[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2005 @ 21:31 Feli | Ik ben al een paar jaar aan de pil, en laatst heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend 6/7 dagen terug (de hele nacht ochtend middag ) Maar geen condoom gebruikt.. Alleen kwam dus op zondag erachter dat ik zaterdag de pil niet had geslikt dus zondag avond die van zaterdag en zondag gehad. Maandag had ik ook nog pil genomen en daarna stopweek gehouden, ik wilde niet tijdens examens ongesteld worden. Normaal gesproken had ik vrijdag moeten stoppen. Ik was dus dinsdag gestopt. Dus ik had allang ongesteld moeten worden. Maar toen ik wakker werd na het plassen klein beetje bruinig oud bloed op papiertje dus ik dacht ik ben nu ongesteld.. Maar tampon lukte niet.. Lukt alleen als ik erg ongesteld ben, dus maandverband.. Maar kwam verder nog een paar druppels en dat was het.. ![]() Is er nou kans dat ik zwanger ben? Of ben ik gewoon EXTREEM licht ongesteld? |
| 21/05/2005 @ 21:32 Feli | Dat druppeltje bloed was dus vanochtend... Dat staat er niet duidelijk in.. |
| 22/05/2005 @ 08:44 | Beste Feli, Ik denk dat de kans er wel in zit... het "oud" bloed wat je bent verloren is waarschijnlijk nog van de sex. Daar kan wel eens bloed bij vrijkomen wat er na een paar uur / dagen pas uit komt. Het kan ook zijn dat je zo gespannen bent dat je daarom niet ongesteld wordt, ik heb dat zelf ook een keer gehad hoor. En als je weer een beetje tot rust bent gekomen dan wordt je ongesteld. Ik zou als ik jou was het nog een paar daagjes afwachten en als je nog steeds niet ongesteld bent zou ik of een test halen of bij de dokter langs gaan. Succes in elk geval!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger?
) Maar geen condoom gebruikt.. Alleen kwam dus op zondag erachter dat ik zaterdag de pil niet had geslikt dus zondag avond die van zaterdag en zondag gehad. Maandag had ik ook nog pil genomen en daarna stopweek gehouden, ik wilde niet tijdens examens ongesteld worden. Normaal gesproken had ik vrijdag moeten stoppen. Ik was dus dinsdag gestopt. Dus ik had allang ongesteld moeten worden. Maar toen ik wakker werd na het plassen klein beetje bruinig oud bloed op papiertje dus ik dacht ik ben nu ongesteld.. Maar tampon lukte niet.. Lukt alleen als ik erg ongesteld ben, dus maandverband.. Maar kwam verder nog een paar druppels en dat was het..