Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/12/2007 @ 10:25 liesbethje | hoikes, goh het is al KWEETNIEHOE LANG geleden dat ik nog iets schreef, ik lees wel mee, maar tijd om te reageren is er precies nooit, dus nu maar ff vlug van op mijn werk. wij zijn afgelopen weekend verhuisd en wonen eindelijk boven de zaak van mijn ventje. zalig!! gewoon naar boven gaan savonds en we zijn thuis. Ik heb ontslag genomen op mijn werk en op 2 januari begin ik in Hasselt bij Technum. Dus je hoort het al, immens druk gehad de afgelopen maanden met solliciteren, en superdruk in de zaak. Ons Febe groeit als kool, kerngezond (eerlijk ik heb gewoon geen KA want ze is nog nooit ziek geweest) buiten de eerste week toen ze geboren was en dat weten ze nog steeds niet wat het toen was. Behandelende arts was toen die van int moederhuis, vandecasteele noemt die zeker?? of zit ik er nu grandioos naast?? ze loopt als een volleerde peuter. valt zelden of nooit en speelt heel mooi alleen. ze babbelt er een hele dag vrolijk op los, niet dat er al veel van te verstaan valt maar da zal nog wel komen. Ze weet heel goed wat ze wil, en vooral wat ze niet wil. Nee is dan ook een heel populair woordje bij ons thuis. aan iedereen met zieke kindjes; leg ze extra in de watten nu de sint int land is. en ik beloof vanaf nu terug meer te reageren. en een beetje meer tijd voor jullie te maken. ![]() |
| 25/12/2007 @ 20:39 Baki ![]() | Een vrolijk kerstmis aan iedereen toegewenst! Ik heb vandaag nog exact 100 dagen te gaan en dan hebben we onze kleine jongen in onze armen! ![]() Groetjes Baki ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 27/12/2007 @ 14:22 liesbethje | prettige feestdagen voor iedereen!! |
| 31/12/2007 @ 20:11 Liesbeth ![]() | De Beste wensen voor 2008!!! Maak er een spetterend jaar van!!!!! ![]() |
| 08/01/2008 @ 09:49 nessie@work | Hallo dames! Hier ik ook nog eens. Ik weet het, veel te lang geleden, maar zo weinig tijd gehad de laatste weken. We hebben de badkamer vernieuwd, de rest van het huis gereorganiseerd voor de nieuwe babykamer, Ilian is eigenlijk heel december ziek geweest met een piek van 3 dagen 40°Ckoorts vorige week, luchtweginfectie (AB gegeven), keelontsteking, en dan uiteindelijk nog een oorontsteking (opnieuw AB). Maar nu is hij weer helemaal de oude, alleen eet hij nu extra veel om de schade wat in te halen denk ik. Hij was op een week tijd een halve kilo afgevallen (had diarree door de AB). Maar dat is weer gepasseerd hé. Ik wil jullie allen nog het allerbeste wensen voor 2008! En vooral een goede gezondheid voor iedereen hier, en in het bijzonder voor Daan. @ Belle, ondertussen zit ik bijna aan 23weken. Het gaat echt wel snel met al een peuter in huis hoor. Je bent constant in de weer en te weinig tijd om soms stil te staan dat je ook nog zwanger bent natuurlijk. Al laat ons kindje dat wel voelen als ik rustig in de zetel zit of in bed lig. Dan schiet hij wakker. Binnen 2 weken terug op controle. We vertellen wel tegen Ilian dat er nog een kindje komt, maar ik denk niet dat hij het echt beseft wat het gaat geven hoor. Het kamertje is al wel bijna klaar en dan gaat hij daar wel eens kijken. Of hij praat, allé roept wel eens naar mijn buik. Ook als we vragen waar het kindje is, wijst hij naar mijn buik. Wel schattig om hem zo te zien hoor. @ Dabberke, hoe gaat het nu met jullie? En met Daan? Nog testen gehad? En hoe reageert Ferre op de extra aandacht die zijn broer krijgt? @ Hannah, het is je vergeven hoor. We hebben het allemaal druk met kindjes in huis en hebben te weinig tijd voor iets anders te doen hé. Maar als je af en toe nog eens passeert, is het wel goed hoor. En nog een gelukkige 1e verjaardag voor Lina!! Zo, gaat het hier weer even bij laten. Tot snel! Groetjes ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

mama's Geel

,

! Succes alvast!