Hey Blue Girl,
Gisterenavond nog gebeld voor de bloeduitslag en die was negatief. Maar ik blijf die symptomen hebben en het is ook niet mijn eerste zwangerschap hé! Dus ik ga straks nog langs bij de gyne in het ziekenhuis waar ik werk. Misschien was het nog te vroeg om het HCG op te sporen, ik ben nog niet overtijd of zo hé. En ik weet ook niet precies hoe lang mijn cyclus gemiddeld duurt, aangezien ik net met de pil ben gestopt. Voor de zwangerschap van mijn eerste zoon, heb ik zo'n temperatuurcurve bijgehouden en toen had ik gemiddeld 31 dagen van cyclus.
Ik ga dus straks te rade bij de gyne, want ik wil niet wachten tot ik overtijd ben en dan eventueel weer een vruchtje hebben dat in mijn andere eileider zit! Als die er dan weer uit moet, hoef ik niets meer te verwachten hé
Wat betreft symptomen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... die zijn bij mij pas in de 9de zwangerschapsweek bovengekomen hoor! Let er echt mee op! Ik heb ook moeten aandringen op bloedcontroles en uiteindelijk zelfs op de operatie zelf, want dan was mijn gyne nog niet overtuigd!!!
Veel succes ook voor jou en tot later