< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/01/2008 @ 11:53
petitje

Online Status Stuur bericht
Groupy, wij hebben gelijk gepost.
Wat jammer dat je je nog niet superbest voelt zeg.
En Anne alweer bijna jarig, tof nog een feeestje, ga je iets speciaals doen?

Groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:04
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Voila, dit zijn bij mij eventueel de datums die ik kan, andere weekenden zitten ze hier bij de papa, hoop dat ik er deze keer ook bij kan zijn.

za 26/01:Ann
zo 27/01:
za 02/02:
zo 03/02:
za 09/02:Miranda, Ann
zo 10/02:Ann
za 16/02:Miranda
zo 17/02:
za 23/02:Miranda, Ann
zo 24/02:Ann
za 01/03:Miranda
zo 02/03:

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:04
leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Groupy,
Dat was ook niet voor jou!! was voor marina maar ik had een lettertje te veel geschreven zie ik nu OEPS

groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:07
Natascha

Hallokidoki

Karen,
Wie bijt en snauwt, jij constant toch... Je zegt dat wij niet tegen eerlijke meningen kunnen, kijk je dan maar eens eerst in jouw boezem.
Als je vriendelijk wil meepraten, welkom, anders, dada.

Leen,
Nou nou, meid, dat van dat napoleonsnoepje, ja, zo had ik er nog niet over gedacht, maar is idd wel waar.
En was fijn he onze gezamelijk chat-sessie, met hoeveel waren we eigenlijk, Jij, Brien, Anneke, Katje, Pooh, Melissa en Emmeke (hahaha was dezelfde persoon, maar ik telde haar 2 keer) en ik, oei oei, hoop dat ik niemand vergeten ben. Anders sorry!
T was echt wel heel fijn, om zeker nog eens over te doen.
En je heb dat goed gedaan die stouten schoenen aangetrokken en dat idee voor de meeting erop gooien. Was er nog niet aan toe gekomen.

Groupy,
Leen is dus niet tot thuis gekomen ofzo, nee nee, we hebben gisteren gewoon met een aantal van t forum allemaal samen gechat op msn, was gewoon heel leuk, maar heel druk en moeilijk te volgen. Dat ging aan de lopende band...
Maar was wel supergezellig. We hebben eigenlijk iedereen uitgenodigd die online stond.
En ja fijne vooruitzichten, maar lijkt van de andere kant zo ver weg, en toch zal het snel 13/2 zijn he. Hoop dat ik dit jaar jullie zwanger-clubje nog mag binnentreden. Allee hoop rond de zomer eigenlijk. Maar zal maar met beide voetjes op de grond blijven.

Petitje,
Jij verschoot zeker van al die bladzijden? Hahaha, ja even een hele discussie he.
Hahahaha, Aju paraplu, goed zo petitje. Limburgers komen wel lief op voor mekaar he.
Bravo voor Denniske dat hij flink kan omrollen. Zo zie je dat hij alweer wat groter word en zo veranderd je kleine baby-prins in een kleine peuter-prins. Dus genieten van elk moment is de boodschap. Hoe is het nu op de creche?

Tanja,
Hier staan mijn duimen ook omhoog dat je klein meisje alsnog indaalt. En als het niet is, troost je dan maar dat het beter een keizersnee is, dan dat er iets met je meisje moet zijn, ook al is het vooruitzicht voor jou mss niet zo fijn.
We duimen allemaal voor je.
T zal allemaal snel zijn nu he? Zenuwachtig?
T komt wel allemaal goed!

Ilse,
Over dat tijd hebben, ik heb nog geen 2 en ik ben ook even niet meer komen schrijven, gewoon door de drukte rond de verbouwingen enzo. Het forum is vrij he, je moet dat doen wanneer je tijd en zin hebt. En ook al kom je niet uitgebreid op iedereen reageren, als we maar horen dat alles goed gaat met jou, je man en de meisjes. Dat doet iedereen hier deugd.
En een fijn verjaardagsfeestje voor je meisje.
Seg en wat een eer dat Emmeke je zo verdedigde. hihihi, vond het keilief van haar, "mijn beste vriendin". Heerlijk als iemand zo voor je opkomt toch...

Pooh,
Welkom hier op ons forum. En ook niet-limburgers zijn welkom of uitgeweken limburgers, zolang ze maar beleefd blijven ;)
En wat jij zegt over spoed dat ze vriendelijker moeten zijn en niet op voorhand al een mening moeten hebben, deel ik volledig.
Ze kunnen je soms zo bekijken van wat doet die hier nu. Terwijl je er toch met reden bent. Als wij op voorhand weten wat we hebben enzo, dan hadden we allemaal een doktersdiploma, zou fijn zijn als we er ook allemaal naar verdiende dan he.
Maar goed die dokters vinden het vanzelfsprekend dat je zelf al weet wat er mankeert... maar kom...
En wat erg van die miskraam meid, gaat het wat met je??? In hoeverre het dan goed kan gaan... Sterkte. En fijn te lezen dat je er toch opnieuw voor gaat.

Emmeke,
Je hoeft ons toch niet te bedanken... Is toch normaal dat we je verdedigen tegen iemand die zo maar mening komt uiten. En dan is ze nog arts. Is het dan zo abnormaal dat een mens bezorgd is om zijn meest dierbaarste bezit? Maar zoals je zei, bij 5 zal het normaal zijn zeker.
En idd op zo momenten weten we waarom ons forum zo goed gaat. We zijn echt vriendinnen geworden en kunnen altijd terecht hier.

Dan even het lijstje invullen, waar wij kunnen. Seg is het enkel vrouwen of ook de mannen???? En rond hoe laat spreken we af, zoals gezegd in onze chatsessie, na het slaapje rond 15u-15u30 en eten we daar dan iets?

za 26/01:Ann, Natascha
zo 27/01:Natascha
za 02/02:
zo 03/02:
za 09/02:Miranda, Ann, Natascha
za 16/02:Miranda, Natascha
zo 17/02:Natascha
za 23/02:Miranda, Ann
zo 24/02:Ann
za 01/03:Miranda, Natascha
zo 02/03:Natascha,
za 08/03:Natascha
zo 09/03:Natascha
za 15/03:Natascha
zo 16/03:Natascha

Zo heb er nog 2 weekenden aan bijgevoegd, omdat er in februari ook al veel carnaval is, nl 2/2 in Genk en kinderstoet tongeren, 3/2 tongeren en lanaken, 10/2 Bilzen. Dat zijn degene die ik al weet, en aangezien de kindjes op een leeftijd zijn dat ze dat mss wel leuk vinden, gaan er onder jullie misschien wel een deel. Dus vallen die weekenden al weg, daarom er extra bijgezet.
Allee ja ik weet niet he, was maar een gedacht

Groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:14
Emmeke

Hey,

Ik moet mijn agenda nog ff nakijken op de data's. Maar Roel zit op de badkamer die ik dus aan het poetsen was en heb een verplichte pauze moeten nemen

Miranda, heb jij een voorkeur/gevoel voor het geslacht van de baby? Wat vervelend dat je nog zo slecht bent, bij Loeka had ik dat tot ruim 10 weken. Het schijnt het ergste te zijn op 8 weken omdat je dan een hcg piek hebt hè. Dus hopelijk nog even en dan ben je er vanaf!

Gisteren was gezellig ja, alleen druk zeg Kon de helft soms niet volgen, hihi. En ik ben doodmoe nu, zelfs mét pillen Mijn mond heeft deze nacht ook goed gewerkt denk ik, want ik heb vreselijke spierpijn in mijn kaken. Ben ook een paar keer wakker geworden van mijn eigen gekras

Tanja, jammer dat de baby niet ingedaald is ja Heb je een te smal bekken misschien? Maar het positieve is wel dat je nu binnen een aantal dagen je baby bij je hebt, niet?

Oh, Brien, jij vroeg zeker naar dat drinken van Loeka? Die drinkt inderdaad echt heel veel. Ze laat nog liever haar eten staan om te drinken en als ze ergens drinken ziet, dan begint ze héél ambetant te doen om het te krijgen. Om je een voorbeeld te geven: tijdens 1 maaltijd drinkt ze makkelijk 3 bekertjes water als ik haar laat en dan tussendoor loopt ze ook de hele tijd met haar fles water rond. Ik heb zo van die kinderflesjes met sportdop. Maar ja, zo lang ze dus niet 's nachts wakker wordt met dorst is het goed. Mijn mama heeft suikerziekte, wel type2, maar hoeft voorlopig nog niet te prikken enzo. Gewoon om de zo veel tijd naar de huisarts voor bloedcontrole. Zo lang ze op het randje blijft, kan ze verder niet veek doen. Maar haar oma had gewone suikerziekte dacht ik. En omdat mama dat veel drinken en plassen zag bij Loeka, heeft ze mij er toch even op gewezen dit eens te melden.

Pooh, ik heb je nog geen welkom geheten Bij deze dus wel dan Je zal ons wel snel leren kennen, hihi. Jij was toen in centerparcs? Daar was ik toen juist niet bij omdat Loeka ziek was.

Ik ben vandaag de waslotion voor Loeka haar gezicht gaan halen en ik moet zeggen dat het al onmiddellijk een hele opfrisser was voor haar gezichtje. Ook zalf tegen de buil, maar die is ondertussen al wat mooier dan in eerste instantie. Gelukkig vergeten ze zelf zo snel hè
Gisterenavond waren we gaan zwemmen en ze durft eindelijk alleen op de glijbaan. Alleen er vanaf glijden is nog wat anders De eerste keer was ze me te rap en ja hoor, sloeg ze met haar hoofd achterover tegen de glijbaan op Dat hele bad bij elkaar gillen. Heb nog even getwijfeld toen om snel naar spoed te gaan (grapje hè, zo erg was het niet) En toen ben ik er maar wijselijk bij gebleven. Ze kan zo met haar bandjes ook al eventjes alleen zwemmen, echt schattig

Ohja, nog een aanvulling op het voorstel van de binnenspeeltuin... We kunnen ook naar een andere plek gaan hè. Wat jullie zelf willen. Pretland is relatief goede koop, maar we kunnen bv ook naar centerparcs (zwemmen+speeltuin) of naar een ander zwembad waar iets te beleven is (dommelslag in overpelt, ijzere man in weert is ook een speeltuin bij, otterveurdt in Heerlen,...) ik zeg maar iets en jullie kijken maar hè Als er nog andere voorstellen zijn, post maar! Als jullie willen kan ik ook prijzen opzetten om te vergelijken.

NU ga ik verder poetsen, want anders is mijn mama seffes nog niet content

Doei!!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:50
nathalie

hallo,

za 02/02:
zo 03/02:
za 09/02:Miranda, Ann, Natascha,nathalie
zo 10/02:Ann,nathalie
za 16/02:Miranda, Natascha,nathalie
zo 17/02:Natascha,nathalie
za 23/02:Miranda, Ann,nathalie
zo 24/02:Ann,nathalie
za 01/03:Miranda, Natascha,nathalie
zo 02/03:Natascha,nathalie
za 08/03:Natascha,nathalie
zo 09/03:Natascha
za 15/03:Natascha
zo 16/03:Natascha,nathalie

emmeke,
waar hebben jullie geboekt en welk hotel?moet je nog extra spuiten hebben voor tunesien?

doeiiii

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 17:06
Emmeke

Hoi!

Natascha, blijkbaar daarstraks samen gepost! Goed dat je het zegt van de stoeten, want ik weet dat mijn mama daar soms wel eens graag met Loeka naar toe gaat.

Nathalie, wij gaan naar Karthago El Ksar (in Sousse) met neckermann vanuit Luik. Wij gaan altijd met Neckermann, maar bij Arke had ik ook een leuk hotel gezien "Caribean World Mahdia". Maar mijn mama wilde niet vanuit Amsterdam vertrekken, daardoor viel die af... Maar als ik je een tip kan geven als je een hotel zoekt, dan is dat best min. 4 sterren en op zijn minst half pension. Het eerste jaar hadden wij 3 sterren en logies (we hadden toen een apartement) en dat is enorm tegengevallen omdat er daar dus niets te eten te vinden is Gelukkig mochten we gebruik maken van de faciliteiten van een 4* hotel.

Het allereerste jaar dat ik naar Tunesië gegaan ben, hebben we ons laten vaccineren tegen Hepatitis C geloof ik. Maar dat is een vaccinatie die ze sowieso (hier in België) aanraden ongeacht of je op vakantie gaat of niet. Ik heb die toen ook nog terugbetaald gekregen. Maar op zich zijn er geen spuitjes verplicht.

Zijn jullie ook aan het overwegen om te gaan? Je hoort wel vaak klachten over de mensen daar, maar eigenlijk valt het nog reuze mee. Gewoon negeren of vriendelijk nee zeggen en ze laten je ook met rust. Het leuke in Sousse was ook dat we er 's avonds gewoon door de stad konden lopen zonder schrik te hebben.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar hè

Loeka heeft zonet wéér geplast op het potje Wat ben ik trots! Das al de 3de keer vandaag

Doei!!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 17:25
tihany

hallo allemaal

ik kom ook nog eens langs
sorry dat het weer een tijdje geleden was. Maar ik heb 10 dagen na elkaar moeten werken. En dan was 's avonds mijn fut helemaal op.
Hoe gaat het hier?
Met Kiara gaat het heel goed. Ze is de voorbije week wel wat lastig geweest. Niet zo goed slapen, minder eten,... Maar dat is allemaal weer achter de rug. Ik denk dat ze wat last had van haar tandjes. Ik zie er vanonder 2 klaar staan. Maar ze zeggen dat het evengoed nog een tijdje kan duren eer ze echt doorkomen.
Pfff, wat een zwangeren weer. Het is een koude periode geweest precies .
Mijn schoonzus is ook zwanger. Ze is uitgeteld voor 20 maart. Pfff, dan mis ik het zwanger zijn toch wel.
Weet iemand hoelang je moet wachten voor een nieuwe zwangerschap na een keizersnede? Ik heb al gehoord van 6 maanden, maar ook van 1 jaar.
Zo, ik ben er weer vandoor.

Proficiat aan alle zwangere meiden.

Groetjes Tihany & Kiara

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 20:57

Hei meiden,

Ik vind gek genoeg toch nog een beetje tijd om te komen... Hihihi! Het huishouden is wel een beetje blijven liggen deze week, enfin, niet het dagdagelijkse, maar dweilen heb ik nog niet gedaan. Komt maandag wel als alles weer voorbij is.

Petitje, ja: nemen Mila mee; gaan morgenavond op om file te vermijden, en dan een dag later terug ook zelfde reden, want dacht eerst niet lang te blijven, maar aangezien het een doordeweekse dag is, en Dennis ook nog een keer bij zijn broertje langs wil gaan we daar eerst langs voor we terug rijden.

Emmeke, en hoe lukte het met de badkamer? Laat me nog maar eens dneken aan dat doekje he, ga proberen het klaar te leggen in de week, maar mijn hoofd gaat een zeef zijn als ik een dag niet thuis ben, dus dan weet je dat. Was vanmorgen net onderweg, vandaar late reactie ook, maar zal wel in orde zijn denk ik he? Hoor nog wel of dat goed is, die dag komen ze alleszins een venster plaatsen en ga ik mijne sleutel even bij de huisbaas laten denk ik, sowieso...
En jouw dochter drinkt dan idd echt veel!! Daar komt Mila niet tegenop.

Natascha, ik kon de lol niet op, en wat een onderwerpen gisteren??!! Ik kon soms ook de helft niet volgen, hahaha... En ja ik reageerde nogal laat, maar was nog met anderen ook bezig, hihi. Is om nog eens over te doen he!? Hier is trouwens (Opgrimbie) ook de 10de stoet, dus moest iemand zin hebben: als je de auto wil parkeren mag dat hier wel hoor. Is maar 30m lopen. En de 9e in Uikhoven, voor wie het kent.

Nathalie, je komt toch hier naar stoet? , dan kan je de 10de niet... Hahaha

Ilse, ach: snap het wel dat je minder tijd hebt om hier te komen, met je FT werk en dan nog 2 ukkies in huis, daar geef je ook graag aandacht aan natuurlijk, en niet te vergeten je mannetje! Goh, misschien was Xanthe nog niet toe aan het potje? Had er gewoon niet meer over geoord, en wist nog wel dat je ermee zou beginnen na Yinthes geboorte.

Tihany, Ik heb ook een KS gehad, en mijn gynae zei me dat ik het beste 15m ertussen zou laten (niet zwanger dacht ik), voor hetzelfde geld bedoelde ze in leetijd, hahahaha... Maarrrrr, ik had het dan wel over een 'vaginale' bevalling daarna, dus als je het niet erg zou vinden om een 2de keer een KS te ondergaan, dan hoef je denk ik niet zolang te wachten. Misschien kan je eens raad vragen aan je gyn? Ik weet alleszins dat ieder zijn eigen idee erover heeft, dus de jouwe zal allicht iets anders zeggen dan mijne. Maar denk dat je ook liever een vaginale bevalling zou hebben he? Had jij niet heel veel last van het litteken erna? Als je nog wat wil vragen hierover, dan mag je me ook mailen hoor, misschien heb je m nog ergens tussen staan, anders kom je er wel via Mila's site.

Pooh, jou spreek ik geregeld ! Hihihi, zal je volgende week alleszins wel een keer zien.

Groupy, vervelend dat je misselijk bent, was dat bij Mila zelfs tot aan de 18w, geen goed vooruitzicht voor een volgende dus..., maar zullen wel zien, elke zwangerschap is anders. En wie weet wordt het maart eer we afspreken, en ben je er al vanaf.

Leen, bedankt, ik had er ook helemaal niet meer aan gedacht om dat hier nog te komen zetten gisteren, gesprek ging op t laatst over hele andere dingen dan waar we mee begonnen: de meeting

Maar mijn data:

zo 27/01:Natascha, brien
za 02/02:
zo 03/02:
za 09/02:Miranda, Ann, Natascha, nathalie
zo 10/02:Ann, nathalie
za 16/02:Miranda, Natascha, nathalie, brien
zo 17/02:Natascha, nathalie, brien
za 23/02:Miranda, Ann, nathalie, brien
zo 24/02:Ann, nathalie, brien
za 01/03:Miranda, Natascha, nathalie, brien
zo 02/03:Natascha, nathalie, brien
za 08/03:Natascha, nathalie, brien
zo 09/03:Natascha, brien
za 15/03:Natascha, brien
zo 16/03:Natascha, nathalie, brien

Ok, genoeg datums om ervoor te gaan!! Nu iedereen nog even de agenda's erbij halen, en we kunnen kijken waar we uiteindelijk heen gaan; maar ik vind de binnenspeeltuin sowieso een leuk idee, zwemmen ook wel, maar dat hebben we al eens gedaan, hihihi...

Trouwens, we gaan in week 11 (10 maart) weer een midweek naar CP. , tis wel dezelfde als vorig jaar, maar het kost maar 130euro voor ons 3!! Gaan met vrienden die 2 kindjes hebben, en zij kreeg nog 40% vanuit NL. Daar doen we het voor he?

Allez, groetjes, brien

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 22:19
Jill

wow gezellig
heb niet alles kunnen terug lezen maar 1 naam kwam wel erg vaak voor!
wat kan ik erover kwijt pfffft helemaal niks geen moeite aan doen! iedereen doet gewoon fijn wat hun gevoel zegt en dat is altijd GOED!

micha; proficiat!!!!!met je zwangerschap

Nathalie; jij ook nogmaals proficiat!!! nog een paar weekjes en dan echo...

Brien; wat kan ik hier nog kwijt dan alleen bedank voor het nummer van de arts van dienst (haha gepast onderwerp voor hier de laatste paar dagen)

las in de snelligheid dat er al vakanties zijn geboekt! heerlijk dat wilde ik ook wel maar gaat dit jaar niet lukken nu wij een nieuw huis hebben gekocht! zullen wel de campings in nl afstruinen met de vouwwagen en zus en kids en dat is ook gezellig hopen wij!

Pooh; welkom! gezellig dat je ook komt meekletsen...

voor de rest is het hier nog steeds druk! maar ondanks alles vinden wij toch nog steeds even tijd om leuke dingen te doen als gezin!
is de laatste tijd niet zo heel vaak geweest omdat frank en ik elkaar steeds misliepen door werk
hopelijk komt er nu een rustigere tijd...
Kyan gaat als een speer vooruit en oefent vaak met woorden alleen is de pruts nu weer ziek heeft vandaag niks binnengehouden heeft Frank en mij meerdere malen ondergespuugd arme drommel
gelukkig ligt hij nu wel heerlijk te slapen eens kijken wat morgen geeft

zag ook dat er weer een meeting gaat komen zal ook eens mijn agenda erbij pakken! haha als ik nog mee mag na steeds mijn afwezigheid hier

iedereen nog een heel fijn weekend! groetjes Jill

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 00:04
Emmeke

Hoi!

Aan de discussie maak ik geen woorden vuil, maar aan al degene die twijfelden aan het feit dat Karen urgentie arts is:

http://www.9maand.be/fo...tions/id/20529/page/108
mijn taak op mijn nieuw werk: voornamelijk veiligheidsopleidingen voor het personeel verzorgen en kijken of de verplichtte regels opgevolgd worden

http://www.9maand.be/fo...tions/id/20529/page/109
Dinsdag begin ik dus bij DHL in Herentals, ze hebben me een aanbod gedaan dat ik echt niet kon weigeren

Ze is ondertussen wel van werk veranderd, maar denk niet dat je zomaar ineens als werknemen van DHL in 2006 arts op spoed wordt in 2008 Volgens mij gaat aan zoiets een opleiding van MINSTENS 6 jaar aan vooraf.

Mja, moet ook wel mooi zijn als je zelf zo veel fantasie hebt om je saaie leven op deze manier op te vullen En ik vermoed zo, dat ze zelf ook wel vaak genoeg tijd op spoed en bij de arst gespendeerd heeft om te weten hoe het er aan toe gaat... Wie zonder zonde zit, werpt de eerste steen

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 20/01/2008 @ 00:04] - Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 00:09

Mmmmm, waar is mijn banner nu weer naar toe Heb hier weer ergens iets mis gedaan denk ik... Maar dat hierboven wilde ik nog ff kwijt omdat er al verschillende mensen achter gevraagd hebben en als je effe googled hier op 9 maand, kom je er vanzelf bij uit. Dus nu hoeft niemand meer te speculeren Maar verder is het voor mij afgesloten!

Brien, de 29ste dus hè. Die had ik voor, maar begon ineens te twijfelen! Amai, is lekker goedkoop dat jij kan gaan! Wij betalen 230 euro in de paasvakantie (vertrek 31maart). En dankzij Nathalie Ook een midweekje, in het Meerdal dan. Kijk er al naar uit! Loeka gaat het vast weer heel leuk vinden!

Jill, daar ben je dan weer Doe maar lekker rustig wanneer je kan hè. Fijn zo om onze spruitjes "groot" te zien worden! Denken jullie al aan uitbreiding of ook nog maar even niet?

Ilse, ik vond het heel gezellig deze avond. Loeka heeft ook wel heel fijn gespeeld en daar ben ik heel blij om Kunnen jullie achteraf toch niet meer roddelen wat een lastig kind Loeka is, hahaha Grapje hè Je komt volgende week maar een keer af als je zin hebt hè!

Verder heb ik het vrij rustig gehouden vandaag. Ja, die stomme badkamer dus, hihi Maar die is er helemaal doorgeraakt. Het erge vind ik er aan dat daar over een week weer niets meer van te zien is

Nu is het weer zo laat en ik kon zo al niet uit mijn bed deze ochtend. Gelukkig mag ik blijven liggen morgen

Ga er nu toch vandoor! Doei!!

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 20/01/2008 @ 00:22] - Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 00:24
Emmeke

Heb ik hem weer?

Blijkbaar iets met mijn instellingen, normaal zou het nu wel goed moeten staan... Ben benieuwd!

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 00:51
marina

vandaag heeft jason voor het eerst groentenpap gegeten direct een half potje dat ging dus vlot
ik moet er zo vroeg mee beginnen door zijn reflux

vandaag naar een verj feestje geweest en iedereen daar dacht dat mijn mannetje 5a6 maanden was ikke fier op mijn grote jongen

za 02/02:
zo 03/02:
za 09/02:Miranda, Ann, Natascha
za 16/02:Miranda, Natascha
zo 17/02:Natascha
za 23/02:Miranda, Ann,marina
zo 24/02:Ann,marina
za 01/03:Miranda, Natascha,marina
zo 02/03:Natascha,marina