< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
31/03/2008 @ 11:30
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,

daar ben ik ook weer eens!

kathy nog gefelciteerd met je meisie

hier gaat alles ok,ej is afgelopen 2 wk wel erg zeuredig ,maar hij kan opeens zoveel,hij zit alleen,staat aleen(zie me foto)tijgert het hele huis door,ja alles gaat opeens heel hard!

en hij is 9 maanden,nog 3 maanden en hij is alweer 1 jaar

ook heb ik de oplossing voor meer nacht rust.omdat ej een echte fles weigeraar is(zomaar opeens)kan ik m niet een volle fles melk geven om langer te slapen natuurlijk!nou voed ik m om 19:00 voor t slapen gaan,en daaran voed ik m 21:00 en 23:00 slapend,en dan slaapt tie heerlijk zeker tot 6 uur door(athans dat doet ie al een paar nachtjes)

dat is me in al die manaden nog nooit overkomen,dat ik langer als 3 uur cahter elkaar mag slapen,,,

verder eet ie super vind alles lekker,eet gewoon met de pot mee,ja tis ene ceht alles etertje!!

dikke kus

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 22:23

he mies,

wat fijn dat ej al alleen kan staan nu het lopen nog en dan is niets meer veilig
wat gaat de tijd toch snel als ik er al aan denk dat kayleigh al een half jaar is geweest.
niet te geloven.
willen jullie nog een kindje of weten jullie dat nog niet?
nu eerst even lekker genieten van ej.
en wat fijn dat hij nu lekker door slaapt.

met kayleigh gaat het prima.
ze doet niets anders dan springen.
helemaal TOPPIE
ze is ook een beertje
al ben je verdrietig maakt zij je toch aan het lachen.
heerlijk gewoon.
ze huilt bijna nooit en lacht de hele dag.
ze is een echt
vreemde mensen moeten nog om haar lachen en ze lacht ook naar iedereen.
ze is een echt (B).
HIHI!!!

maar ik ga lekker naar bed.

groetjes Dawy &Kayleigh

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 11:42
mies

hey moedergevoel

ik weet niet of er een 2e komt!vanaf ronald zijn kant ligt de twijfel niet hoor,toen ej 2 maandjes was wilde ronald alweer,en dat nog steeds!zijn grootse wens is 2 kindjes van mij en heb samen!

maar ik ben giegene die heel erg twijfelt,ik ben natuurlijk al 2 kinfjes kwijt geraakt,en ben zo ontzettend bang voor weer verlies,ik zou dat niet anakunnen!
ook is ej natuurlijk zo makkelijk,net als wat jij zegt,hij huilt zelden en is gewoon super makklijk,vind alles best,niets te klagen!

als hij huilt,is het net of er een knoop in me maag komt,en raak ik ceht gestrest en heeeeel onzeker!ik wete niet wat er dan is en vind het vreslijk om hem te zien huilen!

en dat is mijn alles grootse angst,stel dat ik een kindje krijgt wat ontzettend veel zal huilen,ik zou echt gek worden,,daarbij komt natuurlijk en dat wete jij ook,me vent is kok en is dus bijna niet thuis!de verzorging van ej komt zo goed als op mij tercht,,ronald vertrekt 10:00 van huis en komt ergens tegen 22:30 pas thuis(of zelfs later)

ook ben ik eigenlijk alleen een voorstander van borsvoeding,en wete ik niet hoe dat zal gaan als je 2 kindjes hebt,heb je dan wel tijd en fut daarvoor(snachts)

en ja ronald is al 41 jaar he,dus kan niet zeggen ja als ej 6 is beginnenwe er weer aan,ik kan dat wel,ik ben pas 24 maar ja wil ook gene bejaarde papa voor me kindjes he

dus tja ik wete het nog niet!maar zolang ik bv geef aan ej wil ik zoeizo niet zwanger raken,,,en ik wil bv geven totdat of hij zelf niet meer wil of dat hij 2 jaar is!!

dikke kus

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 13:02
Kathy

Miesje, wat fijn dat je nog steeds bv geeft.

Ik heb het opgegeven. Leander is niet zo'n goeie drinker en moest telkens gaan bijkolven om m'n productie op peil te houden. Daarom heb ik vorige maand beslist om te stoppen met de bv, het koste me te veel energie.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:35
mies

hey kathy

ja ej drinkt overdag ook niet zo best(is de leeftijd he)ik kolf wel om me productie op pijl te houden!

om 6 uur drinkt hij 1 borst,die andere kolf ik af(binne 5 min ben ik klaar)
om 9 uur sochtend sgeef ik m pap.
en kolf dan mijn 2 borsten helemaal leeg
smiddags voor de botreham drinkt hij meetsla 1 borst,en kolf die andere leeg voor melk in ene bekertje
om half 5 drinkt hij 1 borst,dan lata ik het zo,19:00 drinkt hij dan die andere helemaal leeg!n om 21:oo 2 borsten helemala leeg,en om 23:00 meestal 1 borst en dan laat ik het verder zo!

kolven gata bij mij heel goed,dus binnen 5 min ben ik klaar!

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:45

hallo meiden,

ik wil jullie vragen of jullie voor kayleigh willen stemmen voor baby van de maand.
o ja, ik heb nieuwe foto's van kayleigh op mijn profiel gezet!!!

XXX dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:39

Moedergevoel ik zal ns kijken voor dat stemmen.
En willen jullie nog een 2e?

Mies goed dat hij al staat! En wat een 2e kindje betreft, je bent nog jong het kan over een aantal jaren altijd nog toch? Maar ik snap je angsten wel hoor!
Ik ben er nu ook zeker nog niet aan toe en het is ook niet zeker of er wel een broertje of zusje komt voor Sophie. We zien wel mettertijd...

Heidi goed van Joachim dat ie loopt En zal voor jou ook wel heel fijn zijn. Wat moet dat zwaar geweest zijn zeg met 2 kleintjes die allebei nog niet kunnen lopen.
t Is voor mij ook bijna niet voor te stellen omdat Sophie al met 10 maanden los liep. Maar zij was ook wel extreem snel natuurlijk (wel zo makkelijk voor mij hihi).

Lietje alles ok met je vader? Nu de boel flink aan het opknappen zeker? Mijn tante had ook brand gehad maar dat heeft lang geduurd eer alles weer op orde was

20 April wordt Sophie trouwens gedoopt! Verder alles oke hier.
Wel weer last van een tandje en elke keer als ze s avonds net in bed ligt weer een diarreeluier. Dus alles weer verschonen, en dan is ze weer klaarwakker waarop ze vervolgens niet meer wil slapen. Gistermorgen was ze wel vroeg wakker maar de andere dagen slaapt ze eigenlijk weer veel te lang s morgens (ook door de zomertijd natuurlijk). Tja mss zou ik haar er toch gewoon vroeg uit moeten pakken ik weet ook niet... Ach ja we zien wel...

Morgenochtend hebben we een gesprek (Duurt ong 2 uur!) met Europakinderhulp. We willen nl van de zomer een vakantiekindje laten komen, is ongeveer voor 3 weken. Vind het wel spannend, hoop dat ze niet moeilijk doen over mijn handicap en zo...

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 18:58
Kathy

Miesje: het kolven lukte bij mij ook prima hoor.

Maar Leander wou enkel nog 's morgens en 's avonds bij mij drinken. Wanneer ik niet moest werken, kolfde ik om de 3uur, zodat de productie nog wat op peil bleef.

Nu drinkt Leander nog steeds maar 2 flessen per dag, 1 's morgens en 1 's avonds. Meer aanbieden lukt gewoon niet, al van alles geprobeerd.

Zolang hij blij is, zijn wij ook blij

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 19:10

hoi mekkie,

we weten nog niet voor 100% of we nog een 2e willen.
en als er toch een 2e komt dan pas als kayleigh een jaar of 4 of 5 is.
we hebben het er wel over gehad maar we wete het nog niet zeker.
we hebben de handen vol aan deze dame en we willen nog even van haar genieten.
dat is een ding wat zeker is.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:46
mies

kathy...drink je zoon dan wel ander vocht naats die 2 flessen??

hier zit ej nog op zo'n 5(meetsal 6)borstvoedingen en 1 pap voeding!daarnaast gewoon fruit,groente en brood!en bij t avond eten paar slokje sap of water ofzo uit oefenbeker van difrax!!en als ik thee drink wil hij ook meedrinken,van mij mag t!!

dikke kus

wat eetn je zoon eigenlijk allemaal al:dit is ons schema...en is nu 9,5 maand en weegt ongeveer 9 kilo!!!en is heeeeel lang,(hoelang weet ik niet precies)

6:00 borstvoeding
8:00 opstaan
9:00 pap(170 water en bamix melkpap appel)
11:00 slapen
onegeveer half 1 -1 uur opsrtaan
13:00 borsvoedig.daarna 1 boterham en 100 gram fruitpap
15:00 150 gram fruitpap
15:30 slapen tot ongeveer 16:30(sosm 17:00)
16:30-17:00 borsvoeding(heel sosm wil ie niet)
17:00 warm eten(180 gram ofzo,eet geen gepureed eten meer,gewoon met pot mee)en als toetje stukje sinasappel ofzo
19:00 borstvoeding
19:15 slapen
21:00 en 23:00 borstvoeding

dus al met al slaapt ej nog wel 15-16 uur per etmaal!!!heerlijk

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 14:16
lietje

Hey Allemaal,

Hier alles goed!
Wij wachten ook nog even met een 2e kindje. Ik heb nu net mijn contract verlengd gekregen met een jaar en daarna krijg ik een contract voor onbepaaldetijd. Anders had ik nu al wel gewild maar i.v.m werk lijt me dat niet zo'n goede zet. En henry wil ook nog ff wachten en genieten van Robin. Dus we hebben geen haast, maar hopelijk mag er over een tijdje nog een 2e komen.
Een vriendin van mij was bezig met de laatste ixi poging en die is afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis. Nu blijkt ze suikerziekte te hebben. Dus behandelingen zijn stop gezet en over een paar maanden mits alles goed gaat kunnen ze weer verder echt zo sneu! Die hebben zoveel pech gehad. Ze zijn nu 3,5jr bezig om een kindje te kunnen krijgen.

Mekkie met mijn vader gaat het goed heeft weer een beetje routine gevonden en robin is ook weer bij hem 2 dagen in de week. Dus dat geeft lekker veel afleiding.
En opbouwen zal nog wel even duren nu is hij nog bezig met de verzekering e.d.
Vervelend die tandjes. En wat laten jullie haar laat dopen. Robin is al gedoopt toen hij 6 wkn oud was. Doen ze dat bij jullie in de kerk altijd zo?
En wat goed zeg dat jullie een kindje willen laten komen in de vakantie. Hoop voor jullie dat het lukt.

Mies fijn dat ej zo goed gaat wordt al een hele hij vent! En hij is wel snel staan zitten tijgeren. Toe maar!

Moedergevoel ik zal ff stemmen.

Greetz lia

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:54
mies

nieuwe fotos op me profiel!!!

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 16:17
Kathy

Eerlijk gezegd, eet Leander niet zo heel veel als ik het vergelijk hoor.

Zo rond een uur of 8 's morgens z'n eerste fles 180cc+ 6 schepjes
's middag z'n groentehap met daarna wat water of soms ook wel eens wat melk
om 16u fruithap met slokje water achteraf
Dan tussen 19u30 en 20u weer een fles.
14 dagen geleden woog hij 7700 gram en was 71cm

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina