< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » "Op naar een Wonder"

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
"Op naar een Wonder"
17/01/2008 @ 21:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie?
Naar de verwijdering van de placenta heb ik erg veel last van pijn, maar ja..
Verder gaat het goed hier en Sam is al een echt ventje.
Hij heeft van de week voor het eerst wat fruit op en lekker dat hij het vindt..

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 17:51
Bloempje

Online Status Bekijk profiel
hallo,

Eindelijk de tijd eens gevonden om hier een bertichtje achter te laten..

De voorbereidingen voor de volgende stap(IVF) zijn begonnen.. iK moet terug de pil nemen zodat ik zeker een regelmatige cyclus zou hebben en dat ze het dan een beetje kunnen bijsturen zodat ik zeker mijn niet heb wanneer we moeten gaan. Eigenlijk weten we er nog niet zo heel veel v

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 17:55
Bloempje

hallo,

Eindelijk de tijd eens gevonden om hier een bertichtje achter te laten..

De voorbereidingen voor de volgende stap(IVF) zijn begonnen.. iK moet terug de pil nemen( en ik ben er zo ziek van dus dat beloofd met al de hormonen die ik straks moet nemen...) zodat ik zeker een regelmatige cyclus zou hebben en dat ze het dan een beetje kunnen bijsturen zodat ik zeker mijn niet heb wanneer we moeten gaan. Eigenlijk weten we er nog niet zo heel veel van (hoe alles in zijn werk gaat) maar in april moeten we naar gent en daar zullen ze ons alles uitleggen.. Eigenlijk ban ik wel een beetje bang voor het onbekende... maar ja alles voor het goed doel é

Het jammere is dat we nog zo lang moeten wachten.. er is een wachttijd van 5 maanden...heb gevraagd aan mijn gyn. hoe dat komt en naar het schijnt gaan er iedere dag tussen de 40 en 60 koppels naar daar.. was daar eigenlijk een beetje van geschrokken, ik dacht altijd dat ik de enoige was op de wereld maar gelukkig is dat niet zo...

Hoe gaat hier alles?

Groetjes

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 21:21

Hoi Bloempje,

Ik weet precies wat je doormaakt met je ivf poging.
Ik ben blij dat er nu verder wordt gekeken voor jullie en hopelijk raken jullie zo wel in verwachting!

Liefs xx Wilma

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 11:48
Lotgenootje

Hoi

Bloempje, veeeeeel succes! Ben blij dat je de stap durfde zetten om verder te kijken. Ik hoop dat jouw geduld (en dat heb je echt!) wordt beloond met een mooie gezonde baby! Het allerbeste en laat nog van je horen hé

Hier alles zijn gangetje. Wel moe, een tweede zwangerschap is toch anders hé. Maar ik geniet ervan, want het is wellicht te laatste...
We weten niet wat het wordt, heel spannend. Onze flinke dochter is ondertussen al 17 maanden, echt een lieveke. Een hele leuke leeftijd;

En met de anderen?

Dikke knuffel
L.

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 15:33
Tammie

tijd geleden
Hoi allemaal,

ik ben een tijd niet geweest dit omdat we half december hoorde dat mijn moeder kanker had.
Na een ziekbed van ongeveer 7 weken is mijn moeder zaterdag vredig heengegaan.
met overleg van mijn moeder, zijn we afgelopen maand gestopt met de pil. We willen heel graag een 2e kindje. Maar wilde dit wel aan mijn moeder vertellen. Zij vond dit heel leuk en ze zei dat ze goed op ons zou passen
Ik kom wel weer langs als we deze periode gepasserd zijn.
Iedereen succes met het zwanger worden en zwanger zijn.

kus Tammie en Dean

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 21:18

Hoi Tammie,

Gecondoleerd!
Ik wens jullie echt heel veel sterkte toe met dit zware verlies!
Je weet het we staan altijd voor je klaar mocht je je hart willen luchten.

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 20:17
Bloempje

Hey Tammie,

Ik wens je veel sterkte in deze heel moeilijke periode! We zijn er steeds voor je... Hou je goed...

Groetjes

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:02
Lotgenootje

Hallo

Tammie, mijn oprechte deelneming meid, Vreselijk voor je. Maar hopelijk mag je snel zwanger zijn, dat er weer wat vreugde in jullie leven is. Het wordt zeker een moeilijke tijd. Je moeder missen... Ze zal zeker voor jullie zorgen! Hou je goed en kom altijd langs om je hart te luchten hé.

Bloempje, alles ok met jou?

Willie, met jouw gezondheid en met de kindjes?

helena, hoe stelt jouw dochter het? Nieuwtjes?

Hier alles goed, maar ontzettend moe! Ik geraak gewoon niet energiek. Hadden jij dat ook Willie met je 2e zwangerschap? Ik heb nu al voor de 4e keer een blaasontstekening. Ik heb echt geen fut, wil alleen maar slapen en ben zo emo!!!!!!!!!!!!
Verder supergelukkig met ons baby'tje op komst, nog steeds geheim wat het wordt! spannend! Heel beweeglijk, vooral 's avonds en in de nacht... PFf, ben soms een uur wakker, zomaar...
Nu 30 wkn dus aftellen!

Dikke knuffel
L.

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 11:41

Hoi Lotje,

Met mijn gezondheid gaat het wel.
Met de kindjes gaat alles perfect en ze doen het goed.
Ik was ook erg moet tijdens de zwangerschap, maar had okm veel last van weeën en pijn waardoor ik erg slecht sliep.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal??

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 13:59
Helena

Hoi allemaal,

Eerst en vooral: Willie, veel sterkte meid! Ik heb mijn vader verloren,dus ken spijtig genoeg die vreselijke pijn. Het ga je goed, meid!

Hier alles ok, Lana is een supermeid! We hebben morgen een eerste gesprek om opnieuw met IVF te beginnen.

Met mij de laatste tijd wel niet super, ben voordurend ziek, echt ni normaal!

Groetjes,

Helena

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 09:22
Tammie

Hoi,

bedankt voor jullie reacties.
Het gaat nu iets beter, en probeer beetje bij beetje de draad op te pakken.
Ben dinsdag weer aan t werk gegaan, en het ging redelijk.
Gisteren was mijn NOD en voel niks. Dit wordt pas mijn eerte menstruatie na stoppen van pil en vanwege alle stress de afgelopen tijd zal het wel gewoon uitblijven. Ik maak mezelf geen illusies haha. Wel voel ik bepaalde dingen en denk dan wel van: Zou het dan toch? maar ja je lichaam houd je voor de gek en dat ik overtijd ben zal wel gewoon komen omdat mijn cyclus nog niet op gang is.
Voel wel al ongeveer een week menstruatieachtige pijntjes en pijn in onderrug en moet vaker plassen en ben moeier. Maar ja is niet gek, want heb de afgelopen tijd neit best geslapen.
Heb veel dorst en moet daarom veel plassen.
Ach we zien het wel. Als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik wel een testje doen.

Hoe gaat het hier met iedereen?
Lotgenootje hoe ver ben je nu in je zwangerschap?

Hoe gaat het met alle mama,a en wannabe pregnant mams?

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 22:05
Lotgenootje

Hallo

Ik ben nu 31 wkn, dus voor eind april voorzien. Kort goed in hé, aftellen dus. Ik ben ontzettend moe, net een week thuis gezeten om wat bij te rusten.

Helena veel succes!

Tammie, hou je goed en laat iets weten hé

Bloempje, alles ok?

x

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 10:59
Tammie

He,

4 dagen overtijd en negatief getest. Ik denk dat mijn cyclus gewoon uitloopt vanwege alle inspanningen de afgelopen tijd. Ik zie nu wel wanneer ik ongi wordt.
Als ik met 2 weken overtijd nog niet ongi ben, dan nog maar eens testen denk ik.
Ik had dat bij Dean ook, dat ik heel onregelmatig was. Hoopte nu dat het beter zou zijn, maar we zien het wel.
We hebben geen haast zal ik maar zeggen. Met Dean gaat het goed. Rent lekker rond, vroljk mannetje, kan fijn spelen, goed eten en slapen. heb niet te klagen met zón makkelijk mannetje haha.
Wat kan je er toch van genieten he, van je kind. Elke dag staan we weer op met een lach op het gezicht, om fijn met ons mannetje te bezig te zijn haha.

Vakantie geboekt! We gaan het dit jaar proberen om met de auto naar Spanje te gaan. naar een camping van vacansoleil. Ben benieuwd.

gr tammie

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 20:09
Tammie

Hoi,

vandaag weer getest en negatief. Zoals ik al dacht blijft mijn gewoon nog uit. Hoop dat het neit al te lang duurt voor het doorkomt!

hoe gaat het hier?

gr tammie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina