Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/02/2008 @ 13:02 Svea | Hoi hoi, hopelijk hebben jullie gisteren allemaal een leuke Valentijn gehad en werden jullie lekker verwend door jullie mannen. ![]() @Sterretje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anaïs. Hopelijk is alles goed verlopen en stellen mama en dochter het beiden goed. We lezen je verhaal ongetwijfeld nog wel hier op het forum. De datum voor de kijkoperatie ligt ondertussen vast; maandag 25 februari. Heb eerst nog wat moeten regelen op het werk, omdat dit al vrij snel is, maar dit is uiteindelijk geen probleem. Voorlopig heb ik enkel nog maar 1 collega op de hoogte gebracht van de hele toestand, met de nodige traantjes natuurlijk, maar gelukkig was zij heel begripvol. De familie weet dus nog van niks. Die gesprekken zullen dit weekend gaan plaatsvinden denk ik. Zie er wel enorm tegenop, maar ik heb geen andere keuze meer. En inderdaad, als ze het eens weten, dan kan ik er ook vrijer over babbelen en mijn hart luchten... Ze zullen er hopelijk wel mee om kunnen gaan. We zien wel! Ik ben wel benieuwd naar die kijkop. Van de ene kant hoop ik dat ze niks vinden, maar van de andere kant is het misschien net beter dat ze wel iets vinden. Dan wel iets wat verholpen kan worden natuurlijk, maar dan weet ik in ieder geval waarom het het afgelopen jaar nog niet gelukt is. Stel dat ze niks vinden, alles is normaal... tja waarom lukt het dan toch niet? Gelukkig hoef ik geen maanden te wachten op die kijkop. Want dan denk ik dat ik gek werd van al die vragen die door mijn hoofd spelen. Ik laat jullie in ieder geval meteen weten hoe het verlopen is en wat het resultaat geworden is... Bedankt voor jullie lieve berichtjes (alweer) en fijn weekend aan iedereen!!! Groetjes, Svea |
16/02/2008 @ 20:09 ![]() | Proficiat Sterretje ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Druk bezig aan het eerste kindje....