< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil
15/02/2006 @ 17:23
ikke79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai maaike, hoe was het bij de dokter????

Link naar deze reactie
15/02/2006 @ 20:23
maaike

hoi hoi,
bij de dokter was het niet zo leuk! Wat een rotvent! voelde me helemaal niet op mn gemak bij hem. Hij ging kijken of ie wat kon horen in mn baarmoeder maar hij kon er niks uit opmaken zei ie. daarna ewou ie aan mn baarmoeder voeln,maar heb dit niet toegelaten,wou niet dat er een vent met zn vingers bij me naar binnen ging en zeker hij niet! Dus nu dinsdag een onderzoek bij zn vrouw en een test..Spannend!
Liefs maaike

Link naar deze reactie
17/02/2006 @ 16:45
ikke79

Jeetje miena, ik zou dat ook niet zo prettig vinden. Nou ben benieuwd hoe het dinsdag gaat. Ik hoor het wel van je.
Groetjes van mij.

Link naar deze reactie
18/02/2006 @ 13:40
nathalie

Online Status
hallo iedereen,

Heb me zojuist ingeschreven en weet eigenlijke nie goedhoe het hier allemaal ineen zit dus is dit eigen lijk een testje

groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
18/02/2006 @ 15:41

Hoi allemaal!
Ik ben eind december gestopt met de pil en werd 2 jan. ongesteld daarna op 20 jan. weer en nu vandaag ook weer.
Ik ben geheel het spoor bijster over hoe ik nu kan uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en snap ook echt niets van het uitrekenen van mijn cyclus, de tijd die nu tussen mijn menstruaties zit is zo verschillend, kan iemand me hierbij helpen?
groetjes Mo.

Link naar deze reactie
18/02/2006 @ 17:35

hallo allemaal,

Ik ben sinds november 2005 gestopt met de pil.
Ik ben 36 jaar, niet zo jong meer dus, en heb 2 hele lieve kinderen uit een eerder huwelijk van 12 en 9 jaar oud. Inmiddels ben ik hertrouwd en we willen heel graag nog een derde kindje. Ik heb een redelijke stabiele cyclus van 27 dagen. Nu na drie maanden ben ik nog niet zwanger terwijl ik bij de andere 2 gelijk zwanger was.
Je moet natuurlijk wel geduld hebben, maar dat hebben we natuurlijk weer niet.

Ik hoop heel snel zwanger te worden en gun jullie dat natuurlijk ook heel erg. Als jullie nog leuke tips voor me hebben hou ik me natuurlijk van harte aanbevolen.

Dikke kus
Conny

Link naar deze reactie
18/02/2006 @ 22:34
beauty

hallo
ik heb een vraag ben 23 jr ben in nov/dec. gestopt met de pil migranon 30 hoelang kan dat duren voordat het uit je systeem zit?was de laatste paar maanden er slordig mee om gegaan! ben wel een paar keer ongesteld geweest laatste
keer 1 feb. wie iemand hier iets van?
groetjes

Link naar deze reactie
19/02/2006 @ 08:32
hellen

Hou beauty,

Ik heb ook microgynon 30 geslikt. Ben er eind oktober mee gstopt. Ben wel nog ongesteld geworden, maar bleek toch al tijdens die eerste cyclus zwanger te zijn geraakt. De menstruatie was dus een innestelingsbloeding ofzo (maar het verschil merkte ik echt niet). Bij mij waren de hormonen van de pil echt ontzettend snel uit mijn lijf dus. Meteen de eerste cyclus raak, tewijl ik toch wel 12 jaar de pil heb gebruikt (waarvan de laatste 3 jaar microgynon). Ik merkte dat ik zwanger was, ondanks de menstruatie doordat ik me toch wel beroerd voelde tijdens mijn tweede cyclus. En het was eigenlijk nog te vroeg om iets te merken van een zwangerschap die toen net 2 of drie dagen oud zou zijn.
In ieder geval, kunnen de hormonen erg snel uit je lijf zijn. Maar dat is voor iedereen anders. Wacht eerst een normale menstruatie af en als die na een redelijk normale tijd is gekomen, kun je ervan uit gaan dat je weer vruchtbaar bent.

groetjes hellen

Link naar deze reactie
19/02/2006 @ 14:04
beauty

Online Status
hallo hellen
ja dat is wel heel snel.mijn partner zit veel op zee
dus dat we gemeenscap hebben is heel beperkt 1x in de maand als hij thuis komt dus heeel weinig en dan maar hopen dat het in mijn vruchtbare dagen zijn.maar ik was gewoon benieuwd hoelang het zou duren dat het uit mijn systeem was..dus bedankt
groetjes beauty

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina