< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met pil en niet ongesteld worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met pil en niet ongesteld worden
18/11/2007 @ 10:11
nicci

Online Status Stuur bericht
Ja echt heel vervelend, ze word ineens wakker heftig huilen. En niet meer willen slapen. het breekt me op, dus nemen we haar in bed. Ik hoop dat we haar niet daardoor verwennen. wij denken zelf dat haar kiezen ermee te maken hebben. Ze heeft daar namelijk al zo lang last van. Er is er eindelijk een door, nou ja de ene kant van de kies, de andere kant die doet volgens mij pijn, die staat op springen. Helaas nog geen nieuws van Renate

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 08:56
esther

nou, nog niets van renate, ze zal nu wel bevallen zijn!
vervelend is dat he nicci, als je niet weet of je het goed doet. gelukkig slaapt femke 's nachts wel goed. ze is nu ook alweer iets makkelijker, ze kan nu ook echt zo schaterlachen wanneer je een spelletje met haar doet, zo leuk,
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 21:53
Renate

Online Status
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten. We zijn op 9 november (precies op de uitgerekende datum) bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Maud!!! Bij haar geboorte woog ze 3320. Jullie zullen wel begrijpen dat we het de laatste weken dus erg druk gehad hebben, en nog hoor! Veel bezoek en je krijgt een heel ander leven met zo n kleintje erbij. We kunnen haar nu al niet meer missen! Vanaf het begin voelde het zo eigen, net of ze er altijd al geweest is! Je zit meteen vol liefde voor dat nieuwe mensje! Tot snel!

Renate

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 22:05
Renate

Online Status
Doet mijn nieuwe banner het?

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 22:18
Renate

Online Status
Nu dan?

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 08:09
nicci

Gefeliciteerd alweer een meid, leuke naam. Nu lekker genieten van die kleine. Uit je luchtige verhaal, kan ik afleiden dat de bevalling voorspoedig is gegaan? Wij vonden dat er weinig veranderde toen ons meisje er was. Het heeft gewoon zo moeten zijn, ze past er helemaal tussen. Maar dat gevoel van liefde dat herken ik wel.Wij (mijn man en ik) zijn helemaal niet van die knuffelaars en constante kussers. Maar sinds ons meisje er is, en ze zit op schoot, moet ik haar blijven kussen en blijven knuffelen. En sinds ze ook nog papa en mama zegt stoomt je hart helemaal over van liefde.Geweldig he? We willen je bevallingsverhaal ook horen, maar we begrijpen dat je andere prioriteiten heb. En zeker en wennen die gebroken nachten?

Liefs

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 11:59
esther

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ha renate!
gefelciteerd meid! wat een leuke naam, maud. ja, druk he, de eerste tijd. concentreer je maar lekker op je kleine meid. we zijn natuurlijk nieuwsgierig naar alle verhalen, maar er zijn belangrijker dingen. ja, heerlijk he, zo'n lief meisje opeens erbij. geniet ervan!
wil ze een beetje slapen 's nachts?
liefs,
esther

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 18:30
Renate

Online Status
Dat slapen gaat heel goed. Ze slaapt nu sinds een paar dagen door. Mijn bevallingsverhaal... nou hier komt ie dan. Ik ben bevallen van Maud in 6 uurtjes. Het begon om 02.45 uur met het breken van mijn vliezen. Ik had meteen weeen om de 7 min. Rond half 7 begonnen de weeen elkaar steeds sneller op te volgen en werden ze steeds heftiger. (trouwens een apart iets een wee, ik weet niet hoe ik moet beschrijven hoe een wee voelt. ik weet alleen dat ik niet wist waar ik met mezelf moest blijven.) Om 7 uur heeft mijn man de verloskundige gebeld. Ze zouden er om half 8 zijn. Door wegwerkzaamheden en het ophalen van een staigair waren ze er pas om 8 uur. En ik had al zo'n drang om te persen! Het was het langste half uur van mijn man z'n leven! Tegen half 9 mocht ik actief mee persen en om 9 uur is Maud geboren. Eigenlijk was de bedoeling om in het ziekenhuis te bevallen maar daar was geen tijd meer voor. Ze twijfelden wel nog even of ik nog naar het ziekenhuis moest om me te laten hechten omdat ik zo was ingescheurd. Maar gelukkig was dit niet nodig. Volgens mij heb ik best een gemakkelijke bevalling gehad. Je hoort wel eens dat vrouwen uren en uren bezig zijn.

