< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit zuid west vlaanderen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit zuid west vlaanderen
07/04/2006 @ 09:00
mariposa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

jaja die zwangerschapsdementie. kheb er ook nog last van wi. tussen de 2 zwangerschappen is dat ook nooit weggegaan.

ziezo, de strooibriefkes zitten van gisteren in de bus en heb al een aanvraag voor een tweelingske vanaf november.
mijne vriend zegt nu dat ik da nie mag aanvaarden omdat ik dan van nu tot november zonder kindjes zit als ik nu al die 2 vrije plaatsjes volzet. hij snapt dat lik nog altijd nie met da voltijds en halftijds en zo ook.
virke, wa zou jij aanraden? ik ben kik al blij dat er een aanvraag is. kan toch nie verwachten dat ze vnadaag bellen om morgen te komen ook hé.

groetjes
lies, kiandro en yaxano

Link naar deze reactie
07/04/2006 @ 09:01
mariposa

joepie, de paassmileys zijn er

Link naar deze reactie
07/04/2006 @ 09:06
virke

hoi lies,dat probleem heb ik nu ook gehad toen ik moest heropstarten na de geboorte van alyssa.ik was 'begonnen'in juli maar de meeste aanvragen kwamen maar voor januari.die heb ik wel aangenomen.gelukkig had ik toen 2 kindjes die snel opvang nodig hadden zodat ik toch al een klein beetje een inkomen had die het moest overbruggen.het zijn een beetje 'krebbebijtende' maanden geweest,maar kijk nu,ik ben zelfs in overbezetting voor eventjes(behalve vandaag want kheb maar eentje van 2.5jaar)
hoeveel zouden ze komen?

Link naar deze reactie
07/04/2006 @ 12:51
mariposa

hoi

die mensen zijn hier al geweest si. en ik heb ook toegezegd hoor. het zou voor volledige dagen zijn, dus eigenlijk met hun erbij mag ik dan tot januari (kiandro gaat dan naar school) geen andere kindjes meer opvangen. tenzij dat er idd ook zouden zijn die een opvang nodig hebben van nu tot november, wat vree onwaarschijnlijk is zeker?
tenige probleem is dat er miss iem vanaf september nog hun kindje een paar dagen in de week zou brengen. heb jij ook doreen vermeersch? maakt zij daar een probleem van? want vanaf januari zou het dan wel mogen eigenlijk.
nuja, ik ga nu vragen aan doreen om contact op te nemen met die twee dames.
alle, kgaan ton aanzetten na de coiffeur zi. dak er heel greed voor ben he, hihi.
groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2006 @ 14:18
virke

nee,ik heb martine freyns.misschien kan je eens vragen of er geen vervangopvang moet gedaan worden?en wat betreft opvang van nu tot november:als je zoontje dan toch in januari naar school gaat en je zou iemand vinden die al rap opvang nodig heeft,denk ik wel dat het geen ramp zou zijn voor die 2 maanden hoor.

Link naar deze reactie
10/04/2006 @ 16:47
mariposa

hoi
hier ben ik nog eens

het vlot heel erg goed met de opvang de aanvragen blijven maar binnen stromen maar hoe moet ik nu eigenlijk weten of ik nog plaats heb als de mensen bellen? moet de dv dat dan zeggen of moet ik nu al zeggen, sorry neen, geen plaats meer als er nog niem een contract getekend heeft?
ik heb ook al aanvragen voor september en zo, dan zegt mijn vriend dat het dom is om die van november aan te nemen.

sorry dak je dermee lastig val wi, maar tis allemaal zo nieuw he vo mij, die papieren zaken. liefst van al aanvaarde ik ze natuurlijk allemaal he

groetjes
lies, kiandro en yaxano

Link naar deze reactie
10/04/2006 @ 16:51
virke

als ge wilt moogt ge me ook toevoegen op msn hoor. andy.virginie@euphonynet.be

Link naar deze reactie
10/04/2006 @ 17:40
mariposa

ok merci wi
tis ondertussen gebeurd
nie verschieten, tis een vree lang email adres van ikke

Link naar deze reactie
10/04/2006 @ 22:12
Annelies

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Lies, geweldig dat de aanvragen zo goed lijken binnen te komen hé! Al is het nu nog een beetje een puzzelprobleem met de papieren enzo! En nu snap ik het natuurlijk met je 2 jobs! En je hebt groot gelijk dat je het op die manier doet!
En met Yaxano zal het ook wel beteren hoor, nu hij flesjes krijgt. 't Is wel jammer hé, als je vroeger moet overschakelen als gepland, maar ja, 't is toch in zijn belang hé!

Lune, bij Lore had ik ook zo'n last van stuwing toen ik overschakelde! Ik ben zelfs op een morgen kloddernat wakker geworden, heel den boel vollen bak aan het lekken, niet echt een prettige ervaring! Nu bij Robbe heb ik er dan weer geen last van gehad, maar ik heb hem nog een tijdlang enkel 's morgens bv gegeven. 'k Ben eigenlijk nog maar een weekje helemaal gestopt en soms mis ik toch nog. Als ik groentepap of fruitpap geef draait hij zich soms nog in de richting van mijn borsten als ik niet gauw genoeg met de volgende lepel aankom ... en meneer zijne mond hangt dan juist vol met spinazie of zo, ... 't is hier soms nogal een geworstel om 'ongeschonden' uit de maaltijd te komen .

Virke, die zwangerschapdementie is bij mij ook lang blijven hangen ... ik hoop dat het ooit weer helemaal goed komt want ik moet echt alles opschrijven en dan moet ik zien dat ik het briefje nog niet vergeet ook als ik b.v. naar de winkel ga!

Allé, we gaan hier eens een poging ondernemen om op een deftig uur in ons bed te geraken...

Groetjes,
Annelies, Lore en Robbe.

PS: 'k heb een paar nieuwe foto's op mijn profiel.

Link naar deze reactie
10/04/2006 @ 22:47
mariposa

hoi

amai annelies, wat is robbeke al veranderd zeg. waar si da schoon koppeke haar gebleven? ik wist nie da da zo kon uitvallen na de geboorte.

amai ook al weer 5 maand zeg. dien tijd vliegt toch he zeg. ik weet nog da ik hir met mijn dikke buik zat te kijken naar de eerste foto's van hem en zo. verlangend tot ik ook eeen kleintje bij had en nu .....
en idd met yaxano gat het goed hoor. hij was maar 5.650 de laatste weging op 4 april en nu is hij al bijna 6 kg dus nu gaat het wel vooruit he. blijven duimen en miss kan ik wel weer beginnen overschakelen op volledigebv als ik beetje meer kan rusten of meer aanleg.

lune: als jij een fleske geeft, hoeveel geef je dan aan axel? ik doe nu 240 met 8 schepkes en dais lik nie genoeg. moa als ik afkolf heb ik nooit zovele wi, dsu heeft hij eigenlijk altidj te kort miss??

nuja, kgaan gaan slapen
groetjes
lies, kiandro en yaxano

Link naar deze reactie
11/04/2006 @ 10:06

Goeiemorgen,

wat een stralend mooi weer, ik wordt er helemaal opgewekt van. Nu nog wat warmer en tis helemaal goed

Virke,
ik moet op 22 mei terug beginnen werken. Normaal wast den 20sten, maar das n zaterdag. Gelukkig hebben ze me nie direct in n weekend gezet, want tis dan altijd keidruk op de ronde.

Lies, sjiek dat de aanvragen binnenstromen! Ik geef nu meestal 180cc met 6 schepjes, want als ik 210cc gaf met 7 schepjes dronk hij het nooit helemaal uit. Yaxano drinkt wel goed zeg, tscheelt toch wel veel cc's.

Ja, Annelies, kben hier ook al slekkenat wakker geworden. Pf, kvind da echt vies, al die melk op de lakens en mn pyama. Ik geef nu ondertussen al 2 flesjes. 1 in de vm en 1 in de nm. Vanaf morgen wordt de bv 's middags ook vervangen. Ik begin nu ook te beseffen dat het gauw gedaan zal zijn en ik zal het missen de bv. Het schept toch wel een nauwe band. Maar ik ben blij dat ik bv heb kunnen geven. Tis iets dat ze me nooit meer afpakken.

Ge zijt al goed gepateeld geweest. Kzie het al voor me, al die groentenpap op je kledij. Weeral werk voor de mama.

Ik zal binnen een 2-tal weekjes beginnen met de fruitpap.

M'n ventje is aant werk in den bouw. Kheb hem net gevoerd. Hij heeft een hele week 'congé' genomen om in de bouw te werken. Hij is nu bezig met het bepleisteren beneden. Boven is het al zo goed als af. En binnen 2 weekjes komen ze de ramen plaatsen!! Tof tof. Tbegint erop te trekken.

Alez, kga dan nog n beetje doordoen. M'n zusje komt deze middag thuiswachten, want kmoet n heleboel boodschappen doen (haat ik) en ik neem Axel dan niet graag mee, want tis toch tsjoolen hé.

Tot n beetje later!! Geniet van t zonnetje

Lune en Axel

Link naar deze reactie
18/04/2006 @ 20:57

Efkes reclame maken:

http://www.superfora.be...al.php?mforum=wvlmoekes

Groetjes,
Lune

Link naar deze reactie
18/04/2006 @ 21:28