< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/11/2007 @ 22:00
Baki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen,

Het is echt zo zalig om zwanger te zijn! Van elke kleine beweging geniet ik zo hard! Ook al was ons klein ventje niet gepland en hebben we thuis problemen gehad hierrond! Toch zijn wij beide supergelukkig met ons klein engeltje dat er aan komt!

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 10:25
liesbethje

hoikes,
goh het is al KWEETNIEHOE LANG geleden dat ik nog iets schreef, ik lees wel mee, maar tijd om te reageren is er precies nooit, dus nu maar ff vlug van op mijn werk.

wij zijn afgelopen weekend verhuisd en wonen eindelijk boven de zaak van mijn ventje. zalig!! gewoon naar boven gaan savonds en we zijn thuis.

Ik heb ontslag genomen op mijn werk en op 2 januari begin ik in Hasselt bij Technum. Dus je hoort het al, immens druk gehad de afgelopen maanden met solliciteren, en superdruk in de zaak.

Ons Febe groeit als kool, kerngezond (eerlijk ik heb gewoon geen KA want ze is nog nooit ziek geweest) buiten de eerste week toen ze geboren was en dat weten ze nog steeds niet wat het toen was. Behandelende arts was toen die van int moederhuis, vandecasteele noemt die zeker?? of zit ik er nu grandioos naast??
ze loopt als een volleerde peuter. valt zelden of nooit en speelt heel mooi alleen. ze babbelt er een hele dag vrolijk op los, niet dat er al veel van te verstaan valt maar da zal nog wel komen.
Ze weet heel goed wat ze wil, en vooral wat ze niet wil. Nee is dan ook een heel populair woordje bij ons thuis.

aan iedereen met zieke kindjes; leg ze extra in de watten nu de sint int land is.

en ik beloof vanaf nu terug meer te reageren. en een beetje meer tijd voor jullie te maken.

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 13:57
Liesbeth

Hoikes,

Ik heb efkes moeten zoeken om jullie terug te vinden.
Hoe is het met iedereen??
Jasper is helemaal weg van de Kerstsfeer en daardoor beleef je het zelf ook anders vind ik. Als we met de auto in den donker ergens naartoe rijden is het heel de tijd. MMMmmmmmmmmmoooooooooiiiiiii in stereo.
Onze jongens zijn echte "mamakindjes" wat niet altijd leuk is voor papa. Mats kam moord en brand schreeuwen als ik efkes weg moet.

Verder gaat hier alles zijn gewone gangetje en ik moet dringend aan de voorbereidingen voor deze avond beginnen. Mijn schoonouders komen en dan zorg ik voor de nodige hapjes. Een hele maaltijd zien ze niet zitten dus heel de avond hapjes.

Voor iedereen een Zalige Kerst en geniet van de sfeer, je familie en ook van de pakjes.

groetjes,
Liesbeth en ,

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 20:39
Baki

Een vrolijk kerstmis aan iedereen toegewenst!
Ik heb vandaag nog exact 100 dagen te gaan en dan hebben we onze kleine jongen in onze armen!

Groetjes

Baki

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 14:22
liesbethje

prettige feestdagen voor iedereen!!

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 20:11
Liesbeth

De Beste wensen voor 2008!!! Maak er een spetterend jaar van!!!!!

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 21:51
Belle

hey allemaal!

ALLEREERST ONZE BESTE WENSEN VOOR 2008, VOOR JULLIE EN DE REST VAN DE FAMILIE!!

Ik weet niet waaraan het juist lag, maar echte feeststemming is er bij ons niet echt geweest. Ik heb dan ook vandaag al onze boom afgebroken. Ben blij dat het hier weer z'n gewone gangetje gaat. Volgens mij komt het door al die ziektes hier. Pffft, Ik heb vlak voor Kerst met een serieuze buikgriep gezeten. De dokter drukte me op het hart dat ik heel goed moest oppassen met Norah! Want het zou superbesmettelijk zijn en gevaarlijk voor kindjes van minder dan 2 jaar. Ze heeft het gelukkiglijk niet gekregen. Maar tussen Kerst en Nieuw lag Tim strike met buikgriep. Dus met oudejaarsavond volstond een klein feestmenu. Ben dus eigenlijk heel blij dat deze periode gedaan is en dat we aan een nieuw jaar kunnen beginnen.

Januari zal echter wel een heel drukke maand worden. Aangezien Tim verkoper is in een garage, zal hij nu, met het autosalon, heel wat overuren moeten maken! DUS: dat het maar gauw februari is!!

Wat wel fijne vooruitzichten zijn... In januari / februari moeten er 5 (!) kennissen bevallen! Dus dat is een hele spannende maand. Norah krijgt er eind januari ook nog een neefje of nichtje bij, Mats krijgt een broertje of zusje.

Baki, mag ik jou hier ook welkom heten! Je bent geboren en getogen in Geel. Dus je woont er hier nu nog? Bij welke gyn ga je op controle? Alles goed met de zwangerschap ondertussen? Jij zorgt ervoor dat ik het na de drukke maand van januari/februari (5) en maart (3) ook in april naar iets kan uitkijken ! Succes alvast!

En hoe is het met Nessie? Ben jij al aan het aftellen? Hoever ben je nu precies? Kan je Ilian wat voorbereiden op de komst van een tweede, of is hij er nog wat te jong voor?

Ook bij Anne en Liesbeth zijn er zieke kindjes geweest? Norah heeft een goede periode nu. Maar we zullen maar hout vasthouden zeker? Ze hoest nog wel, maar veel minder en minder hard dan eerst! Ben benieuwd of dit zo een tijdje mag blijven! Maar zoals Anne al zei... Op die manier zal ze wel sterker worden zeker?

Tof Liesbethje, dat we nog iets van je horen! Was inderdaad lang geleden, maar dat begrijp ik wel hoor! Met zo'n kleine spruit, een andere job, een ander huis... Het lijkt dan nooit over te gaan he! Hier zijn we volop bezig met de afwerking van het huis aan de buitenkant (oprit, tuin,...). Daar lijkt ook maar geen eind aan te komen, maar tegen de zomer zou het er hier helemaal anders moeten uitzien! Laten we hopen! Jullie al plannen voor een tweede? Wij nog niet hoor, maar in m'n omgeving zijn er echt heel veel mensen die kiezen voor 2 jaar tussen de kindjes. Persoonlijk vind ik dat iets te weinig, maar het is precies wel een trend, dus daarom dat ik eens pols

En Inne, hoe is het ondertussen met jullie? Mag ik Daan feliciteren als fotomodel? Ik heb jullie site nog eens bekeken en heb daar de prachtige affiche gezien! Weet je wat ik denk? Ookal is Daantje nu zo ziek, later zal hij zich vooral deze tijd herinneren o.w.v. die speciale aandacht die hij nu krijgt i.v.m. die affiche! Ik ben daar echt van overtuigd! Doe de groeten maar aan Hans. En ook aan Roel, want die zal me misschien ook nog wel kennen!

En dan zou ik eens iets willen uitroepen: HANNAH, WAAR ZIT JE??? Hoe is het ondertussen met je twee kleine pagadders? Alles ok met jullie?

We zullen dringend nog eens moeten afspreken he, want dat is ook alweer een hele tijd geleden.

Soit, ik ga nog wat tv proberen te kijken. We hebben sinds kort draadloos internet, en daardoor zit ik nu hier gezellig bij de kachel te internetten, maar da's wel verslavend! Kan beter terug in de bureau gaan zitten. Dan zal m'n pc snel afstaan, want daar is het niet echt warm

Groetjes allemaal!
En tot binnenkort!

Belle.

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 16:17
Baki

Hoi belle,

Hier is alles nog steeds helemaal inorde!
Ik woon nog steeds in Geel. In Holven meer bepaalt.
Gistere waren we 3D echo's laten nemen maar die waren mislukt.
Maar we hebben wel leuke 2D echo's!
Ons kleine kereltje was op zijn duimpje aan het zuigen! Zo lief!!!
We kunnen allebei al niet meer wachten tot we hem in onze armen kunnen houden. Maar ja hij moet nu nog lekker groeien he! Hij is ondertussen heel actief geworden. Ik zie al regelmatig mijn buik bewegen!

Groetjes

Baki

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 00:55
hannah

hela,

sorry meiden, weer veel te lang geleden he!

alllereerst wens ik iedereen een heel gelukkig nieuw jaar en vooral een hele goede gezondheid. Speciaal wens ik daantje ook toe dat hij in 2008 zijn ziekte mag overwinnen en dat hij terug zoals alle 3 jarigen van zijn leventje kan genieten zonder al die nare dingen erbij!

Belle, merci om aan me te denken meid! het gaat ook de goede kant uit met Norah
Ik ben er eigenlijk de laatste tijd niet meer zo bij, zit nog weinig op internet wegens geen tijd. Ik weet het, zo begin ik het jaar natuurlijk niet goed maar ben op 2 de kerstdag weer beginnen werken (33/38) en ik ben nog niet op t punt dat de organisatie goed gaat. Komt daarnij nog dat de kindjes het wel goed doen maar aanhoudende verkouden zijn geweest en onlangs buikgriep hebben gehad en als je alles optelt kom je er wel he.

wordt vervolgd...

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 09:49
nessie@work

Hallo dames! Hier ik ook nog eens. Ik weet het, veel te lang geleden, maar zo weinig tijd gehad de laatste weken. We hebben de badkamer vernieuwd, de rest van het huis gereorganiseerd voor de nieuwe babykamer, Ilian is eigenlijk heel december ziek geweest met een piek van 3 dagen 40°Ckoorts vorige week, luchtweginfectie (AB gegeven), keelontsteking, en dan uiteindelijk nog een oorontsteking (opnieuw AB). Maar nu is hij weer helemaal de oude, alleen eet hij nu extra veel om de schade wat in te halen denk ik. Hij was op een week tijd een halve kilo afgevallen (had diarree door de AB).

Maar dat is weer gepasseerd hé. Ik wil jullie allen nog het allerbeste wensen voor 2008! En vooral een goede gezondheid voor iedereen hier, en in het bijzonder voor Daan.

@ Belle, ondertussen zit ik bijna aan 23weken. Het gaat echt wel snel met al een peuter in huis hoor. Je bent constant in de weer en te weinig tijd om soms stil te staan dat je ook nog zwanger bent natuurlijk. Al laat ons kindje dat wel voelen als ik rustig in de zetel zit of in bed lig. Dan schiet hij wakker. Binnen 2 weken terug op controle.
We vertellen wel tegen Ilian dat er nog een kindje komt, maar ik denk niet dat hij het echt beseft wat het gaat geven hoor. Het kamertje is al wel bijna klaar en dan gaat hij daar wel eens kijken. Of hij praat, allé roept wel eens naar mijn buik. Ook als we vragen waar het kindje is, wijst hij naar mijn buik. Wel schattig om hem zo te zien hoor.

@ Dabberke, hoe gaat het nu met jullie? En met Daan? Nog testen gehad? En hoe reageert Ferre op de extra aandacht die zijn broer krijgt?

@ Hannah, het is je vergeven hoor. We hebben het allemaal druk met kindjes in huis en hebben te weinig tijd voor iets anders te doen hé. Maar als je af en toe nog eens passeert, is het wel goed hoor.
En nog een gelukkige 1e verjaardag voor Lina!!

Zo, gaat het hier weer even bij laten.
Tot snel!

Groetjes

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 21:45
Baki

Pfft!

Ik kom net van de dokter en nu blijk ik een ontsteking in mijn voet te hebben!
Nu moet ik al minstens een week met krukken lopen!
Dat gaat nog leuk worden met zo'n dikke buik!
Ik hoop wel dat mijn bekken daar niet te veel onder lijden want daar heb ik ook wel veel last van!
Maar ja we zullen er maar het beste van maken!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 20:09
Dabberke

hello allemaal,

amai wat heb ik veel berichtjes gemist!

Voor jullie ook een (laat) goei 2008 gewenst, met enkel goed nieuws en een hele goede gezondheid.

Met Daan gaat alles goed. Hij reageert goed op de behandeling en is er niet te ziek van.
We hebben net de laatste reeks van opnames achter de rug en kunnen begin februari beginnen met het laatste schema van de intensieve behandeling. Normaal gezien gaat hij op 20 maart zijn laatste chemo krijgen en daarna komt ie in onderhoud terecht. Wat dat juist inhoudt weten we nog niet, maar het zullen voornamelijk chemopilletjes zijn en regelmatige controles in Leuven. Maar dat zullen we pas na den 20ste maart weten... Hij kan daarna wel terug naar school beginnen te gaan en zijn haartjes zullen dan ook weer groeien. Ons leventje zal dan toch weer iets normaler worden.

Nu ja, ik vermoed dat het iets langer gaat duren, want Ferre heeft momenteel de windpokken. En Daan heeft dat nog niet gehad, dus ik vrees dat we dat nog mogen verwachten. Pffff... Hopelijk moet de behandeling niet te lang uitgesteld worden.

Ik ga het hier bij laten, want heb nog een berg was liggen!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina