Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/02/2006 @ 17:23 ikke79 ![]() | Hai maaike, hoe was het bij de dokter???? |
| 17/02/2006 @ 16:45 ikke79 ![]() | Jeetje miena, ik zou dat ook niet zo prettig vinden. Nou ben benieuwd hoe het dinsdag gaat. Ik hoor het wel van je. Groetjes van mij. |
| 18/02/2006 @ 13:40 nathalie | hallo iedereen, Heb me zojuist ingeschreven en weet eigenlijke nie goed hoe het hier allemaal ineen zit dus is dit eigen lijk een testjegroetjes aan iedereen |
| 18/02/2006 @ 15:41 | Hoi allemaal! Ik ben eind december gestopt met de pil en werd 2 jan. ongesteld daarna op 20 jan. weer en nu vandaag ook weer. Ik ben geheel het spoor bijster over hoe ik nu kan uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en snap ook echt niets van het uitrekenen van mijn cyclus, de tijd die nu tussen mijn menstruaties zit is zo verschillend, kan iemand me hierbij helpen? groetjes Mo. ![]() |
| 18/02/2006 @ 17:35 | hallo allemaal, Ik ben sinds november 2005 gestopt met de pil. Ik ben 36 jaar, niet zo jong meer dus , en heb 2 hele lieve kinderen uit een eerder huwelijk van 12 en 9 jaar oud. Inmiddels ben ik hertrouwd en we willen heel graag nog een derde kindje. Ik heb een redelijke stabiele cyclus van 27 dagen. Nu na drie maanden ben ik nog niet zwanger terwijl ik bij de andere 2 gelijk zwanger was.Je moet natuurlijk wel geduld hebben, maar dat hebben we natuurlijk weer niet . Ik hoop heel snel zwanger te worden en gun jullie dat natuurlijk ook heel erg. Als jullie nog leuke tips voor me hebben hou ik me natuurlijk van harte aanbevolen. Dikke kus Conny ![]() |
| 18/02/2006 @ 22:34 beauty | hallo ik heb een vraag ben 23 jr ben in nov/dec. gestopt met de pil migranon 30 hoelang kan dat duren voordat het uit je systeem zit?was de laatste paar maanden er slordig mee om gegaan! ben wel een paar keer ongesteld geweest laatstekeer 1 feb. wie iemand hier iets van? groetjes |
| 19/02/2006 @ 14:04 beauty | hallo hellen ja dat is wel heel snel.mijn partner zit veel op zee dus dat we gemeenscap hebben is heel beperkt 1x in de maand als hij thuis komt dus heeel weinig en dan maar hopen dat het in mijn vruchtbare dagen zijn.maar ik was gewoon benieuwd hoelang het zou duren dat het uit mijn systeem was..dus bedankt groetjes beauty ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

gestopt met de pil

hoe het hier allemaal ineen zit dus is dit eigen lijk een testje

laatste paar maanden er slordig mee om gegaan! ben wel een paar keer ongesteld geweest laatste