< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Aanstaande mama's omgeving Assen / Emmen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Aanstaande mama's omgeving Assen / Emmen
11/04/2006 @ 18:02
Laura

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
(vervolg)

gebeld met het heuglijke nieuws.

http://babytenlande.punt.nl/upload/gezin.jpg

Een DOCHTER... Wat een rijkdom!

{{url=http://babytenlande.punt.nl/upload

Link naar deze reactie
11/04/2006 @ 18:03
Laura

Eh.. nogmaals vervolg

http://babytenlande.punt.nl/upload/bijmama.jpg

Hier wat tekst omdat ie em anders niet pakt

Veel liefsssss

Link naar deze reactie
13/04/2006 @ 20:19
Femke

Online Status Stuur bericht
Hallo moeders

Hoe is het met jullie? Druk met BV, kolven, flesjes en luiers?

Hier alles ok. Ook druk met moederen, alleen doe ik nu net of mijn neus bloed. Beide hebben de buik vol en moeten slapen, maar huilen (zonder reden).
Dus ze huilen zz maar mooi in slaap.

Manlief is even hardlopen en dan gaan we samen aan de koffie en hebben we 4 vrije dagen samen voor de boeg. gezellig hoor!!

Hoop dat het een beetje droog weer wordt, kunnen we lekker buiten zijn.

Dikke kus voor Kayleigh en Tommy.

Liefs Femke

Link naar deze reactie
17/04/2006 @ 22:04
Laura

Hier hartstikke druk idd met kraamvisite, luiers, de voedingen en het troosten vanwege de darmkrampjes. Gelukkig laat Kayleigh zich goed troosten, ze is een lieve meid die alleen huilt als er echt iets is Begin nu pas echt goed te beseffen dat we een dochter hebben. Vorig jaar zomer konden we daar alleen nog maar van dromen! Toen was de bovenverdieping een zootje en was het extra spannend of we wel kinderen KONDEN krijgen. En nu is er boven een mooi kantoor en een babykamertje EN al een gezonde dochter geboren! Ik voel me een enorme bofkont

Morgen belangrijke dag voor mijn broer en schoonzusje ivm groeiecho...

Liefs aan jullie en jullie kleine kanjertjes!

Link naar deze reactie
23/04/2006 @ 20:15
Femke

Hallo meiden

Hoe is het met jullie??? Kunnen jullie ook een beetje genieten van het mooie weer, wat dit weekend helaas pas na 1600 uur verscheen. Maar we hebben een lekkere week voor de boeg zo lijkt het.

Dinsdag met Sven op het buro geweest. En jawel... meneer weegt al 5 kilo (5000 gr). Zit met gewicht en lengte 56 cm boven het gemiddelde. Een gezonde knul dus. Een keer wat anders, want Jutta was met haar gewicht altijd (in januari nog) aan de lichte kant.

De BV stroomt ook rijkelijk een meneer neemt er goed van. Hij is soms zelfs ontstemd als er melk uit komt, want dan wil hij eigenlijk nog even lekkere nasabbelen, maar dan is er weer een 2e of 3e toestroom.

De arts was helemaal tevreden over Sven, op alle fronten was hij supergezond, goed ontwikkeld en ze was helemaal verbaasd over zijn bewuste lach naar haar. Jaja dat doet hij al sinds hij 4,5/5 week oud is.

Hoop dat alles goed is met Tommy en Kayleigh. En natuurlijk ook met jullie en de mannen!!

Veel liefs Femke

Link naar deze reactie
30/04/2006 @ 18:49
Femke

Ik dacht; ik zal maar even weer wat plaatsen, want het is alweer zo lang geleden.
Hier gaat alles zijn gangetje. Heerlijk genieten van beide kids. Sven heeft al (weer een x) 2 nachten doorgeslapen, gisteren zelfs van 2030 laatste bv, 2130 slapen en tot 600. Hij wordt een grote vent!!
Hij is prima gezond, heerlijk stel longen zit er in. Af en toe is hij wat schrikkerig en ontevreden met zichzelf. Waarom??? Maar als hij dan bij ons is, is hij gelukkig.
Vandaag nog (kraam)visiite van mijn neef, zijn vrouw en kleintjes gehad. Gezellig.
Gisteren de vlag uit en met Jutta de optocht bekeken hier in het dorp. Fris hoor, arme kinderen.
Verder weinig bijzonders.
Kus Femke

Link naar deze reactie
31/05/2006 @ 19:07
Femke

Maar even wat schrijven anders zoekt het straks zo moeilijk.
Hier alles ok.
Zaterdag 1e werkdag!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina