< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Druk bezig aan het eerste kindje....

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Druk bezig aan het eerste kindje....
15/02/2008 @ 13:02
Svea

Online Status
Hoi hoi,

hopelijk hebben jullie gisteren allemaal een leuke Valentijn gehad en werden jullie lekker verwend door jullie mannen.

@Sterretje,
van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anaïs. Hopelijk is alles goed verlopen en stellen mama en dochter het beiden goed. We lezen je verhaal ongetwijfeld nog wel hier op het forum.

De datum voor de kijkoperatie ligt ondertussen vast; maandag 25 februari. Heb eerst nog wat moeten regelen op het werk, omdat dit al vrij snel is, maar dit is uiteindelijk geen probleem.
Voorlopig heb ik enkel nog maar 1 collega op de hoogte gebracht van de hele toestand, met de nodige traantjes natuurlijk, maar gelukkig was zij heel begripvol. De familie weet dus nog van niks. Die gesprekken zullen dit weekend gaan plaatsvinden denk ik. Zie er wel enorm tegenop, maar ik heb geen andere keuze meer. En inderdaad, als ze het eens weten, dan kan ik er ook vrijer over babbelen en mijn hart luchten... Ze zullen er hopelijk wel mee om kunnen gaan. We zien wel!

Ik ben wel benieuwd naar die kijkop. Van de ene kant hoop ik dat ze niks vinden, maar van de andere kant is het misschien net beter dat ze wel iets vinden. Dan wel iets wat verholpen kan worden natuurlijk, maar dan weet ik in ieder geval waarom het het afgelopen jaar nog niet gelukt is. Stel dat ze niks vinden, alles is normaal... tja waarom lukt het dan toch niet? Gelukkig hoef ik geen maanden te wachten op die kijkop. Want dan denk ik dat ik gek werd van al die vragen die door mijn hoofd spelen.

Ik laat jullie in ieder geval meteen weten hoe het verlopen is en wat het resultaat geworden is...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes (alweer) en fijn weekend aan iedereen!!!

Groetjes,
Svea

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 16:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo meiden,

lekker terug van vakantie.
heerlijk weer in je eigen bed
helaas zijn we wel allemaal ziek(griep)
kayleigh vondt het zwembad heel leuk maar was daarna ook moe.

o,ja sterretje gefeliciteerd met je

groetjes moedergevoel &kayleigh

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 17:15
sterretje

hoi iedereen,

jaja
ik ben bevallen en dat op zondag 10 februari
ik was wel al 36w en 4d....

we hebben er een dochtertje bij : Anaïs!
ze woog 3kg2 en is 48cm
doordat ze wat vroeger kwam is ze wel erg afgevallen en drinkt ze niet zoals het zou moeten (slaapt erg veel), maar we mochten gisteren samen naar huis en dat is het aller belangrijkste.

het was een erg vlugge bevalling. mijn weëen kwamen zondag namiddag om de 2 min en om 17u zijn de vliezen gebroken, alles ging dan wat trager omdat ze in slaap was gevallen en niet meer goed aandrukte, ik bleef steken op 6cm. 22 u laatste onderzoek en ik had 7cm opening, maar de verpleegster was nog maar pas uit de kamer of ik moest ze echt terug roepen (lol) want ik voelde dat de baby eraan kwam. Ze was wakker geworden en duwde als gek....22u24 is ze dan geboren na 3keertjes persen...
alles prima verlopen dus het was een erg leuke ervaring!

kben supertrots op onze kleine kleine meid

deze bevalling was heel wat anders dan mijn eerste, alles ging supervlot. Kben nauwelijks geknipt en heb dus geen last "down under" lol....eigenlijk een droombevalling...

Svea, pff balen meid, maar de moed niet opgeven hoor!

Sara, moeilijk zwanger zijn hé als je zo misselijk bent en moe. maar het einde is in zicht, al 11 weken zwanger ... of was je van casper nog langer misselijk??

Rainbow, hoe gaat het met je? je verlangt ook al enorm zeker?

kga jullie laten! tot een beetje later...
lieve groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 20:09

Proficiat Sterretje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina