Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/01/2008 @ 12:52 Rien ![]() | Lieveke, Ik las je berichtje via mail .. wat erg zeg ... arm beestje ... . Dat er mensen zijn die dat kunnen ... ik word er echt kwaad van. Veel sterkte! Rien |
| 18/01/2008 @ 16:30 Rien | Mo Lotje ik zit met de tranen in mijn ogen van blijdschap!!!! Zo zo super zeg!!! oooooooooooooooooooooooh!!!!! zalig gewoon!!! Ik zie jou ook echt als tweelingmama!!!! ![]() |
| 19/01/2008 @ 01:42 Fleur | Hey Lotje, Schitterend nieuws !!!! Ik had vanmiddag smsje van Rien ontvangen.. maar kon niet vroeger online komen .. Echt geweldig meid !!! Je hebt heel lang geduld moeten hebben... maar nu word je dubbel beloond he .. ![]() Dikke kussen !!! ![]() |
| 19/01/2008 @ 01:42 Fleur | Hey Lotje, Schitterend nieuws !!!! Ik had vanmiddag smsje van Rien ontvangen.. maar kon niet vroeger online komen .. Echt geweldig meid !!! Je hebt heel lang geduld moeten hebben... maar nu word je dubbel beloond he .. ![]() Dikke kussen !!! ![]() |
| 19/01/2008 @ 01:43 Fleur | Oeps 2x was niet de bedoeling !! ![]() |
| 19/01/2008 @ 10:45 petitje ![]() | Lotje een heel dikke proficat! Een tweeling wauw een dubbele beloning omdat je zo lang moest wachten .Echt super meid. |
| 19/01/2008 @ 17:21 isabel ![]() | te vroeg geboft hij heeft deze middag terug 2 maal over gegeven. Isabel |
| 19/01/2008 @ 17:21 isabel ![]() | te vroeg geboft hij heeft deze middag terug 2 maal over gegeven. Isabel |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wanner ben je er klaar voor ????

verschrikkelijk meis...
Het zijn er 2 !!! Ik word een tweelingmamma
vanmorgen 2 kloppende hartjes gezien en perfect op schema helemaal geweldig dus!!! 8 Februari mag ik terugkomen voor de 10 weken echo extra speciaal ben dan ook jarig