Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2005 @ 12:46 Conny | hallo, nog 2 daagjes wachten op de uitslag hoop ik. Wel spannend. Heb nog dezelfde symptomen ongeveer. Mijn man vind ook dat ik toch wel een aardige buik heb. Zou wel vreemd zijn als ik niet zwanger blijk te zijn, dan moet ik in 2 weken heel erg aangekomen zijn?Ben benieuwd. |
| 24/10/2005 @ 15:31 Conny | hallo, De uitslag van het bloed is ook negatief! dus niet zwanger, dacht het toch echt. nou, dus al die symptomen zijn misschien toch van de pil? ga binnenkort toch stoppen met de pil, want dan gaan we er echt voor! |
| 05/11/2005 @ 19:15 mono | Ik vraag mij af hoe het in de tussentijd is met iedereen? Ik heb nogmaals een test gedaan omdat mijn buikje best groot begon te worden... maar weer negatief.. in de tussentijd ben ik ook weer ongesteld (al een dag of 3) maar komt maar heeeeeel weinig uit en is dan ook meer opgedroogd bloed dan helder.. verder loop ik nog steeds wel met dezelfde symtonen als in eerdere posts |
| 15/11/2005 @ 22:37 mono | Donderdag middag ga ik naar de dokter, in de tussentijd 6 keer negatief getest, laatste keer ook weer niet mooi ongesteld geworden en niet veel ook, nog altijd een apart gevoel in mijn (opgezwollen onder)buik.. veel plassen, 'savonds misselijk (heel apart maar iedere avond en nacht heb ik het gevoel van nu moet ik overgeven, alleen is het er tot op heden nog niet uitgekomen) snel wisselende buien maar dit kan ook te maken hebben met depressie (waar ik al een jaar of 8 mee zit),,, alleen is het laatste tijd veel heftiger.. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Hoe betrouwbaar de microgynon 30?

Rune kwam bij ons wel heel onverwacht, maar ik ben echt heel blij dat hij er is. Ik voel me echt al goed volwassen en voelde me tijdens mijn zwangerschap helemaal "klaar" voor een baby. Natuurlijk weet je nooit wat je te wachten staat als de baby er ook eenmaal is, maar ik moet zeggen, het gaat heel goed! Ik was bijna 20 toen Rune geboren werd, hij is 2 maanden voor mijn verjaardag geboren. En 1 dag later dan zijn papa's verjaardag.