Groetjes Renate

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 22:59
esther

ha renate,
wat geweldig dat ze al zo goed slaapt! en fijn dat de bevalling meeviel, grappig, ik wilde ook naar het ziekenhuis maar lukte ook niet. uiteindelijk ook wel fijn toch? genieten jullie lekker van haar?wat ga je eigenlijk doen straks, weer aan het werk? nou ja, duurt in ieder geval nog even. lacht ze al? dat zal wel snel komen, is leuk hoor!
nicci, is jada alweer over haar moeilijke periode heen? femke wel, heeft niet lang geduurd, ze is nu weer zo vrolijk en slaapt ook weer goed, zelfs 's avonds wat altijd een probleem was. (ik had gelezen over een methode waarbij je na het naar bed in haar buurt moet gaan zitten en dan steeds een stukje verder weg, dat heeft heel goed gewerkt)
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 15:52
Renate

Online Status
Ja we genieten volop van haar. Ze ligt nu te slapen. Ben net nog even stil wezen kijken. Ze ligt daar dan zo lief te slapen. Kon het niet laten om haar toch even een kusje te geven! Ik ga straks wel weer werken, maar dan nog maar 20 uur. twee en een halve dag. De oma's gaan opassen. Mijn moeder 1,5 dag en de moeder van Niels 1 dag. Maar ik hoef pas weer 3 maart te beginnen. Gelukkig!!!

Renate

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 13:59
nicci

Ja Esther die methode ken ik ook. maar bij ons meisje wilde wel in slaap komen maar werd dan heel erg overstuur wakker. En dan was er geen land mee te bezeilen. Maar gelukkig is de moeilijke periode weer voorbij al zeker een week weer in haar eigen bedje geslapen en niet wakker geweest. Dus heerlijk kom ik ook weer aan slaap toe.Maar er komen nog meer kiezen aan, dus ben benieuwd!! Jeetje Renate... 6 uurtjes. Ik heb al zeker 6 uur lang rug weeen gehad thuis, voordat ik naar het ziekenhuis(23.00 uur) ging en bleek dat ik maar 3cm onsluiting had. De volgende ochtend 10.35 is ze geboren. Ik hebook anderhalf uur moeten persen, ik was uitgeput dus dat vond ik wel moeilijk. maar ja al met al noemde ze mijn bevalling ook een makkelijke. Maar heerlijk lijkt me dat, dan heb je tenminste nog energie. Ik was echt zo moe. maar ja als zo'n kleintje er is heb je weer genoeg energie. en was ik dus helemaal niet moe meer. Geniet van je verlof, want voordat je het weer moet je weer aan de slag. Lijkt nu nog zover weg.

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 09:44
esther

ha nicci, fijn dat het slapen weer beter gaat, anders is het wel vermoeiend he!
femke is vorige week ziek geweest, ze had pseudocroup. ze werd 's nachts benauwd wakker, toen zijn we naar de huisarts gegaan en die heeft ons nog doorgetsuurd naar het ziekenhuis omdat ze er ook koorts bij had en dat eigenlijk niet bij pseudocroup hoort. maar dat was het wel, ze is toen beneveld, en het ging gelukkig weer snel beter. ze is nog een beetje aan het hoesten, maar is heel vrolijk.
ze begint ook steeds meer te communiceren, ze zegt geen woordjes (alleen mama :) maar zit de hele tijd huh? he, he, huh? en dat klinkt toch meer als praten als het gebrabbel wat ze eerst deed.
hoe gaat het, renate? gaat het goed met je meisje, groeit ze lekker?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 13:20
Renate

Online Status
Ja, ze groeit als kool. Is nu al bijna 9 pond. Was in 2 weken tijd een pond aangekomen! Heeft ook erg veel honger en krijgt nu Nutrilon Forte voeding voor hongerige baby's!

Renate

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 09:37
nicci

renate ik heb ook even nutrilon forte gebruikt. Dat is beter dan meer voeding geven omdat daardoor het buikje uitrekt. Ik heb het heel kort gegeven en vooral sávonds voor dat ze naar bed gig want dan sliep ze wat langer door. Daarna heb ik sávonds nutrilon bloem pap gebruikt. Want dat hele hongerige was gelukkig niet van lange duur. Hoewel je als ik haar een extra fles of wat dan ook gaf, het gaat en ging er altijd in. Ze heeft nu ook nog nooit wat laten staan.

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 14:18
nicci

Trouwens onze meid heeft weer een leuke fase, weer veel wakker en overdag veel huilen. Ze krijgt nu weer 2 kiezen, waar ze dus onwijs last van heeft. Maar we proberen niet elke keer een pilletje te geven. Maar als ze echt niet meer stopt met huilen, dan krijgt ze er dus echt een. Echt zo vervelend, ik kan er niet zo goed tegen tegen dat gehuil ben zelf ook al een tijdje niet lekker, verkouden, hoofdpijn, keelpijn. Hoop dat het niet zo lang duurt en die kiezen maar snel mogen doorkomen

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 11:12
esther

ha nicci,
slaapt jade alweer wat beter? femke is momenteel erg lief, slaapt overdag goed, maar wordt steeds om half 6 wakker. ze slaapt dan wel weer door na een flesje, maar ze was altijd zo'n uitslaper, wel balen. en renate, hoe gaat het met de kleine?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 12:06
nicci

Het ging wel weer beter, maar nu wilt ze sávonds niet slapen. Maar slaapt nu wel tot soms wel 9.00 uur door. Ze krijgt kiezen en haar snijtanden komen er ook al aan. Ze kan eindelijk kruipen en heeft zich nu een aantal keren oopgetrokken in de box, dus ik hoef niet naar een therapeut. Wel moet ik een keer extra komen op het CB, over 3 mnd, of er weer nieuwe vorderingen zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina