< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » "net" gestopt met de pil

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
"net" gestopt met de pil
24/07/2005 @ 11:35
Wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
"net" gestopt met de pil
Hoi Lia en iedereen,

Ben afgelopen vrijdag bij de dokter geweest en ik heb medicijnen gekregen waardoor je ongesteld gaat worden. Het is een kuur van 10 dagen en na de kuur afgemaakt te hebben wordt je na ongeveer 3 dagen ongesteld. Het heet Primolut.
Heeft iemand dit ook geslikt??
Nou ik hoop snel ongi te worden want mijn buik is erg opgezet en pijnlijk.

Lia: luie eierstokken?? ik weet niet of dit medicijn daar ook voor is. staat niet in de bijsluiter. het is wel voor regelmatige ongesteldheid.

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
24/07/2005 @ 13:40
lietje

"net" gestopt met de pil
Hoi Wendy en iedereen,

Ben blij voor je dat er wat aan gedaan wordt met medicijnen. Hoop voor je dat het helpt.
Ja, van die luie eierstokken had ik ook nog nooit gehoord. Had een reaktie op andere onderwerp wat ik op de site gezet had en iemand mailde me dat. (stopt met de de pil en nog steeds niet ongesteld).
Blijkt dat een hele boel vrouwen deze problemen hebben.
Ik hoop dat ik vanaf nu normale regels heb, moet maar afwachten hoe het gaat.

Succes iedereen,

Greetz lia

Link naar deze reactie
30/07/2005 @ 19:16
petra

"net" gestopt met de pil
Ik ben al 8 dagen over tijd !

Link naar deze reactie
03/08/2005 @ 12:10
lotje

"net" gestopt met de pil
hoi allemaal,

ik ben charlotte en ben 23 jaar. ik heb mijn spiraaltje er op 19 juli laten uithalen en van 26 tot 29 juli heb ik veel bloe verlies gehad en het was ook niet bruin of zo. zouden dit toch al mijn orgi geweest zijn. ik had voordat ik de pil had ook maar altijd 3 a 4 dagen bloed verlies.

sinds de 31 juli ben ik de hele dag erg misselijk. ik moet bijna overgeven als ik bv op de markt loop langs een friet kraam of als ik kip ruik. verder heb ik gezien dat mijn linker tepel wat aan het groeien is. is dat normaal als je past gestopt bent??????

nu is het maar afwachten en duimen natuurlijk. ik weet dat het allemaal erg vroeg is, maar je weet maar nooit

ik voor iedereen die aan het klussen is

groetjes charlotte

Link naar deze reactie
04/08/2005 @ 09:09
lotje

"net" gestopt met de pil
gisteravond had ik een paar druppels roe verlies, en pijn in mijn onderbuik, nu beging ik nog meer aan mijn cyclus te twijfelen. ik vind het nu moeilijk het allemaal niet te weten, wie heeft er hier ook wel eens last van gehad.

groetjes

Link naar deze reactie
05/08/2005 @ 20:07
Fallen Angelke

"net" gestopt met de pil
Hallo iedereen,

Nu vraag ik mij af, ik ben ondertussen ongeveer 55 dagen overtijd na te stoppen met mijn pil in mei...maar da's normaal heb ik hier al gezien...maar zijn er nu ook mensen die ook zo lang overtijd waren na het stoppen met de pil, lange tijd niet zwanger waren en nog steeds niet ongesteld worden en uiteindelijk toch zwanger zijn na een tijdje? (zonder een 1ste keer ongesteld te worden dus...)

groetjes

Link naar deze reactie
17/08/2005 @ 21:28
Wendy

"net" gestopt met de pil
hoi allemaal,

Ben weer ongi geweest!!! Precies 4 dagen na de kuur diplonac of zoiets!!Mag ook wel na 60 dagen ik had toch een opgezette buik. nu zit ik in mijn klus periode.
Dus we gaan er weer voor.
Altijd weer spannend.
Nu maar hopen dat mijn cyclus weer een beetje regelmatig is.
Ik houd jullie op de hoogte!!!

Link naar deze reactie
20/08/2005 @ 08:50
Marjolein

"net" gestopt met de pil
Ik kom via via op deze site terecht. Wij hebben vorige maand de knoop doorgehakt en besloten dat ik zou stoppen met de pil. Deze week is mijn eerste pilvrije week na 8 jaar. Is het ook zo dat het nu langer duurt voordat je je oude cyclus terughebt omdat je zo lang hormonen hebt geslikt?

Link naar deze reactie
21/08/2005 @ 12:07
Wendy

"net" gestopt met de pil
Hoi Marjolein,

Ik ben nu in mijn 2e cycles en ben meer dan 11 jaar aan de pil geweest. Bij de eerste ronde kwam de ongi maar niet door en ik was ook niet zwanger. Ik denk zelf wel dat het komt omdat je dan zo lang aan de pil ben geweest maar zeker weten doe ik het niet.
Je lichaam moet natuurlijk wel eerst ontpillen.

