Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/12/2007 @ 16:37 natascha | Gladje, je hoeft je helemaal geen zorgen te maken. Zekerheid heb je natuurlijk pas als je je kleintje gezond en wel in je armen hebt, maar goed. Ik heb zelf ook twee weken last gehad van en nu gelukkig niet meer. Ik werd er ook heel erg bang en onrustog van. Ik heb al twee keer een miskraam gehad, dat helpt natuurlijk ook niet mee om rustig te blijven. In ieder geval heb ik in die twee weken twee keer een gynaecoloog gezien, en allebei vertelden zij dat ik me er echt niet druk om moest maken. Pas als het helder bloed is en je er buikpijn bij krijgt moeten de alarmbellen gaan rinkelen. De tweede gyn. stuurde me zelfs naar huis met de opdracht om gebak te gaan halen want er was een goede hartslag te zien en de kans dat het dan nog fout gaat is erg klein volgens haar. Het mooiste is dat het die avond ook stopte en niet meer terug is gekomen. |
| 08/12/2007 @ 12:55 katrien | bloedverlies op 11 weken Hoi iedereen, Morgen ben ik precies 11 weken, ik heb al sinds het begin last van bruinig slijmverlies. Omdat ik voor deze zwangerschap al drie miskramen heb gehad mocht ik al op 9 weken voor een echo gaan en alles was prima! Eindelijk het geluk aan onze kant! Ondertussen ben ik al 3 weken thuis omdat ik zo misselijk ben, maar zolang alles goed gaat neem ik dat er graag bij! Nu is zojuist mijn ergste nachtmerrie waar geworden. Helder rood bloedverlies, met een stukje weefsel!! (niet héél veel)Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, volgende week mogen we voor de 12weken echo! Moet ik afwachten tot dan, tenminste, als het niet erger wordt!? HELP!! ![]() |
| 08/12/2007 @ 21:10 | bloedverlies tijdens zwangerschap kan het.? nja ik ben niet zwanger (denk ik) maar ik wil het wel ... :s maar ik had gewoon een vraag .. mijn vriend en ik hebben seks gehad .. niet veilig dus . maar toen kreeg ik mijn regels .. dus wist ik wel dat ik niet zwanger was.. maar vroeg me gewoon af omdak me nu raar voel enzo ofk mss toch zwanger zou kunnen zijn .? mijn mama zegt da as je zwanger bent je 9maanden geen regels hebt .. maar omdat ik nog een tijd heb gehad dat ik smorgens gans ziek was enzo dacht mijn opvoetster dat ik mss zwanger was en toen ik zei van nee kan niet heb men regels juist gehad zei ze iets van bloedingen .. dus vroeg ik me dat af . ik hoop dat iemand reageert .. liefts email sturen want kom hier niet zo vaak op .? ![]() ( darklover_43@hotmail.com ) |
| 28/12/2007 @ 21:59 | bloedverlies hey ik ben 8 weken zwanger en heb sinds vandaag helder bloedverlies,ha gebeld en zegt zolang je geen buikpijn heb moet je je niet druk maken,het kan innesteling zijn maar ben besrt bang |
| 07/02/2008 @ 22:09 | bloedverlies Hallo Ik ben als het goed is inmiddels 8 wk en 3 dagen zwanger maar heb al ruim 1,5 bloed aan het verliezen ongeveer 3 tanpons per dag. met 7 wk een echo gehad en toen alles goed met het kindje nu maar weer wachten tot ik 9wk ben dan krijg in weer een echo maar ik ben bang het foute boel is gr ester |
| 10/02/2008 @ 11:52 bangert | bloedverlies Hoi Esther en andere bangers, Dat je bang bent is begrijpelijk. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Eigenlijk heb ik bijna 9 weken lang bruinverlied gehad en een enkele keer een forse rode bloeding. Ik heb zo vaak gedacht dat het daarmee over zou zijn, maar telkens bleek mijn angst onterecht. Ik zit nu over de 20 weken en de baby is hartstikke levend. De helft van de zwangerschappen met bloedingen blijft gewoon goed gaan. Het komt best vaak voor en ja... die roze wolk stel je je anders voor. Maar vraag om een echo en houd moed! Succes! |
| 10/02/2008 @ 12:04 ALEXANDRA | Ik zit nu in de 7 de week en ik heb vanaf vrijdag bruinverlies. Gisteren heb ik rood bloed verloren met stolsels. Ik denk dat ik een miskraam krijg. Ik heb nog geen pijn in de buik maar het kan nog komen. Ik kan niet anders dan afwachten of miskraam doorzet. |
| 29/02/2008 @ 21:16 | Hallo Is het uiteindelijk uitgedraaid op een miskraam? Ik zit nl net in hetzelfde schuitje... Groetjes & sterkte Nathalie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Bloedverlies tijdens zwangerschap

Robin@