[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/09/2005 @ 11:48 Patricia | ik heb sinds ik de pil slik hele zware krampen. Maar de laatste tijd is het echt vreselijk. Ik kan nauwelijks lopen zo zeer dat t doet. Ik had laatst helemaal een topper ik kreeg van t ene op het andere moment vreselijke krampen, niet zoals de 'normale'. Ik kon nie meer t deed zo`n pijn ik probeerde van alles maar het hielp niet na 2 uur of misschien langer, zakte de pijn langzamerhand iets af. Later dacht ik kon het misschien geen miskraam zijn, jah ik weet niet hoe dat voelt dus. nu is mijn vraag kan dit nou echt een miskraam zijn geweest of niet??!! |
| 18/09/2005 @ 17:42 Mynn | Hey, mijn moeder heeft ooit een miskraam gekregen en volgens zij mij altijd vertelde (dus meer kan ik je niet vooruit helpen) zij altijd dat zij hele erge krampen kreeg , precies of haar regels gingen erdoor komen (maar nog 10x erger) , ze is op toilet gaan zitten en het bloed storte eruit dus vermits ik jou niets hoor vertellen van bloed of de wc veronderstel ik van niet? ![]() |
| 19/09/2005 @ 16:21 Patricia | jah het was wel iets erger maar niet verontrustend. ik heb het sindsdien niet meer gehad. Zou best kunnen dat het nie zo is hoor maar tja had het nog nooit meegemaakt dus. groetjes patricia |
| 08/10/2005 @ 09:39 Patricia | wat is dat? endometriose? weet niet wat het betekend. maar zal het wel even opzoeken op internet. Zijn er nog meer mensen bekend met endometriose? wil er graag alles over weten! gr patricia |
| 08/10/2005 @ 16:03 Patricia | jah heb ik al gedaan maar er is niks veranderd. Ik weet het ook niet ik zal wel eens een afspraak maken bij de huisarts. die weet het wel. HOOP IK!! hihi. gr patricia |
| 08/10/2005 @ 16:04 Patricia | en trouwens ik ben aan de mocroginon dat is de lichtste pil. maar ik wacht gewoon af. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zware menstruatie krampen! miskraam?
nu is mijn vraag kan dit nou echt een miskraam zijn geweest of niet??!!