< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
16/01/2008 @ 10:17
khira

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Kathy, Ik zou nog niet wanhopen hoor, maar ik begrijp je wel. Ik ben er nu ook 33 en zou ook zwaar beginnen paniekeren als het 6 maand zou duren. De eerste keer heeft het bij ons 5 maand geduurd en ik was opgelucht dat het toch lukte.
Ik had toen een artikel gelezen dat je best geen alcohol kon drinken als je zwanger wou worden en daarmee wilden ze ook de man zeggen. Dus die laatste maand hebben we allebei geen druppel aangeraakt en het was prijs. Gisteravond heb ik toevallig op canvas nog een reportage gezien dat de man best ook zo gezond mogelijk at (veel groenten, fruit, zaden en noten) om de DNA van de zaadcellen te verbeteren. En bij sommige mannen waren zelfs de zwemmers vlugger door dat dieet.
Dus ja, zo gezond mogelijk leven zeker? :) Maar zeker niet wanhopen hoor, het zal wel lukken, en ook niet zo fel mee bezig zijn ;o)

vele groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 10:20
Lieke

Kom eens even kijken hoe het hier met de zieken gaat.

Kathy, balen dat je er weer zijn! Ik blijf in ieder geval volop duimen voor jou! Het komt wel allemaal in orde! Bij velen duurt het een jaar eer ze zwanger zijn, dus zeker nog niet panikeren! Natuurlijk als je zo afteld, is dat wel lang, begrijp dat zeker...

Knorretje, mooi een cyclus van 28 dagen!

Kissie, veel winkelplezier!

Bianca, jammer dat Laura weer ziek geweest is, met die buisjes zal het zeker wel beteren!

Vrijdag naar de gyn voor de nekplooimeting, hoop dat alles in orde is met ons prutske!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 22:26
kissie

hoi hoi
wowh even een biologie les hier
ik denk dat het met alcohol wel kan kloppen en gezond eten misschien ook wel wij drinken allebij niet maar gezond eten en overgewicht hebben we beiden wel maar goed het is gewoon kwestie van geluk denk ik

ik heb de winkelplezier van jullie een beetje te lettelijk genomen
maar goed wel 2 stoeltjes en een tafel gekocht bij ikea mooie dingen zijn dat wilde ik al een tijdje hebben en schoonouders hadden die al

een licht blauw en een fel groene stoeltjes en een rode tafel allemaal van je licht hard plastick knuststof mooi degelijk en goed schoon te houden

veders gaat het wel goed wel ups en downs maar goed ik bijt gewoon door

ik zie jullie binnenkort weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina