[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2002 @ 10:29 ilona | ik ben ilona,22 jaar en 24 weken zwanger.heb al 1 zoontje van 3 jaar die is geboren met hartritme stoornissen ,6 weken te vroeg met een keizersnee.we mogen blij zijn dus dat we hem nog bij ons hebben.afgelopen januarie hadden we een miskraam.was toen 6 weken zwanger.dat is een HELL geweest ! en nu ben ik in blijde verwachting van de 2e en ben 24 weken heen mijn vriend en ik wonen niet samen.raar maar waar.daar zit weer een lang verhaal achter.hoop zo eventjes voldoende te hebben vertelt.als jullie me willen mailen kan dat,mag ook prive maar ook op de site.heel veel groetjes van ilona.tot horens..... |
| 04/10/2002 @ 14:51 Angeline | Hallo Ilona, Ik ben ook 24 zwanger(nu ja morgen 25 weken), uitgerekende datum is 18 januari, maar volgens de echo die ik gehad heb kan het ook wel wat later komen. Wat heb jij al een hoop meegemaakt zeg, hoe is het nu met je zoontje. Ik ben 32 jaar, heb al drie kinderen, zoon van 6, dochter van 4 en dochter die morgen 2 wordt. Voor wanneer ben jij uitgerekend?? Lijkt me leuk contact met je te houden en onze ervaringen uit te wisselen. Kom anders ook eens kijken op januari 2003 moeders. groetjes, Angeline |
| 04/10/2002 @ 19:46 Nancy | Hallo, Ik ben ook 24 weken, bijna 25 weken zwanger. Ik ben voor de tweede keer zwanger, maar ons eerste kindje ’Anke’ stierf na twee weken. Anke was een stuitligging en de bevalling was zeer zwaar, de gyneacoloog wilde geen keizersnede doen (dat was ook de slechtste gyne. die ik ooit ben tegengekomen, ze heeft daarna nog niets meer van zich laten horen!). Nu ben ik dus opnieuw zwanger en uitgeteld voor 13 januari 2003. Momenteel ben ik heel erg ongerust en bang, want op 6 november is het een jaar geleden dat Anke werd geboren ( ze werd wel een maand te vroeg geboren, mijn gyne. van nu controleerd mij om de 3 weken...). Iedereen stelt mij wel gerust, door te zeggen dat dat geen tweede keer meer zal gebeuren, maar het blijft toch door mijn hoofd spoken! Morgen gaan wij op doopsuikerjacht. Hebben jullie al wat? Ik wilde graag alles zelf in elkaar knutselen, want ik zit hier toch maar de ganse dag, want ik mag niet meer gaan werken, ik moet rusten, want anders heb ik misschien volgende maand alweer opening en moet ik weer in het ziekenhuis gaan liggen! Zo ik ga eens stoppen, laten jullie nog wat van jullie horen? Groetjes Nancy ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

wie is er nu ook 24 weken zwanger?
mijn vriend en ik wonen niet samen.raar maar waar.daar zit weer een lang verhaal achter.hoop zo eventjes voldoende te hebben vertelt.als jullie me willen mailen kan dat,mag ook prive maar ook op de site.heel veel groetjes van ilona.tot horens.....