[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2005 @ 23:11 | Ik pakte de pil toen ik op 18 jarige leeftijd zwanger werd van een tweeling. Toen we voor een derde kindje ging was ik pas een maand gestopt met de pil of ik had al prijs. Aangezien ik bang was om terug zwanger te geraken als ik de pil zou nemen, gebruikte ik daarachter de prikpil (elke drie maand een nieuwe spuit). En boem, onze jongste was nog maar enkele maanden oud en khad alweer prijs. Ben nu echt bang om opnieuw zwanger te geraken en denk eraan om mij te laten steriliseren. Ben pas 24 dus tis misschien wel drastisch. Is er soms nog iemand die dit herkend en wat heb je dan gedaan? Groetjes, Fieke |
| 09/08/2005 @ 12:59 Yvette | Hallo, als ik jou was zou ik met de huisarts of gynaecoloog gaan praten. Misschien zou je een ander soort pil kunnen proberen, een andere samenstelling en misschien in combinatie met een zaaddodende pasta. Steriliseren zou ik echt als allerlaatste optie houden, het is in principe niet meer terug te draaien, en uiteraard weet niemand wat de toekomst brengt! Succes!!!!!!!!!!!!!!!!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger met anticonceptie, nu bang