[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2005 @ 10:43 els | Ik heb wel verschillende keren het vermoeden gehad zwanger te zijn door hevige hoofdpijn, misselijkheid en opgezwollen buik. Het bleken allemaal bijwerkingen te zijn en geen zwangerschap. |
| 16/08/2005 @ 10:53 Quickie ![]() | Hey Els, gaan die bijwerkingen dan na verloop van tijd weg of is het beter het spiraal te laten verwijderen als je bijwerkingen hebt? |
| 16/08/2005 @ 12:21 els | Ik heb de mijne na 9 maanden laten verwijderen omdat het bleef duren. Ook 1 dag bloedverlies, dan 1 of 2 dagen niet, weer een dag bloedverlies,... 't Hing al snel mijn keel uit. Wat een verlossing toen dat ding er uit was! |
| 16/08/2005 @ 15:15 els | De eerste weken was het constant bloedverlies. Daarna minderde het zodat ik toch om de 2 à 3 dagen eens niets had. Inderdaad wel heel vervelend. Je moet overal en altijd voorzien zijn dat je ineens weer bloedverlies hebt. Wat ze zeggen over geen menstruatie meer hebben met Mirena, was bij mij dus ook allesbehalve waar. Ik heb me er alleen ellendig mee gevoeld. Samen met die hevige hoofdpijn en misselijkheid, bah. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Zwanger met Mirena spiraal?