Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/01/2008 @ 20:26 babietje ![]() | Kelly, ik had van ons Emma op 5 weken zwangerschap een hcg waarde van 900. Dus die 9000 van u zijn wel goed hoor, je moet u niet ongerust maken. Alles zal wel in orde zijn. |
| 18/01/2008 @ 08:42 ann | @Mekkie: Spijtig dat je vader nog wat hulp nodig heeft... Verwachten de dokters dat zijn hart - na nog wat verder herstel - het netjes zelf weer overneemt, of is het nog te vroeg om daarover uitspraken te doen? Hier gaat het wel hoor... Ik hoop dat mijn ventje dit weekend niet moet werken, zodat we onder ons drietjes iets leuks kunnen doen. Ik wil een mooi jurkje kopen, want zondag is het nieuwjaarsreceptie op Heiko's werk, en 1/3 is het pensioenfeest van zijn pa. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien. Ik dacht eerst van het niet te doen, maar de kans op een buikje tegen dan is wel heel erg klein geworden, dus ik ga toch lekker eens rondkijken voor iets leuks! Mezelf lekker verwennen. Trouwens: nu mijn kapsel ineens in de 21ste eeuw gedonderd is, moet de rest ook volgen he... hihihi ![]() |
| 18/01/2008 @ 09:57 ann | Aaaaarggggg, ik moet hier effe komen luchten!!! Ik ben me zo verschrikkelijk aan het opwinden voor mijn werderhelft... Hij heeft de laatste tijd enorm veel overgewerkt en weekends gewerkt, dus heeft hij veel conge staan. De creche is gesloten in zowat alle schoolvakanties, dus was de afspraak dat hij de paasvakantie voor zijn rekening zou nemen, ik de kerst. De krokusvakantie is ook al voor mij, want dan is het afsluiting van de boekhouding van januari, en is hij "onmisbaar". Nu begint hij ook al terug te krabbelen voor de paasvakantie! Hij wil nu ineens maar alleen de eerste week opvangen, terwijl ik de tweede week met een belangrijke cursus zit! Pffff... Ik moet dit jaar 2 zware cursussen en examens afleggen, als ik ooit wil bevorderd geraken. Ik zit ook nog dit jaar met een opleiding en examen voor een belangrijke premie. Daarnaast moeten we nog kweetnie hoeveel schoolvakanties opvangen. Hij staat met gigantisch veel conge, maar telkens als ik vraag of hij thuisblijft: neen, hij is onmisbaar op het werk! Het begin van de maand is er altijd afsluiting, dus als de vakanties slecht vallen mag ik het altijd oplossen. Ho maar dat ik eens vooruit wil op het werk... Veel steun heb ik de voorbije week ook al niet gehad van hem. Volgens hem was het zelfs nog geen zwangerschap, was het het best mogelijke gezien het scenario... In het weekend is hij evengoed gaan werken en hij is al de hele week om 22u thuis (hij vertrekt om 7u, geen ploegwerk he!!!) Zondag heb ik hem gezien ja, om te gaan nieuwjaren bij familie. En dan mocht ik nog met Lubbe op de trein tot aan zijn werk omdat hij niet teveel tijd ging verliezen... Nu vraag ik je, ben ik dan zo onredelijk???? Mijn hormonen zullen me wel wat parten spelen, maar toch!!! Sorry voor het ego-bericht... 't Is hier iets posten of in tranen uitbarsten op het werk... |
| 18/01/2008 @ 12:10 Kellytje ![]() | http://www.bobolino.be/..._met_het_cmv_virus.aspx Een filmpje waarin professor Temmerman uitleg geeft over cmv... Ik dacht dat het misschien wel interessant kon zijn om het hier even te laten weten. |
| 18/01/2008 @ 13:49 ann | @Kelly: tsja, dat filmpje... Ik had mijn bloed vooraf laten trekken (in juni al) en mijn huisdokter heeft zich stomweg vergist en gezegd dat ik wel al antistoffen had. Ik heb er dan ook geen aandacht meer aan besteed. Pas toen ik op jaarlijkse controle ging bij de gyn in december en die ernaar vroeg, heb ik de papieren erbij gehaald en gezien dat ik er nog geen had. Maar toen was mijn eisprong al voorbij... dikke pech zeker. Ik ben trouwens daarna veranderd van huisdokter zodra ik wist dat ik zwanger was. Zij heeft me direct eerlijk en duidelijk geïnformeerd en ook gewaarschuwd voor het (klein) risico op herbesmetting. Mijn oude huisarts daarentegen zei: Alles in orde, alleen oppassen voor toxo, de rest is oke... Nu ja, ik verwijt het hem niet, want ik had zelf beter kunnen opletten, en misschien had het er helemaal niets mee te maken... Ik vermoed dat ik de fout dus eerder bij mezelf leg, en dat ik het daardoor nog vrij moeilijk heb bij momenten (nu dus onder andere...) Wat betreft mijn ventje: eigenlijk is hij goud waard... In de kalme periodes is hij er voor mij en ons zoontje. Hij speelt ermee, verzorgt hem, helpt in het huishouden. Hij beseft alleen niet goed hoe lastig ik het nu heb, en misschien heb ik het hem ook niet echt duidelijk gemaakt omdat ik weet dat het druk is op het werk. Hij is al gestresst en ik wou het niet erger maken. Ik ben ook een beetje bang om het erover te hebben omdat ik niet weet of hij het echt begrijpt. @Vannie: ik begrijp je perfect... Ik ben ook zo eentje die per se samen wil testen, maar waarom??? De reactie (of de test nu positief is of negatief) is toch ongeveer dezelfde: nihil... Het wordt precies alleen maar geregistreerd: aha, zwanger! of: oke, niet zwanger! En daar zit jij dan met je testje en 1001 emoties... Mannen ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

klussen vanaf juni 2005

Morgen uitslag van de andere waarden (oa cmv)...

dat was echt gewoon een beeld, had niets met het cliché te maken!!! 
jakkie hahaha Maar ja, soms moet dat toch wel eens gebeuren he! Momenteel gebeurt er bij ons dus niks want ik ben echt elke avond stikkapot! Maar dat zal wel overgaan en normaal heb je in het 2de trimester energie te over he, dus dan kan ik het allemaal inhalen hahaha 
Hij heeft de laatste tijd enorm veel overgewerkt en weekends gewerkt, dus heeft hij veel conge staan. De creche is gesloten in zowat alle schoolvakanties, dus was de afspraak dat hij de paasvakantie voor zijn rekening zou nemen, ik de kerst. De krokusvakantie is ook al voor mij, want dan is het afsluiting van de boekhouding van januari, en is hij "onmisbaar". Nu begint hij ook al terug te krabbelen voor de paasvakantie! Hij wil nu ineens maar alleen de eerste week opvangen, terwijl ik de tweede week met een belangrijke cursus zit!

is wakker

jaja hij toonde telkens zijn emoties
bah, echt om bang van te worden!
Ik mocht wel nog eens langs gaan moest ik echt ongerust zijn en dan zou ze het hcg nog eens laten nakijken. Maar ik ga proberen dat niet te doen. Zolang ik me 's avonds nog zo moe voel zal alles wel ok zijn!