Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/09/2006 @ 13:16 Ramona Roor ![]() | hoi hoi en hoe is het nu met je heb al een tijdje niks vanje gehoord? met mij gaat alles goed. dikke xxxx ramona ![]() |
| 18/09/2006 @ 14:57 | Hoi hoi! Sorry dat ik ff tijdje niet ben geweest, hebben thuis beetje problemen met de pc gehad en op het werk was het errug druk....met mij is alles prima, behalve dan dat ik ontzettend veel last van m'n rug heb maar ja dat gaat ook wel weer over hoop ik! Volgende week zijn we weekje vrij en dan gaan we de babykamer schilderen, zijn jullie daar al mee begonnen? Enne weet je nou al wat het wordt eigenlijk?? Bij mij konden ze het niet zien, kindje was heel erg druk en de navelstreng lag tussen de benen helaas....donderdag nog een echo om te kijken of we het dan wel kunnen zien want we willen het wel weten! Ben blij dat het met jou allemaal goed gaat, heb je helemaal geen last van kwaaltjes? Ik voel het kindje nu ook sinds 2 weken "schoppen" zeg maar, wanneer voelde jij dat voor het eerst? liefs Chris |
| 20/09/2006 @ 11:10 Chrisjuh ![]() | Ga je voor me duimen dat ze het morgen kunnen zien hihi? liefs Chris |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Hoofdpijn en misselijk!!
. 2 mooie foto's meegekregen. ben alleen 1 week korter zwanger dan dat ik dacht ben morgen 10 weken ipv 11 weken. ben zo blij dat alles in orde is met de kleine.