[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2005 @ 10:30 laetitia ![]() | zwangere of jonge mama's Hey jessica waar is dat dan? Jij hebt ook een mooi zoontje he. groetjes laetitia |
| 14/06/2005 @ 10:44 jessica ![]() | zwangere of jonge mama's dat staat onder: moeder worden/zijn!! En dan heb je daar jonge mama's of jonge moeders! Je kan kiezen uit een van de twee dan. groetjes |
| 14/06/2005 @ 17:39 laetitia ![]() | zwangere of jonge mama's Hopelijk heeft het succes he jessica groetjes laetiita |
| 14/06/2005 @ 22:43 jessica ![]() | zwangere of jonge mama's hey, oke dat is goed zal dat daar is gaan zoeken eh!! Tot daar dan eh ![]() |
| 14/06/2005 @ 22:46 laetitia ![]() | zwangere of jonge mama's is niet moeilijk staat van boven bijna wordt veel opgeschreven!!! heb je mijn prive berichtjes gekregen?? groetjes laetitia |
| 05/07/2005 @ 01:18 | zwangere of jonge mama's hey laetitia ben 17 jaar en heb een mooie dochter mun vriendin is19 jaar we willen graag met mensen er over praten. zou je dat leuk vinden. |
| 30/08/2005 @ 14:36 joyce | zwangere of jonge mama's hallo mensen ik ben joyce en ik ben 19 en we gaan nu voor een tweede. Vinden jullie dit niet te vroeg. Ik was 17 toen ik de eerste kreeg. zijn er nog meer mensen die het zelfde hebben. Het lijkt mij leuk om te kletsen met andere jonge mama`s. Groetjes joyce |
| 31/08/2005 @ 09:50 natje ![]() | zwangere of jonge mama's hallo , Hier nog een jonge mama . Ben nathalie, 18 jaar en 22 maart bevallen van een dochterke kiara . groetjes natje en kiara |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangere of jonge mama's