er constant een seintje komt van baarmoederslijm aan te maken. Met de pil doorbreek je dat maar ik wil het nu eerst op mildere manier proberen. Ik heb van ortholon nu moondance 1 voor de eerste twee weken en moondance 2 voor de laatste twee weken van mijn cyclus. Liever had ik femina care van ortholon gehad - ook om je cyclus in de juiste banen te leiden bv. na pil gebruik - maar dat hadden ze hier niet. Alles is te bestellen via het internet.

Hier is het vloeien nog steeds niet helemaal over hoewel het wel minimaal is. Ben het ook zat. Ben ook vergeten te vragen hoe het zit met gemeenschap hebben maar met dit weinige bloedverlies kan het wel vind ik.

Groetjes,
Tess

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 21:47
joline

Hoi allemaal, even het lijstje achterhaald, moest een eind zoeken hoor.

Elle, jasses wat vervelend. Sterkte meid. Hoe gaat het nu na een paar dagen??

Tess, veel klusplezier.

Mira, hoe gaat het?? IS er al meer bekend wanneer je weer mag beginnen??

Sofie, hoe gaat het met je ouders??

Myrthe, al weer een beetje meer energie gekregen?? Doe voorzichtig hé je hebt 2 kleintjes binnenin zitten!!

Hier hebben we van de week een vakantieweekje gepland naar de zon!! YES heb er zin in over 2 weken zitten we in de zon.
Van de week leek ik een positieve ovulatietest te hebben, dus ben benieuwd.
houdoe Joline

Elle, 37 jaar, 3e (4e) kindje, cyclus 3 na mk, nod 23/02
Sofie, 35 jaar, 3e kindje, cyclus 4 na mk, nod ergens eind januari
Mira, 38 jaar, 1e kindje, cyclus 40, IVF: bloedtest 01/02
BeeBee, 36 jaar, 1e kindje, NOD 23/02
Joline, 45 jaar, 1e kindje, cyclus 43 nod 12/03?????

On hold
Katrien, 37 jaar, 3e kindje, cyclus 2 na stop, nod 13/09
Dodo, 45 jaar, 3e kindje, nod 15/09
Sofia, 42 jaar, 6e (3e) kindje, cyclus 1, nod 19/10
Luna, 37 jaar, uitgerekend van 2e kindje op 20/0/08

Zwanger:
Yana, 35 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 2/08/08
Myrthe, 36 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 30/08/08

Bevallen:
Luna, 37 jaar, 1e kindje op 26/06/06: Evy Daniek
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06: Demi
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/01/07: Eline
Dolfijntje, 40 jaar, tweeling op 22/03/07 (?)
Tess, 45 jaar, 1e kindje op 05/04/07
Wina, 38 jaar, 1e kindje op 08/07/07: Noa Mare
Miekje, 36 jaar, 1e kindje op 09/07/07: Jelle
Stephanie, 39 jaar, 2e kindje op 05/08/07: Cédric

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 22:11

ja da gaat mee mijn ouders.
mijn mama nog steeds in het ziekenhuis want nog geen plaats in een rusthuis en mijn papa trekt zijne plan goed alleen.

amai ik moe dringend eens de lijst aanvullen van mij.
ik zit nu momenteel in mijn laatste dagen voor ongi.
zie net dat ik deze maand de lijst niet hebt aangevuld.
maar keb ook vanalles aan mijn hoofd.

Elle, 37 jaar, 3e (4e) kindje, cyclus 3 na mk, nod 23/02
Sofie, 35 jaar, 3e kindje, cyclus 4 na mk, nod ergens eind februari
Mira, 38 jaar, 1e kindje, cyclus 40, IVF: bloedtest 01/02
BeeBee, 36 jaar, 1e kindje, NOD 23/02
Joline, 45 jaar, 1e kindje, cyclus 43 nod 12/03?????

On hold
Katrien, 37 jaar, 3e kindje, cyclus 2 na stop, nod 13/09
Dodo, 45 jaar, 3e kindje, nod 15/09
Sofia, 42 jaar, 6e (3e) kindje, cyclus 1, nod 19/10
Luna, 37 jaar, uitgerekend van 2e kindje op 20/0/08

Zwanger:
Yana, 35 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 2/08/08
Myrthe, 36 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 30/08/08

Bevallen:
Luna, 37 jaar, 1e kindje op 26/06/06: Evy Daniek
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06: Demi
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/01/07: Eline
Dolfijntje, 40 jaar, tweeling op 22/03/07 (?)
Tess, 45 jaar, 1e kindje op 05/04/07
Wina, 38 jaar, 1e kindje op 08/07/07: Noa Mare
Miekje, 36 jaar, 1e kindje op 09/07/07: Jelle
Stephanie, 39 jaar, 2e kindje op 05/08/07: Cédric

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina