< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » ik ga bevallen van mijn eerste kindje

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
ik ga bevallen van mijn eerste kindje
11/10/2002 @ 13:06
katia

Hallo,
Ik wou hier een oproep plaatsen voor vrouwen die ook graag van gedachten wisselen gedurende de periode van de zwangerschap. Ikzelf ben momenteel 14 weken ver en het is mijn eerste kindje. Ik tast zelf nog volledig in het duister en heb zelfs nog niet eens een vaste gyneacoloog en weet dus ook nog niet waar ik zou bevallen. Enkele tips hierover zou dus wel tof zijn. Wel weet ik dat ik graag zou onderwater bevallen. Ik woon in Aalst en zou heel heel graag kunnen keuvelen over het verloop. Dus, gewoon doen zou ik zeggen.
Groetjes,
Katia

Link naar deze reactie
11/10/2002 @ 13:23
Willie

Hoi Katja,

Je kan terecht op het forum onder de rubriek ’zwangerschap, geboorte en baby’ en vervolgens het onderwerp ’wie is er nog zwanger’.

Ikzelf ben dat stadium ondertussen al voorbij en zit volop te genieten op het forum ’hallo moedertjes, pas bevallen’. Ik hoop je na de bevalling daar dan ook terug te zien.

Nog een fijne zwangerschap,
Willie

Link naar deze reactie
11/10/2002 @ 13:47
sara

Hey Katia,

Er is ook een forum "April 2003 mama voor het eerst".
Ikzelf ben momenteel 15 weken ver en uitgerekend voor 1/04/03, dus normaal gezien ben jij een week later uitgerekend.
Misschien is het interressant om je daar bij ons aan te sluiten. Alle toekomstige aprilmama’s komen daar hun dagelijkse babbel doen.

Je komt daar door hier helemaal bovenaan de pagina op historiek te klikken en dan zie je alle forums die momenteel geopend zijn. Daar zoek je tussen en je zal het zeker wel vinden.

Hopelijk tot gauw op het forum;

Groetjes,
Sara

Link naar deze reactie
11/10/2002 @ 14:05
katia

Online Status
hallo,
bedankt voor de reacties. Ik heb dus momenteel de weg gevonden. bedankt. xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]