Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/01/2008 @ 11:53 petitje ![]() | Groupy, wij hebben gelijk gepost. Wat jammer dat je je nog niet superbest voelt zeg. En Anne alweer bijna jarig, tof nog een feeestje, ga je iets speciaals doen? Groetjes |
| 19/01/2008 @ 12:04 leen ![]() | Groupy, Dat was ook niet voor jou!! was voor marina maar ik had een lettertje te veel geschreven zie ik nu OEPS ![]() groetjes |
| 20/01/2008 @ 00:04 Emmeke | Hoi! Aan de discussie maak ik geen woorden vuil, maar aan al degene die twijfelden aan het feit dat Karen urgentie arts is: http://www.9maand.be/fo...tions/id/20529/page/108 mijn taak op mijn nieuw werk: voornamelijk veiligheidsopleidingen voor het personeel verzorgen en kijken of de verplichtte regels opgevolgd worden http://www.9maand.be/fo...tions/id/20529/page/109 Dinsdag begin ik dus bij DHL in Herentals, ze hebben me een aanbod gedaan dat ik echt niet kon weigeren Ze is ondertussen wel van werk veranderd, maar denk niet dat je zomaar ineens als werknemen van DHL in 2006 arts op spoed wordt in 2008 Volgens mij gaat aan zoiets een opleiding van MINSTENS 6 jaar aan vooraf.Mja, moet ook wel mooi zijn als je zelf zo veel fantasie hebt om je saaie leven op deze manier op te vullen En ik vermoed zo, dat ze zelf ook wel vaak genoeg tijd op spoed en bij de arst gespendeerd heeft om te weten hoe het er aan toe gaat... Wie zonder zonde zit, werpt de eerste steen ![]() ![]() |
| 20/01/2008 @ 00:09 | Mmmmm, waar is mijn banner nu weer naar toe Heb hier weer ergens iets mis gedaan denk ik... Maar dat hierboven wilde ik nog ff kwijt omdat er al verschillende mensen achter gevraagd hebben en als je effe googled hier op 9 maand, kom je er vanzelf bij uit. Dus nu hoeft niemand meer te speculeren Maar verder is het voor mij afgesloten!Brien, de 29ste dus hè. Die had ik voor, maar begon ineens te twijfelen! Amai, is lekker goedkoop dat jij kan gaan! Wij betalen 230 euro in de paasvakantie (vertrek 31maart). En dankzij Nathalie Ook een midweekje, in het Meerdal dan. Kijk er al naar uit! Loeka gaat het vast weer heel leuk vinden! Jill, daar ben je dan weer Doe maar lekker rustig wanneer je kan hè. Fijn zo om onze spruitjes "groot" te zien worden! Denken jullie al aan uitbreiding of ook nog maar even niet?Ilse, ik vond het heel gezellig deze avond. Loeka heeft ook wel heel fijn gespeeld en daar ben ik heel blij om Kunnen jullie achteraf toch niet meer roddelen wat een lastig kind Loeka is, hahaha Grapje hè Je komt volgende week maar een keer af als je zin hebt hè!Verder heb ik het vrij rustig gehouden vandaag. Ja, die stomme badkamer dus, hihi Maar die is er helemaal doorgeraakt. Het erge vind ik er aan dat daar over een week weer niets meer van te zien is Nu is het weer zo laat en ik kon zo al niet uit mijn bed deze ochtend. Gelukkig mag ik blijven liggen morgen ![]() Ga er nu toch vandoor! Doei!! |
| 20/01/2008 @ 00:24 Emmeke ![]() | Heb ik hem weer? Blijkbaar iets met mijn instellingen, normaal zou het nu wel goed moeten staan... Ben benieuwd! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Limburg-belgie

Mijn mond heeft deze nacht ook goed gewerkt denk ik, want ik heb vreselijke spierpijn in mijn kaken. Ben ook een paar keer wakker geworden van mijn eigen gekras 
en dan tussendoor loopt ze ook de hele tijd met haar fles water rond. Ik heb zo van die kinderflesjes met sportdop. Maar ja, zo lang ze dus niet 's nachts wakker wordt met dorst is het goed. Mijn mama heeft suikerziekte, wel type2, maar hoeft voorlopig nog niet te prikken enzo. Gewoon om de zo veel tijd naar de huisarts voor bloedcontrole. Zo lang ze op het randje blijft, kan ze verder niet veek doen. Maar haar oma had gewone suikerziekte dacht ik. En omdat mama dat veel drinken en plassen zag bij Loeka, heeft ze mij er toch even op gewezen dit eens te melden.
Bij deze dus wel dan 
Als er nog andere voorstellen zijn, post maar! Als jullie willen kan ik ook prijzen opzetten om te vergelijken.
, maar zullen wel zien, elke zwangerschap is anders. En wie weet wordt het maart eer we afspreken, en ben je er al vanaf. 
Volgens mij gaat aan zoiets een opleiding van MINSTENS 6 jaar aan vooraf.