hey moedergevoel
ik weet niet of er een 2e komt!vanaf ronald zijn kant ligt de twijfel niet hoor,toen ej 2 maandjes was wilde ronald alweer,en dat nog steeds!zijn grootse wens is 2 kindjes van mij en heb samen!
maar ik ben giegene die heel erg twijfelt,ik ben natuurlijk al 2 kinfjes kwijt geraakt,en ben zo ontzettend bang voor weer verlies,ik zou dat niet anakunnen!
ook is ej natuurlijk zo makkelijk,net als wat jij zegt,hij huilt zelden en is gewoon super makklijk,vind alles best,niets te klagen!
als hij huilt,is het net of er een knoop in me maag komt,en raak ik ceht gestrest en heeeeel onzeker!ik wete niet wat er dan is en vind het vreslijk om hem te zien huilen!
en dat is mijn alles grootse angst,stel dat ik een kindje krijgt wat ontzettend veel zal huilen,ik zou echt gek worden,,daarbij komt natuurlijk en dat wete jij ook,me vent is kok en is dus bijna niet thuis!de verzorging van ej komt zo goed als op mij tercht,,ronald vertrekt 10:00 van huis en komt ergens tegen 22:30 pas thuis(of zelfs later)
ook ben ik eigenlijk alleen een voorstander van borsvoeding,en wete ik niet hoe dat zal gaan als je 2 kindjes hebt,heb je dan wel tijd en fut daarvoor(snachts)
en ja ronald is al 41 jaar he,dus kan niet zeggen ja als ej 6 is beginnenwe er weer aan,ik kan dat wel,ik ben pas 24 maar ja wil ook gene bejaarde papa voor me kindjes he
dus tja ik wete het nog niet!maar zolang ik bv geef aan ej wil ik zoeizo niet zwanger raken,,,en ik wil bv geven totdat of hij zelf niet meer wil of dat hij 2 jaar is!!
dikke kus