Wendy

Link naar deze reactie
09/09/2005 @ 13:25
solit2

Online Status Stuur bericht
"net" gestopt met de pil
Hallo allemaal ,

Ik ben 2 maand geleden gestopt met de pil, niet meteen met de bedoeling om zwanger te worden, maar wel voor de erger en erger wordende migraine. Ik heb zo'n 10 jaar de pil genomen.
We passen nu de temperatuurmethode toe, maar vraag me soms af of dit allemaal wel klopt. Het is natuurlijk allemaal nog ff wennen.

We zien wel.

Groetjes,

S

Link naar deze reactie
10/09/2005 @ 11:54
Mir

"net" gestopt met de pil
Wendy,

ik las jouw verhaal en herken me daar in. Ik ben eind maart gestopt van dit jaar en heb nog steeds geen ongi gekregen.
We zijn nu al dik 5 maanden verder.
Ik heb een kuurtje primolut gekregen.
Hoe ging dat bij jou??
Ik daarna alles goed gegaan?
Waarom kreeg je daarna een ander medicijn?

Ik hoor graag,
Groetjes Mir

Link naar deze reactie
13/09/2005 @ 23:14
liselotje

"net" gestopt met de pil
Zal me ook even voorstellen.....
Ben 26 jaar ben al 11 jaar samen en hebben besloten om onze kinderwens eindelijk in vervulling te laten gaan..
Ik heb op 08-09 mijn laatste pilletje geslikt en ben vandaag ongesteld geworden.
Nou wachten we eerst na deze maand (hopenlijk op tijd na al deze verhalen) op de natuurlijke cyclus en dan mag het van ons gebeuren.....
Nou alle meiden succes toegewenst en helemaal te gek dit forum....
Tot schrijfs
Groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2005 @ 19:07
Suus

"net" gestopt met de pil
Hallo meiden,

Ik ben Suus, 30 jaar en in augustus gestopt met de pil.
2 oktober zou ik mijn 2de nod hebben.
Ben benieuwd !Mijn eerste menst. was redelijk gewoon na 30 dagen, was wel blij heb toch zeker 14 jaar de pil geslikt.

Het is ook allemaal heel spanned.

Gr, Suus

Link naar deze reactie
28/09/2005 @ 08:31
Nikki

Online Status Stuur bericht
Hej meiden,

Het is een tijdje stil geweest rond mij.
Zoals jullie nu wel kunnen zien ben ik al 15 weken zwanger.
Beetje onverwachts maar zeer welkom.
Ik hoop dat jullie allemaal net zoveel geluk hebben als ik.
Wij hebben het 3 maanden geprobeerd en zijn toen gestopt in verband met het huis waar ze nog niet eens mee begonnen zijn en een maand later bleek ik zwanger te zijn.

Groetjes Nikki.

[Laatst gewijzigd door Nikki - 04/10/2005 @ 13:08] - Link naar deze reactie
09/10/2005 @ 08:50
liselotje

"net" gestopt met de pil
Hoi Nikki en Suus
Allebei VAN HARTE MET JULLIE ZWANGERSCHAP
geniet ervan en veel geluk.....

En suus ik zag toen je dit berichtje schreef je t nog niet wist he wanneer had je posi getest dan de 2de?
En had je ook last van kwaaltjes?

Voor alle andere meiden heel veel succes toegewenst mijn pjes draaien voor jullie

groetjes liselotje

Link naar deze reactie
13/10/2005 @ 22:18
Suus

Hallo meiden,

Heb niet in de gaten gehad dat men hier nog zat.
Ik had 4 okt. mijn NOD, maar ik had toch de dingen die ik normaal ook krijg bij een menstratie, zoals buikpijn hoofdpijn etc.
Toen er dinsdags niets gebeurde, heb ik nog ff gewacht die dag en de woensdag een test gedaan na het werk.
We schrokken enorm, omdat we niet hadden verwacht dat het zo snel zou gaan.
Veel mensen die we kennen hebben er toch wel enige tijd voor moeten oefenen als het al op de natuurlijke manier ging.
S'morgens nog maar een testje gedaan, en de 2de streep was nu wel heel duidelijk.
Ben erg blij, maar ontzettend moe, af en toe emotioneel, en dan plas je veel en weer normaal, dan denk je goed te kunnen slapen en ben je weer vroeg wakker, dan en dagje zere borste,....vanalles wat....

Ik wens alle meiden heel veel succes, dat jullie NOD er snel aan mag komen !!!!

Liefs Suus

[Laatst gewijzigd door Suus - 13/10/2005 @ 22:19] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina