< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » jonge moeders phone

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/09/2003 @ 09:31
jessica

hallo, ben je een jonge mama,zijn er mensen die er lastig over doen? heb je het moeilijk en heb je een babbel nodig? heb je een vraag en weet je niet waar je terecht kan? je kan altijd bellen naar de jonge moeders phone. je kan met je vragen terecht tijdens de kantooruren.8u - 17u het nummer is 0497/816.393 altijd welkom!!! of mailen kan ook op het adres: jessicademptinne@hotmail.com

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 09:44
Bert

mogen vaders ook bellen naar die phone? want ik ben 17 en men vriendin is zwanger?en met vrienden is het raar om daar over te praten

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 09:45
jessica

natuurlijk zijn vaders ook welkom. met enige vragen mag je altijd bellen groetjes jessica

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 10:39
an

ik ben een jonge moeder maar heb geen vragen maar zou bereid zijn om mee te helpen.kan dat nog?

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 10:48
tasha

natuurlijk,email je naam en telefoonnummer naar me en we laten je zogauw mogelijk iets weten.je kan ook jessica bereiken op haar email,het is wel vrijwilligers werk groeten tasha

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 10:50
jessica

liefst altijd eerst emailen zodat we je verschillende nummers kunnen geven bv.proximus mobistarn vaste telefoon,...

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 11:02
nikita

hier ben ik zenne jessi, laat ze maar komen, ik hoop alleen dat ik nu eens nie de oudste ben want ik denk dat er wel een verschilletje zal zijn, ik hoop dat ik ze kan helpen, groetjes he

Link naar deze reactie
24/09/2003 @ 11:08
jessica

natuurlijk zijt ge nie de oudste..er is wel een ding dat je bent...de beste merci groetjes

Link naar deze reactie
25/09/2003 @ 10:23
jessica

Welkom femke bij onze Jonge Moeders club. Je zult er veel plezier aan beleven!!!! groetjes, jessica,vanessa,an,tess,....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]