Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2006 @ 10:00 Gabriela | Goeiemorgen meiden Oh mekkie dat is niet best dat je mannetje er zo last van heeft...Ik vind het altijd zo erg die dingen als eric nog maar hele erge hoofdpijn heeft vind ik al zielig dan wil ik veel voor hem doen en kan je niks doen erg vervelend... Ik gok trouwens op een meisje ben heeeeeeeel benieuwd ![]() Ennuh dat showen met je buikie dat is inderdaad erg leuk ik was ook in de zomer zwanger nou ja in juli dan bevallen dus ik liep op het laatst met het warme weer en dat vond ik zelf niet echt een feest hoor hihih Ik was toen toch ook wel blij dat dilano eruit was dat ik weer normaal kon bukken enzo hahaha ![]() |
| 26/04/2006 @ 10:01 Gabriela | Hey bente Of wij wat met koninginnedag doen ja wij hebben afgesproken met ene Bente en Dennis dus dat word vast wel gezellie ![]() ![]() |
| 26/04/2006 @ 10:47 Bente ![]() | Wat leuk gaby dat je weg gaat met dennis en bente . |
| 26/04/2006 @ 11:48 Gabriela | hahahah ja dat lijkt me ook zeer gezellig dan gaan we als het goed is BBQEN en of goumetten denk eerder goumetten hahaha maar hopen dat het heeeeeeeel goed weer is dan kunnen we misschien BBQEN hihih Maar dat word vast wel heel gezellie tamara..jessica...mekkie...ERIC...waar zijn jullie noe dan?????????haha ![]() |
| 26/04/2006 @ 11:54 Bente ![]() | weten jullie wat voor weer het zaterdag wordt???????? |
| 26/04/2006 @ 12:15 Eric | Jooooooooooooooooooooooo, hier ben ik ennuh wat ik met koninginnedag ga doen weet ik nog niet! Zal wel bier drinken worden en 's avonds eten met (hoe toevallig) D & B ![]() |
| 26/04/2006 @ 14:08 Gabriela | hey tamara aaah 12 graden is best fris hahah ik wil liever dat het gewoon 20 graden ofzo word dan kan je lekker op terras.. Oh heeft jeroen gewoon nog een dochter dat wist ik niet hoe oud is ze dan???Ja ik heb zelf ook een stiefmams en dat vind ik ook vreselijk klinken hoor inderdaad net als assepoester hahah ![]() Erric leuk zeg dat je ook toevallig met D&B hebt afgesproken hahahaha dan ga ik gezellig met je mee |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

moeders uit goes (zeeland nl)

,
.